Αλεξαντερ ποβ
Θέλοντας να φτάσω εγκαίρως πατάω λίγο περισσότερο το γκάζι και δεν δίνω σημασία στους υπόλοιπους. Έχει βραδιάσει τελείως και όλα τα φώτα του δρόμου είναι αναμμένα.
Προσπερνάω δυο κόκκινα φορτηγά και τρέχω με περισσότερη ταχύτητα μη θέλοντας να σταματήσω στο φανάρι. Είναι ακόμα πράσινο και απομένουν μόνο λίγα δευτερα ώστε να αλλάξει χρωμα.
Δεν αξίζει να καθίσω λίγα λεπτά στο φανάρι. Ο χρόνος είναι χρήμα και επίσης ο χρόνος είναι ο θάνατος του. Περνάω με κόκκινο και χαμηλώνω την ταχύτητα. Πλέον έχω μπει στην ωραία πόλη της Ιταλίας.
Στη πόλη της μόδας και του χρήματος.
Στο Μιλανο.Σταματάω στο πρώτο καφέ μπαρ που εμφανίζεται στον δρόμο μου και μπαίνω μέσα. Οι περισσότεροι με αναγνωρίζουν και με χαιρετάνε με ένα απλό νευμα. Ανταποδίδω με ένα χαμόγελο και κάθομαι σε μια ψιλή καρέκλα.
: Τι θέλει ο ομορφος; (Με ρωτάει η σερβιτόρα ενώ προσπαθεί να φανεί κουλ)
Όπως βλέπετε έχω και εγώ τις κατακτήσεις μου χωρίς πολλά πολλά. Δεν χρειάστηκα να κάνω απολύτως τίποτα για να τραβήξω το ενδιαφέρον της.
Κρίμα που δεν ενδιαφέρομαι για κανέναν. Δεν νοιάζομαι γιαυτους. Δεν νοιάστηκα για σερβιτόρες, χορεύτριες και γενικά άλλες γυναίκες μετά που γνώρισα την Βικτόρια. Την περίμενα αρκετά χρόνια χωρίς να ενδιαφέρομαι, τώρα που την βρήκα γιατί να το κάνω;
Α: Ένα σκέτο, παρακαλώ. (Λέω σοβαρός και βγάζω το πορτοφόλι μου)
Αφήνω ένα δέκαευρω πάνω στο ξύλινο μπαρ και σηκώνομαι.
Η σερβιτόρα όμως δεν καταλαβαίνει πως βιάζομαι και συνεχίζει την δουλειά της ήρεμα. Βήχω και παραμένω σοβαρός.
Α: Βιάζομαι. (Είναι το μόνο που λέω και μου κλείνει το μάτι)
Καλά πάμε καλά;
: Έχεις γκομενα;( ρωτάει προκλητικά και μου χαμογελάει)
Την παρατηρώ καλύτερα και καταλαβαίνω πως είναι μεγαλύτερη μου. Προσπαθώ να καταλάβω τι κάνουν οι άνθρωποι για τα λεφτά..
Βασικά εγώ σκοτώνω όποτε δεν συμφέρει να μιλάω.
Α: Όχι. (Απαντάω και γλύφει τα χείλη της) Εχω γυναίκα γιαυτο κρατα τα λεφτά και τον καφέ. (Λέω βγαίνοντας από το μαγαζί)
Αχ εμείς οι όμορφοι έχουμε πολλά προβλήματα, όπως λέει και ο Γιώργος. Ωραία μάτια, γυμνασμένοι, καλά όχι και τόσο από τότε που μαγειρεύει η Βικτόρια. Κάνει τις καλύτερες πίτες και όταν μαγειρεύει κουνιέται τόσο..
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...