Hoş Geldin

2K 74 9
                                    

Buket'in Ağzından

-------

Şu ana kadar kimsenin hakimiyetine girmemişti bedenim ama onun altında olmak dünyanın en doğru şeyi gibiydi, bacaklarımda gezen elleri göğsümdeki diliyle ona teslim olmuştum tam anlamıyla. Ruhumu önüne sermiştim şimdide bedenimi seriyordum ve beni almasını istiyordum her anlamda. İçimde olsun içinde olayım istedim , her anlamda. Onun kalbine dokunmak , ruhundan bir parça koparmak ve bedeninde keşfe çıkmak istedim .

Karşımda soyunduğunda kalbimin hızı daha ne kadar daha artabilirdi bilmiyordum. Kasıklarıma oturduğu zaman kadınlığının kadınlığıma değmesi bile nefessiz kalmama yetmişti , o da benim gibi ıslanmıştı. Onun üstünde ki etkim hoşuma gitmişti ki ben daha ona dokunmadım bile. İçerden istediğim şeyi almaya giderken arkadan bana sunduğu manzaranın tadına doyamadım. Geldiğinde beni izleyerek yürümesi beni iyice tahrik etti, buz gözleri şu anda ateş gibiydi dokundurduğu bakışlarla alev alıyordum.

Bacaklarımın arasına girdiğinde yavaşça içime girmeye başladı göğüslerimi öperken elini enseme attığı gibi hızlıca içime girdi ve orda bir süre bekledi , kendini hafif hareketlerle ben buradayım dercesine hissettiriyordu gözlerimiz birbirine kilitlenmişti.

Ona seviyorum dedikte sonra dokunamamaya daha fazla dayanamayarak kalkıp boynuna yöneldim ve emerken ona beni becermesini söyledim. Dudaklarının kıvrılışına ve gözlerinin değişen bakışlarına şahit oldum o anda. Beni hızlıca geriye itip pozisyonunu düzeltti , iki bacağımı omuzlarına alıp belimin biraz havada kalmasını sağladı elleri göğüslerimdeyken içime öyle bir girdi ki gözlerim kaydı resmen ve ardından yaptığı hızlı hareketler ile sanırım sesim kısılana kadar çığlık atmamı sağlamıştı.

İçimde gidip gelmeye devam ederken arada pozisyonunu değiştiriyordu ama içimden hiç çıkmadı. Hala içimdeyken bu sefer belimi biraz sağa yöneldi tek bacağını iki bacağımın arasından geçirdi makas hareketiyle içime git gel yapmaya başladı inanılmaz hızlıydı öyle bir becerilme yaşamamıştım daha önce elim sırtına gittiğinde onu çizdiğimi fark ettim ama bu onu daha çok tahrik edip daha hızlandırdı o anda poposuna şaplak atıp iyice tahrik olmasını sağladım ve daha da çok hızlandı orgazma çok yakındım içimden çıktı o anda dudaklarıma yöneldi

Hayal: Ah o kadar seksisin ki seni becermeye doyamam asla sanırım

-Asla doyma zaten beni her yerde istediğin şekilde becerebilirsin hayallllll kulağına yaptığım bu söyle onu yine ateşlendirmişti onun hasas noktalarından birisinin kulak olduğunu not ettim bir kenara. Beni kucağına alıp üstüne oturmamı sağladı. Bir yandan boynumu yalarken bir yandan içimde git gel yapıyordu.

Ellerim göğüslerindeydi başını tutup kaldırıp boynuna yöneldim içimde hızlanırken boynunu yalamaya başladım. Deli gibi inliyorduk. Ben yine son noktaya geliyordum bu sefer olsun diye beklerken beni tutup ayağa kaldırdı.

Hayal : Daha değil bebeğim

Şöminenin önünde birbirine yapışmış iki beden aslında tek beden olarak dikilmeye başladık

Başını boynuma sokup derince bir nefes aldı

Hayal: Ahhhh sana doyamıyorum

Hızlıca arkamı çevirdi ve konuştu

Hayal: Eğil tüm kadınlığını görmek istiyorum

Ona çapkınca bir bakış atarak öne doğru yavaşça eğildim her hareketimde derin nefesler alıyordu

Hayal: Ah kızım beni delirtiyorsun

Yanıma gelip elleri göğüslerimdeyken sırtımdan öperek aşağıya inmeye başladı, popomun her yerine ısırıklar bıraktı

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin