Buket banyodan çıktığında hayal onu bekliyor gibiydi. Tek kaşını kaldırıp gördüğü şey yüzünden dudağının kenarı kalktı ve gülümsedi.
-Benden kopamıyorsun bakıyorum da
Hayal işte buna ne cevap vereceğini bilemiyordu, bir bahane bulması lazımdı. Şey tam gidecektim ama kaan kapının önünde bekliyordu sende içeri girerken kahve sözü demiştin ya ondan kaldım rahatsız olduysan gidebilirim.
Ona doğru yaklaşan buket hala havluya sarılı haldeydi saçları ise salık ve sular damlıyordu. Melek gibi üzerine gelen kadına baktı mavi saçlı kız.
Hayal'in yanına oturan buket yine eliyle çenesinden ona bakması için çevirdi.
-Neden bana bakman için sürekli yüzünü tutmam gerekiyor hayal
Ses gelmemişti.
-Benimle kahve mi içmek istiyorsun
Hayal : Yani olabilir sen de istersen.
Buket ellerini hayal'in saçlarında gezdirdi ve ayağa kalktı cevap vermemişti hayalde bunu fark etti ama bir şey demedi üstelemek istemedi. Aklından bugün olanları çocuklara anlattığında ne kopacaklar onu düşünüp gülümsedi. Ama gözleri bukete odaklıydı hala.
Buket düşünüyordu havluyu çıkarsa çıplak kalacaktı, henüz onu böyle görüp beden olarak arzulamasını istemedi. Önce iç çamaşırını altından geçirdi sonra eteğini geçirip havluyu üstünden çekti. Hayal derin bir nefes aldı odada duyulacak kadar bu da buketi gülümsetti.
Sırtının çıplak olması sorun değildi zaten arkası dönüktü, sütyeni için eğildiğinde hayal'e yandan ufak bir görsel şölen vermişti biraz bilinçli tabi onu da düşünmek lazım değil mi. Siyah sütyeni kollarından geçirdiğinde hayal'e seslendi.
-Hadi bakalım arkamda olma sırası sende
Hayal anlamamış gözlerle bakıyordu, buket kafasını hafif sağa çevirip sütyenimi kapatır mısın dedi. Anlayıp bukete doğru yaklaşan hayal onun teninden gelen yine o kokuyu duydu. Kokun yine ... dedi ama tamamlamadı
-Evet devam et
Hayal'in tenine değen buz gibi ellerini hissedip irkildi buket bu temas resmen anında göğüs uçlarını dikleştirmişti. Sütyeni kapatınca siyah ceketide geçirdi üstüne yüzünü hayal'e döndü gülerek
-Evet ne olmuş kokuma
Gördüğü manzara karşısında hayal'in nefesi kesilmişti. Cevap veremedi aslında konuşmayı bile unutmuştu sanırım o anda .
-Kokun kokun şey....
Buket onu daha fazla zorlamak istemediğinden hayal'in gözlerine bakarak ceketini kapatmaya başlamıştı tabi hayal onun dikleşen göğüs uçlarını çoktan gülmüş ve alt dudağını ısırıp yalamaya başlamıştı istemsizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomantikAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...