6ο κεφάλαιο

2.3K 101 22
                                    

Υπάρχουν δύο λύσεις. Πρεπει να διαλέξω.

Πρώτη λύση: Τρέχω  να σωθώ αλλά είμαι σίγουρη πως θα πέσω και θα φάω τα μούτρα μου

ή

Δεύτερη λύση: Μένω και βλέπουμε. Εξάλλου πόσο κακό θα είναι;

Μου είχε γυρίσει την πλάτη οπότε άρχισα να βηχω για να του τραβηξω την προσοχή.

Α: Τι θέλεις; (Ρώτησε νευριασμενα)

Τι είπα εγώ; Περίοδο έχει. Κάθε μέρα, κάθε λεπτό της ημέρας και κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας. Κρίμα δεν έχει σταθεροποιημένο κύκλο.

Τον λυπάμαι.

V: Τι εννοείς Μαφία;( Τον ρώτησα γλυκά)

Στην αρχή φάνηκε να μην καταλαβαίνει την ερώτηση μου όμως μετά μου χαμογέλασε πονηρά.

Α: Όπλα (είπε και έκανε ένα όπλο με τα δάχτυλα του)

R: Λεφτά (πετάχτηκε ο Roberto)

Α: Δολοφονίες. (Είπε σοβαρά ο Αλεξάντερ και με κοίταξε μέσα στα μάτια)

Ο Ρομπέρτο συνέχισε να λέει τι άλλο είναι η μαφία και τι κάνει. Ναι μωρέ δεν ξέρω!
Δεν έχω δει 8 φορές τις 365 μέρες ή Hobbs and Shaw.

Εγνεψα καταφατικά και έκατσα σε μια ψηλή καρέκλα.

Ο Ρομπέρτο γύρισε και κοίταξε τον Αλεξάντερ σοβαρά.

Ρ: Δεν φοβάται..; (Τον ρώτησε ψιθυριστά)

V: Τι μαλακας..(ψιθύρισα πιο πολύ στον εαυτό μου στα ελληνικά)

Σήκωσε τα φρύδια του και με κοίταξε. Του χαμογέλασα με όλα τα δοντακια μου.

V: Ελληνικά. (Είπα γιατί κατάλαβα πως εννοούσε την γλώσσα)

(...)

Τώρα είμαστε στο αμάξι και γυρνάμε σπίτι. Δεν έχουμε ανταλλάξει καμία κουβέντα μέχρι τώρα και ανησυχώ.

Όχι γιαυτον. Για μένα! Εγώ δεν κρατάω ποτέ το στόμα μου κλειστό.

Α: Δεν με φοβάσαι; (Ρώτησε σοβαρά και άρχισα να γελάω)

Είχα δακρύσει από τα γέλια και αποφάσισα να μην απαντήσω στην ερώτηση. Τεντωσα το χέρι μου και έβαλα μουσική.

Fuck you, MafiaOnde histórias criam vida. Descubra agora