Γιατί ξύπνησα από τις 6 είπαμε;
Μα ποιος ξυπνάει από τις 6 το πρωί;
Έχω σηκωθεί και κάθομαι στο πάγκο της κουζίνας μελετώντας κάτι χαρτιά.
Πριν λίγο κατέβηκα από το δωμάτιο της Αναστασίας. Κάθε πρωί μπαίνω για να δω πως είναι.
Α: Οπ Victoria; (Με τρόμαξε ο Άλεξ από πίσω)
Γυρνάω να τον κοιτάξω και είναι ντυμένος στην εντέλεια. Στην δουλειά δεν θα πάει;
V: Έμαθες το όνομα μου; (Τον ρώτησα ειρωνικά)
Σηκώθηκα για να του βάλω καφέ όμως αρνήθηκε.
Α: Όχι δεν χρειάζεται. Θα πιω στην..(δεν συνέχισε)
Δουλειά;
Άννα;
Τσουλα;
Γράψτε λάθος. Ίδιο πράγμα είναι η Άννα και η τσουλα.
V: Στην; (Τον ρώτησα και ξανά κάθισα στην καρέκλα)
Α: Σε νοιάζει; (Με ρώτησε ειρωνικά)
Αα κάποιος ξύπνησε με νεύρα! Δεν θα τα πάμε καλά κύριε.
V: Μπαα στο καλό. (Του απάντησα εξίσου ειρωνικά και πήρα το μολύβι στα χέρια μου)
Ναι έχουμε και αυτό! Πρέπει να σχεδιάσω κάποια ρούχα για την καινούργια κολεξιόν. Ωραίο;
Εγώ που δεν ξέρω τι πο τα από ζωγραφική. Έλεος κανονικά δεν πρέπει να τα κάνω εγω.
Γιατί είμαι τόσο γκρινιάρα;
Μάλλον φταίει το τηλεφώνημα που δέχτηκα χθες το βράδυ..
Flashback-
V: Είσαι αδελφός μου. Ελπίζω να μην μου κάνεις πλάκα! (Φώναξα στον Γιώργο από το τηλέφωνο)
Ο Γιώργος είναι ο μεγαλύτερος αδελφός μου.
Γ: Αλήθεια λέω Βικτόρια, δεν θα έκανα κάτι τέτοιο. Βρήκαμε ποιος σκότωσε τον πατέρα μας! Το έψαξα. (Είπε και άρχισα να τρέμω)
Είμαι χαρούμενη που επιτέλους βρήκε ποιος τον σκότωσε όμως είναι επικίνδυνο. Πολύ επικίνδυνο γιατί ο πανέξυπνος αδελφός μου, αφήνει πάντα ίχνη.
Και στο κρυφτό έτσι ήταν.
Μα ποιος παίζει κρυφτό τρώγοντας πατατάκια;
Επιτέλους θα σκοτώσω αυτόν που σκότωσε τον πατέρα μου. Που με έκανε να σκοτώσω εγώ η ίδια την καρδιά μου.
Ο πατέρας μου..ο γλυκός πατέρας μου. Τον θυμάμαι κάθε φορά να με παίρνει αγκαλιά και να πηγαίνουμε για παγωτό. Να έρχεται κουρασμένος από την δουλειά αλλά έπαιζε μαζί μας..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...