Ένα πανέμορφο κοριτσάκι. Ήταν ψηλή για την ηλικία της, με πολύ ωραία ξανθά μαλλιά και πολλές φακίδες.
Στηρίχτηκα στον τοίχο και απλά τους κοιτούσα. Πρώτη φορά έβλεπα τον Αλεξάντερ να χαμογελάει με όλη την ψυχή του. Την κρατούσε αγκαλιά και την φιλούσε τα κόκκινα μάγουλα της.Δεν ξερω ποιο μέλος της οικογένειας είναι αλλά ξέρω ένα πράγμα. Πώς δεν πρέπει να χαλάσω αυτην την όμορφη οικογενειακή στιγμή.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και μπήκα στο μπάνιο. Έβγαλα τις πιτζάμες μου και άνοιξα το καυτό νερό. Το άφησα να τρέχει πάνω στο δέρμα μου. Άρχισα να βάζω διάφορα αφρολουτρα και να τραγουδάω.ΣΕ ΚΑΊΩ ΜΕ ΚΑΙΣ
ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΕ ΘΕΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΑ!!Αυτά που λέτε..Τελείωσα το μπάνιο, τυλίχτηκα με μια πετσέτα και άνοιξα την πόρτα. Πατούσα στις μύτες των ποδιών μου γιατί τα πλακάκια ήταν πολύ κρύα σε σχέση με την θερμοκρασία του σώματος μου. Τα μαλλιά μου έσταζαν νερό και εγώ κρατούσα καλά την πετσέτα μην μου πέσει.
Ένας Αλεξάντερ στο δωμάτιο μου. Γεια σου!Ένας Αλεξάντερ;
V: Όπα τι κάνεις εδώ;
Α: έβαλα τον Νίκο να φέρει τις βαλίτσες σου. (Είπε και γύρισε να με κοιτάξει)
Κούνησα το κεφάλι μου. Ποιον Νίκο λέει;
Άρχισε να γελάει.
Εμμ;V: Εσύ όλα καλά;..(ρώτησα)
Α: Ναι άντε ετοιμάσου πρέπει να φύγουμε. (Είπε σοβαρά)
Δεν μου άφησε περιθώριο να μιλήσω ή έστω να τον ρωτήσω που θα πάμε. Βγήκε και άφησε ανοιχτή την πόρτα. Έλεος στο σουπερμάρκετ γεννήθηκε αυτός; Πόρτες δεν έχει το σπίτι του;
Άνοιξα την κόκκινη βαλίτσα και έβγαλα τα μαύρα εσώρουχα μου. Φόρεσα ένα ψηλό μέσο τζιν με ένα μαύρο τοπ. Ω ναι έχω πολλά τοπ. Διάφορα χρώματα. Έβαλα και τις μαύρες μπότες μου και έτοιμη.
Βγήκα από το δωμάτιο και περπατούσα στο μεγάλο διάδρομο. Στο βάθος υπήρχε μια πόρτα. Φυσικά αφού ξέρετε πως είμαι κουτσομπολα κατευθύνθηκα προς εκεί. Δεν χτύπησα και άνοιξα την πόρτα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...