Και έτσι όπως είμαστε αγκαλιασμένοι προσπαθώ να μην κάνω κάποιο λάθος.
Προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου. Πως στο διάολο να την αφήσω ξανά; Προσπαθώ να μην τα σκέφτομαι και την σφίγγω περισσότερο πάνω μου.Δεν θέλω να στεναχωριέμαι .Είμαι άντρας.
Είμαι ο Αλεξαντερ Στόουν, τι στο διάολο; Κανεις δεν με απειλεί.
Και φυσικά κανεις δεν τολμάει να απειλεί την οικογένεια μου.
Είμαι ο Αλεξαντερ. Δεν φοβάμαι και κανεις δεν με απειλεί.
Αρχιδια είμαι. Τρέμω μόνο στην ιδέα πως θα χασω ξανά την Βικτόρια. Την γυναίκα μου, τον έρωτα μου, τον άγγελο μου..
Βάζω το χέρι μου στο κεφάλι της και την σφίγγω παραπάνω από όσο θα έπρεπε. Εισπνέω το άρωμα της και κλείνω τα μάτια μου ξανά.
V: Είσαι καλά; (Με ρωτάει μετά από λίγα λεπτά)
Την βγάζω από την αγκαλιά μου και γνέφω θετικά. Κρατάω τα χέρια της και μόλις καταλαβαίνω πως τρέμουν σηκώνω γρήγορα το βλέμμα μου.
Μα τι συμβαίνει;
Α: Victoria συγγνώμη αν.. εγώ.. συγγνώμη αν σε τρόμαξα. (Λέω μπερδεύοντας τα λόγια μου)
Με κοιτάει μέσα στα μάτια και γνέφει αρνητικά. Πάει να μιλήσει όμως την διακόπτω.
Α: Το μόνο πράγμα που δεν θέλω στον κόσμο είναι να σε τρομάξω. Εγώ ή η συμπεριφορά μου.. (ψιθυρίζω και αφήνω τα χέρια της)
Ανοίγω ξανά την βρύση και βάζω το ματωμένο χέρι από κατω. Τσούζει λίγο αλλά δεν δίνω σημασία.
Εξάλλου δεν με νοιάζει. Αν είναι να πονεσω εγώ για να μην πονάει η Victoria το δέχομαι.
Αλλά το να σπάσω τον καθρέφτη ήταν μια ηλιθια πράξη.
Κλείνω γρήγορα την βρύση και σκουπίζομαι πάνω στο πουκάμισο. Βγάζω το κινητό από τη τσέπη και στέλνω μήνυμα στον Γιώργο.
A: Φύγαμε. (Λέω και της κάνω νόημα να βγει πρώτη)
Βγαίνουμε αμέσως από το πράσινο δωμάτιο και μπαίνουμε στο ασανσέρ. Όλοι ήταν τόσο απασχολημένοι με τα λεφτά και τα ποτά τους που σίγουρα δεν μας κατάλαβαν.
Με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω. Πιάνει τα μαλλιά της μια ψηλή κοτσίδα και με πλησιάζει.
Θα.. θα μου πάρει πίπα;
Α: Victoria συγγνώμη αλλά δεν νομίζω να έχουμε χρόνο για τέτοια. (Λέω και με κοιτάει παράξενα)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...