Okula girişleri olay olmuştu herkes bunu konuşuyordu. Buket'in birisine böyle samimi davranması herkesi şaşırtmıştı.
Hayal , ela ve buket'in yanından ayrıldığında yaşadıklarını düşünüyordu. Buket'in elinden tutuşu içerde yaptıkları ela'ya kendisine bağırdığı için kızması. Aslında bu kız için yanlış mı düşünüyordu diye düşünmeden edemedi, acaba göründüğü kadar sığ değil miydi?
İlk Dans prova günü gelmişti gelirken yanında getirdiği eşyalar ile soyunma odasına doğru ilerledi hayal . Kapıyı açtığında karşısında gördüğü manzara içeri girene kadar olan sinirlerini bir anda geçirmişti
Buket açılan kapıyla o yöne dönmüştü ve hayalle göz göze gelmişti, hayal gördüğü manzara karşısında büyülenmiş bir şekilde bakarken eliyle arkasından kapıyı itmeyi akıl edebilmişti. Yana attığı saçları ,hafif nemli rujlu dudağı ve üst kısmının çekiciliği ile yüzü kızarmıştı hayalin ve bu buketin dikkatinden kaçmadı.
Hayal arkasını dönüp etrafına baktı odada gidecek ya da özel giyinecek başka bir alanda yoktu ve buket arkasında oturmuş öyle duruyordu ne çıkıyor ne konuşuyordu. Yan gözle arkasına baktığında gözlerin üstünde olduğunu ve kollarını iki yana dayayıp onu izlediğini gördü . Heyecanla karışık bir tahrik hissetti hayal. Aklına parti akşamı , bar gecesi ve okulda yaşadıkları o anlar gelince alt kısmı ısındı . Buket'in bu bakışlarından ve yaklaşımından kendisinden etkilendiğini fark etmişti.
Üstünde ki kıyafeti çıkartınca arkası dönük bir şekilde siyah sütyeni ile kalmıştı , madem benden etkileniyorsun biraz üstüne gelmenin ne zararı olur ki ?
Üstünü çıkarttıktan sonra sporcu sütyenini almak için çantasına eğildi
Eline aldığı şeyi askıya asıp biraz bekleyip arkasına baktı, buket beklentiyle bedeninde göz gezdiriyordu. Üstündeki sütyeni açmak için ellerini arkaya attı ama açamıyordu takılmış olmalıydı tel, biraz daha zorladı ama yapamadı tam yanlardan indirip çıkartacaktı ki arkasından gelen adım seslerini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
Storie d'amoreAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...