Γιώργος Ποβ
Ανασ: Και δηλαδή θειε, ο κριστιαν θα βάλει τιμωρία την Αναστασία; (Με ρωτάει στεναχωρημένη)
Την παίρνω αγκαλιά και βάζω το ποπκορν ανάμεσα μας. Γνέφω θετικά και χαμογελάω.
Ανασ: Τι τιμωρία; (Με ρωτάει και πνίγομαι)
Μπορώ να πω πως είμαι περήφανος για την ανιψιά μου.
Πάντως όταν μεγαλώσει περιμένω να λέει στις φίλες της πως ειμαι #Thebestunclebitches.
Ελπίζω οι μητέρες να είναι σινγκλ και τούμπανο.
Γ: Αναστασία Αναστασία, είσαι ακόμα μικρή γι'αυτα τα πράγματα. (Λέω σοβαρά και συνεχίζω την ταινία)
Βασικά μόλις έβαλα τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι. Να δω την ταινία.
Εγώ και η Αναστασία.
Η Αναστασία είναι 4 χρονών.
Η Βικτόρια μου απαγόρευσε να της βάλω τέτοιες ταινίες.
Ο κολλητός μου που τυχαίνει να είναι ο πατέρας της Αναστασίας και μέλλοντα σύζυγό της αδελφής μου είπε πως θα με σκοτώσει αν κάνω καμιά βλακεία με την Αναστασία.
Κάνω εγώ βλακείες;
Απλά της μαθαίνω πράγματα. Είναι κακό να ξέρει να χορεύει τουερκ;
Ναι όντως είμαι ο καλύτερος θείος.
Γ: Καλά θα σου πω. (Λέω και πατάω στοπ την ταινία)
(...)
Ανασ: Δηλαδή θα..θα κολλήσουν τα κορμιά τους με κόλα Uhu και η Αναστασία θα φωνάζει; Δεν το πιστεύω! (Φωνάζει η Αναστασία και σηκώνεται από τον καναπέ)
Βέβαια δεν το εξήγησα ακριβώς έτσι αλλά..
ΕΊΜΑΙ ΠΕΡΉΦΑΝΟΣ.
Γ: Αχά.(λέω και χοροπηδάει χαρούμενα)
Ανασ: Καλά πάντως εμένα δεν μαρεσε όταν ο Κρίστιαν προσπαθούσε να κλέψει την γλώσσα της. Τι αυτός δεν έχει; (Ρωτάει νευριασμένη)
Γελάω. Είναι ωραία στιγμή.
Σίγουρα θα πεθάνω.
Γ: Ωραία εγώ λέω να σταματήσουμε αυτην την συζήτηση. (Της λέω και καθόμαστε στο τραπέζι) Κάτσε θα φέρω ουίσκι.
Με κοιτάει και γελάει. Γελάω και εγώ.
Γ: Καλά και εσένα χυμό βύσσινο. (Λέω και μου στέλνει ένα φιλάκι)
Πηγαίνω στην κουζίνα και βγάζω από την κατάψυξη πολλά παγάκια. Ανοίγω το ψυγείο και παίρνω τον χυμό της Αναστασίας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...