Γκαλα ΙΙ

1.7K 78 17
                                    

Αλεξαντερ ποβ

Δεν ειχα το θάρρος να την ρωτήσω πως αισθάνεται. Η πως αισθάνθηκε εκείνη την στιγμή. Αν πόνεσε, αν της άρεσε αν..

Δεν ειχα το θάρρος. Δεν ξέρω καν αν πρέπει να το πω στα αγόρια η όχι.

Περιμένοντας το ασανσέρ τοποθετώ το χέρι μου στην μέση της. Την τραβάω δίπλα μου και φιλάω το κεφάλι της.

Προσπαθώ να της δείξω την αγάπη μου. Δεν ξέρω πως μπορώ να το κάνω αυτό. Η αλήθεια είναι πως φοβάμαι.

Φοβάμαι αρκετά. Φοβάμαι πως όταν μάθει τι έχω κάνει απλά θα εξαφανιστεί. Θα με μισήσει και έτσι θα με σκοτώσει.

Θα σκοτώσει έστω και την λίγη αγάπη που έχω μέσα μου. Θα σκοτώσει τα πάντα μέσα μου. Και όχι δεν θα φταίει η Βικτόρια. Εγώ θα φταίω.

Εγώ έκανα την πράξη. Αλλά δεν τα κατάφερα.Δεν το έχω μετανιώσει όμως. Γιαυτην το έκανα. Τα πάντα θα κάνω για σένα, Βικτόρια.

Όπως της υποσχέθηκα τα πάντα στη σχέση μας.

V: Να σου πω πως δεν ξέρω να παίζω πόκερ. (Λέει σιγανά και χαμογελάω)

Α: Θα σε μάθω εγώ. Τα πάντα. (Απαντάω και της κάνω νόημα να περάσει)

Πατάει σταθερά το πόδι της μέσα στο ασανσέρ και φτιάχνει το κοστούμι της.
Την παρατηρώ. Το κοστούμι είναι στενό και τονίζει τις καμπύλες της. Τα μαλλιά της πέφτουν ελαφρά πάνω στο στήθος της το οποίο έχει ανασηκωθεί αρκετά.

Η έστω έτσι το βλέπω εγώ. Είναι πανέμορφη.
Είμαι ένας τυχερός μαλακας όπως με αποκαλεί και ο Γιώργος.

Ναι το παραδέχομαι. Είμαι τυχερός που την γνώρισα, που την ερωτεύτηκα, που την αγάπησα..

Αλλά είμαι μαλακας που απλά φοβόμουν την άρνηση. Φοβόμουν την απαγοήτευση.

Κουνάω το κεφάλι μου για να διώξω τις αρνητικές μου σκέψεις. Δεν θέλω να χαλάσω αυτή τη βραδιά που σίγουρα θα γραφτεί στην ιστορία.

Την κοιτάω ξανά και μου χαμογελάει ενώ το βλέμμα μου πάλι πέφτει στο στήθος της. Μόνο του. Εγώ δεν κάνω απολύτως τίποτα.

Βάζω ασυναίσθητα το χέρι πάνω στην στύση μου. Το μαύρο παντελόνι μου δεν με βοηθάει ιδιαίτερα.

V: Αλεξ θα περάσεις επιτέλους; Θα με ματιαξεις σε λίγο. (Λέει γελώντας και μου κάνει νόημα να περάσω)

Μπαίνω μέσα στο ασανσέρ και πατάω τον αριθμό 12. Εκεί βρίσκεται το πράσινο δωμάτιο με το πόκερ, μπιλιάρδο, και τυχερά παιχνίδια.

Fuck you, MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora