Buket -Sahiplenme

1.6K 80 5
                                    

ikizler ile konuştuktan sonra  dans olayını düşünüyordum , tamam zamanında profesyonel derecede iyi dans geçmişim vardı ama benim okulda yine de kırılmaz bir imajımda vardı. Kimseyle muhattap olmayıp mesafemi hep korumuştum bu zamana kadar.

Hayal için bunu aşacak mıydım.

Bence hayır.

Bu konuyu netleştirdiğime göre  bakalım bizim kızın hali nasıl yoklayalım biraz.

-- Selam mavi saç gecen nasıl geçiyor (02:05)

Bekliyordum, bekliyordum , bekliyordum...

Hayal'im :  Gecem tuhaf geçiyor , senin nasıl ?

-- Benimde oldukça tuhaftı ama güzeldi

Hayal'im : İyi bari en azından birimiz eğlenmiş

-- Canını ne sıktı anlatmak ister misin , senin  her şekilde yanında olmak isterim.

Hayal'im :  Teşekkür ederim ama içimde çözmem gereken bir mesele bu

Ben miyim acaba içinde ki mesele ?

-- Peki, seni asla sıkmak istemem. Bu gece seni düşünerek uyuyacağım kalbimdeki güzel enerjiyi de sana gönderiyorum ki rahat uyu. Sen benim için önemlisin.

Hayal'im : Kim olduğunu hala söylemedin ama Teşekkür ederim, en azından gerçekten birisi için önemli olmak güzel.

Onu önemsemediğimi düşünüyor....

Of emel ya

-------

Uykusuz sinirli geçen gecenin sabahına karşı uykuya dalmıştım.

Sabah kapımın çat diye açılıp ikizlerin üstüme atlaması ile yataktan zıpladım.

- Sizi öldürebilirim şu anda zaten hiç uyanamadım.

Selin :Kalk  kalk kalk 

Elinde tuttuğu telefonu bana gösterdi , ela bir resim paylaşmış. Uyku falan kalmadı bende tabi.

-Kolunu hayalin omzuna atmış yanağından öpmüş

Altında not

"dans" partnerimi buldum.  Artık alttaki subliminal mesajı almayanda ne bileyim. Böyle aleni yürüme şeklide görmemiştim. Kan beynime sıçradı . Kızları odadan çıkardım. Hala ikilem içindeydim imajım ve hayal'e karşı olan  hislerim arasında gidip geliyordum. Ben kimseye bu zamana kadar gardımı indirmemiştim.

------

Okula vardığımızda arabadan indik gidene kadar konuşmamıştım ikizlerde soru sormamıştı. Böyle zamanlarımı bilirlerdi ve üzerime gelmezlerdi.

Arabadan inip aracımı kilitledikten sonra sakinleşmeye çalışıyordum ki bu çabam  okul kapısına dönene kadarmış. Hayal  kapıda birisiyle konuşuyordu. Bu okul basket takım kaptanı kaan tekinsoy'du.  Tekinsoy ailesinin varisi ,kumral yeşil gözlü ve oldukça fit bir erkekti. Elini hayal'in saçlarına doğru götürüp tek bir tel aldı hayal onun elini ittirse de o gülmeye ve konuşmaya devam etti. Ayaklarım istemsizce onlara ilerleri arkadan selin'in sakin ol dediğini duyar gibi olmuştum ama o an için  bana adoskdok gibi şeyler geliyordu dedikleri.

Sessizce ilerledim tabi bu topuklularla ne kadar sessiz olunursa onlara biraz kala durdum , burdan duyabiliyordum.

Kaan: Hadi güzel kız sadece bir kahve

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin