Bahçede havuz köşesine oturmuş hizmetçimiz katya'nın getirmiş olduğu kokteyliyi yudumluyordum. Güneş yeni batmış sayılırdı hava sıcaklığı tam istediğim kıvamdaydı. Güneş gözlüklerimi saçlarımın tepesine taktım ve son yudumumu alıp havuza ilerledim. Isıtmalı havuzun suyu tam istediğim gibiydi. Akşam koşusuna çıktıktan sonra beni en rahatlatan aktivite eğer odamda biri yoksa havuza girmekti her zaman için.
Beyaz bikinim ve Altın sarısı belime kadar gelen saçlarım suyun derinliklerine merdivenle indikçe koyulaşıyorlardı.
Allah vergisi olan vücudum ile her zaman olduğum ortamların göz bebeği olmaya alışık bir insan olmuştum. Suyun tenime değmesiyle gevşemem aynı zamanda tüm vücuduma yayıldı. Yarım saat kadar yüzdükten sonra katya'dan havlumu getirmesini istedim.-Efendim buyurun havlunuz. Birazdan yemeğiniz hazır olacak nerde yemek istersiniz.
-Hmmm arkadaşlarım gelecek katya buradaki masayı hazırla bize 3 kişi olacağız. Mahzenden "Blandys Madeira 'yı getir 1864 yılı"
-Peki efendim.
Biraz daha şezlong keyfi yaptıktan sonra odama gitmek için salondaki asansöre yöneldim. Odam 3. kattı. Evet doğru söyledim kat. Bu bölüm tamamen bana özeldi. 3 ayrı büyük oda 2 banyo bir spor odası ve kocaman bir teras var. Partileyeceğimiz zaman aslında geniş bahçeyi kullanıyoruz ama aramızda ufak çaplı eğlence ve alkol gecelerini bu terasta yapıyoruz.
Hızlı bir duş aldıktan sonra giysi odama gittim üstüme tek barça bir büstiyer ve kısa bir şort giydim. Aşağı indiğimde bizim kızlar gelmişti. Selin ve Pelin ikizleri benim ekürilerimdi . Her yere beraber giderdik. Moda , makyaj ve gece hayatı konusunda üçümüzün de zevkleri çok iyiydi ve eğlence ne demek çok iyi bilirdik. Kafamıza ne eserse onu yapardık. Onları görünce kollarımı açıp ikisine de sarıldım. Çıtı pıtı tiplerdi boyları benden biraz kısaydı. Biri mavi biri yeşil gözlü siyah saçlı ve atletik vücutlu kızlardı. Ben onların yanında her yerde ve herkesin yanında olduğu gibi öne çıkıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomanceAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...