2ο κεφάλαιο

3K 137 52
                                    

Ο ναι, γελάω τις πιο άκυρες στιγμές. Βέβαια δεν το κάνω επίτηδες! Απλά μου βγαίνει.

Μου φάνηκε πολύ αστείο όταν μου είπε πως δεν μπορώ να πάρω το κολιέ.
Όπα ρε μπρο γιατί να μην μπορώ;

V: Συγγνώμη γιατί δεν μπορώ; (Τον ρώτησα ήρεμα και ευγενικά)

Ναι μωρέ δεν νευριάζω εύκολα εγώ.

?: Επειδή το λέω εγώ; (Με ρώτησε και αυτός με ένα ύφος νταα)
V: Δεν σας ξέρω δεν με ξέρετε. Το παίρνω εγώ δεν το παίρνετε εσείς. (Είπα χαρούμενα)

Α καλά ρε Victoria; Δεν το παίρνετε εσείς! Τι ηλίθια! Που τα σκέφτεσαι ρε κούκλα;

Γύρισα και χαμογέλασα στην πωλήτρια. Της έκανα σήμα να μου το τυλίξει και έβγαλα το πορτοφόλι μου.
Περίμενα λίγα λεπτά και μετά μου έφερε το κουτί με το κολιέ. Πλήρωσα και βγήκα από το μαγαζί.

Α ο κ. Άγνωστος που είχε περίοδο έλειπε οπότε μάλλον βαρέθηκε. Άρχισα να περπατάω στους δρόμους και να μπαίνω σε διάφορα μαγαζιά. Όταν τελείωσα με τα ψώνια βγήκα πάλι έξω. Είχε βραδιάσει και όλα τα λυκειοπαιδα είχαν βγει έξω.

Και εγώ έβγαινα. Το θυμάμαι.

Περπατούσα με τις σακούλες στο δρόμο μέχρι που μπήκα σε ένα στενό. Ήταν πολύ σκοτεινό και μπορώ να πω πως είχα αρχίσει να φοβάμαι. Άσε που άρχισε να κάνει κρύο.

Σε κάποια φάση άκουσα έναν δυνατό ήχο. Σαν κάτι να έσπασε. Ένα μπουκάλι ίσως;
Μετά άκουσα κάτι βαριά βήματα να έρχονται όλο και πιο κοντά. Άρχισα να περπατάω με πιο γρήγορα ρυθμό όμως και πάλι άκουγα τα βήματα.

Γύρισα να κοιτάξω πίσω μου και είδα έναν άντρα να τρέχει προς σε μένα. Τρομοκρατήθηκα! Ήρθε με έπιασε από τα χέρια και με κόλλησε σε ένα δέντρο. Άρχισε να μου σηκώνει το τοπακι.
Ήθελε να με βιάσει! Άρχισα να φωνάζω και να τον χτυπάω όμως τζάμπα. Αυτός ήταν πολύ πιο δυνατός από μένα. Δεν είχα καμία ελπίδα.

Συνέχισα να φωνάζω και να τσιριζω! Ασκούσε δύναμη πάνω μου και πονούσα ακόμα πιο πολύ. Τα ρούχα και οι σακούλες είχαν πέσει κάτω. Προσπάθησα ξανά να κουνηθώ αλλά δεν με άφησε.
Πήγε να με φιλήσει με τα σιχαμερά του χείλη όμως εκείνη την στιγμή είχε φύγει όλο το βάρος από πάνω μου.

Άνοιξα διστακτικά τα μάτια μου και τον κοίταξα. Ήταν πεσμένος κάτω και έτρωγε μπουνιές από.. τον κ. Άγνωστο;

Πως με βρήκε;

Έπεσα κάτω και τύλιξα τα χέρια γύρω από τα πόδια μου. Έβαλα το κεφάλι μου πάνω στα γόνατα μου και άρχισα να βρίζω.
Τον άκουγα να τον βρίζει και να τον βαράει πολύ δυνατά. Σε κάποια φάση, δεν ακουγόταν τίποτα και έτσι σήκωσα το κεφάλι μου.

Fuck you, MafiaOnde histórias criam vida. Descubra agora