Βροχη

1.5K 73 10
                                    

Κανονικά αν κάποιος μου έλεγε πως είναι δολοφόνος θα καλούσα άμεσα την αστυνομία. Όμως τώρα..

Τώρα απλά είναι ο Αλεξαντερ. Ο διαβολος μου που θα έκανα τα πάντα για να τον προστατεύσω. Τι και αν σκότωσε έναν ή..

Περισσότερους;

Εντάξει ακούγεται άρρωστο. Όμως το έκανε για μένα. Για τη δίκη μου ευτυχία.

Αυτό κάνει πάντα. Κάνει τα πάντα για να είμαι ευτυχισμένη. Δηλαδή δεν ξέρω τι έχει κάνει στο παρελθόν για μένα όμως με  αυτά που μου έχει εξομολογήσει καταλαβαίνεις πως όντως νοιάζεται για μένα.

Ξέρω επίσης πως εννοούσε κάθε λέξη. Κάθε αγαπώ που μου είπε σήμερα. Σε αυτή τη βραδιά που έξω βρέχει τόσο δυνατά που αισθάνεσαι το νερό να παρασέρνει το σπίτι.

Αλλά πιστέψτε με. Το να είσαι σε ένα απομακρυσμένο σπίτι μέσα στο δάσος μόνη σου με τον Αλεξαντερ Στόουν είναι άπιαστο όνειρο.

Όχι όμως για μένα. Για τον τυχερό του άγγελο.

Που τον έσωσε και τον τράβηξε από την κόλαση που μόνος του δημιούργησε.

Αυτή είμαι. Ενας τυχερος αγγελος.Και δεν φοβάμαι κανέναν. Όχι όσο είμαι δίπλα του. Δίπλα στον διαβολο μου.

Ρίχνω μια τελευταία μάτια στον καθρέφτη και ανοίγω την πόρτα του μπάνιου. Μαζί με μένα βγαίνει και όλη η ζέστη που μαζεύτηκε. Κοιταω για τον Αλεξαντερ και τον εντοπίζω στο γραφείο που υπάρχει στο δωμάτιο.

Είναι αρκετά μεγάλο και σίγουρα μπορείς να τοποθετήσεις μια βιβλιοθήκη με τα αγαπημένα σου βιβλία..

Μμ καλή ιδέα.

Είναι το δωμάτιο του. Το δωμάτιο ενός εφήβου.

Περίμενα να υπάρχουν κολλημένες αφίσες στον τοίχο με μηχανάκια ή ίσως με σεξυ μαζορέτες. Όπως ένας φυσιολογικός έφηβος θα είχε κολλήσει όμως όχι.

Η μόνη φωτογραφία που υπάρχει στον τοίχο είναι με τα αγόρια. Με τα αδέλφια του..

Ο Αλεξαντερ, ο Γιώργος και ο Κωνσταντίνος.

Τριπλό το κακό. Αστειεύομαι.

Η φιλια τους είναι μοναδική. Είναι αχώριστοι από μικρά παιδιά. Ανάθεμα αν δεν έχουν κάνει κάτι μαζί.

Νομίζω τον έχουν παίξει μαζί. Θα τον ρωτήσω αργότερα.

Πάντα ήταν μαζί. Στα δύσκολα ειδικά. Μια τέτοια φιλια την ζηλεύω.

Fuck you, MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora