Αφού είδα πως πιάσανε την συζήτηση έκατσα και πάλι στην πολυθρόνα. Πρέπει να σκεφτώ κάτι πολύ σοβαρό.
Ακομα δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι αρχηγός της μαφίας αλλά και αφεντικό της εταιρείας.
Λέτε να πουλάει και όργανα; Σκοτώνει;
Ναι σίγουρα έχει σκοτώσει. Αλλά γιατί;Έχει φάση να με πουλήσει και εμένα!
Μυρίζετε και εσείς καμμένο;
Και εγώ μυρίζω γι'αυτό ρωτάω.Α: Εντάξει Deni τα λέμε αύριο το βράδυ. (Την χαιρέτησε και γύρισε να με κοιτάξει) Φεύγουμε; (Συνέχισε την πρόταση του)
Α τώρα με θυμήθηκες σκουλήκι..
V: Ναχ, πρώτα θέλω απαντήσεις. (Είπα σοβαρά και σταύρωσα τα πόδια μου)
Ανάθεμα, τελικά πολύ στενό το τζιν.
Α: Σε ακούω. (Είπε σοβαρά και κάθησε πάνω στο γραφείο)
Τι με ακούς μωρη κλανιά; Εγω πρέπει να ακούσω τις απαντήσεις αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
V: Μαφία; Εταιρεία Στόουν; Τι φάση ακριβώς; (Τον ρώτησα)
Α: Η Μαφία ξες τι είναι και τι δουλειές κάνουμε. Όσο για την εταιρεία δεν νομίζω πως πρέπει να σου εξηγήσω. Απλά τα πράγματα. Αν κάτι πάει στραβά με τις δουλειές της μαφίας, η εταιρεία μας καλύπτει. (Είπε και με κοίταξε σοβαρά)
Όταν λέει δουλειές; Δολοφονίες; Όργανα;
Ναι ναι κόλλησα με τα όργανα. Έχετε κανένα προμπλεμ;
V: Δική σου εταιρεία;
Α: Δεν ξέρω, μάλλον για να λέγεται Στόουν; (Είπε ειρωνικά)
Γιατί να είναι πάντα τόσο σοβαρός και ειρωνικός; Μαζί μου; Ενώ με την Deni μια χαρά. Α τώρα που το θυμήθηκα..
V: Δε μου λες; Ποτε θα αρχίσω τις δουλειές μου;
Γατάκια. Νομίζατε θα τον ρωτούσα για την Deni; Να δείξω ότι ζηλεύω; Α δεν με δειρανε ακόμα.
Α: Σε δύο μέρες. Αύριο έχεις τις πρόβες και την διακόσμηση. Έχεις πολύ δουλειά. (Είπε και σηκώθηκε)
Κατευθύνθηκε προς την πόρτα και την άνοιξε. Με κοίταξε ειρωνικά και χαμογέλασε.
Α: Μαντάμ θέλετε και πρόσκληση; (Με ρώτησε ειρωνικά)
Σηκώθηκα και του χαμογέλασα ειρωνικά. Πέρασα από μπροστά του και καταλάθος, αλήθεια καταλάθος τον στρίμωξα πολύ στην πόρτα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck you, Mafia
HumorΟ Alexander Stone είναι ο αρχηγός της ιταλικής μαφίας. Γυμνασμενος, με πολλά τατουάζ, πανέμορφος και άκαρδος. Η Victoria River επιτέλους βρήκε τα λεφτά για να πάει ταξίδι στην Ιταλία. Το περίμενε όλη της τη ζωή. Όλα είναι μια χαρά μέχρι να βρεθεί α...