O an sanki tüm yıldızlar bir araya gelmiş ve tüm kuşlar susmuştu, sokaktan geçen kedi bile yoktu. An öyle büyülüydü ki her şey sanki onların bedenlerinin birleşmesi için durmuştu ama mutlu sonlar filmlerde olacağından. Buket'e seslenen emel'in sesiyle birbirlerinde uzaklaşıp ayrı duvarlara geçtiler.
Emel biraz bakındıktan sonra buketi görüp yanına ilerledi. Hayal'i tanımadığından ona selam vermeden baktı ve bukete döndü. Gidip ona sarıldı sarhoş olmuş belli . Buketin boynundan öpünce hayal gözlerini kocaman açtı o anda bukette ona baktığında hayalin önce şaşırmış sonra sinirlenmiş ifadesini gördü. Yanlış anlamıştı kesin.
Burnundan soluyarak bukete doğru ilerledi, kafası hayli iyi olmuştu.
-Gelip bana hesap soruyorsun ama halinize bakın bunları sanki buketten tiksinir bir ifadeyle söylemişti.
Buket : Hayal yanlış anlıyorsun
Emel: Aşkım hadi beni eve götür
-Pes diyorum sana buket , benden uzak dur.
Hayal giderken arkasından gitmek istedi buket ama emel ayakta çok zor duruyordu. Ah lanet olsun emel. Tam geleceğin zamanı buldun dimi. Arkadaşını bir kenara oturtup gökmeni aradı gelmelerini ve arabayı getirmelerini istedi.
Clup'tan eve dönerken araçta gökmen'de olduğundan ikizlerde soru sormamıştı.
Eve gittiklerinde gökmene teşekkür edip emel'i yatak odasına götürüp yatırdılar. Daha sonra duş alarak aşağı indi buket. İkizlerde aşağıdaydı. Kahve yapmış ve buketin her zaman ki oturacağı yere koymuşlardı.
-Ah sizi seviyorum kızlar.
Selin : Anlat bakalım neler oldu
Olayı baştan sona anlatan buket sözünü bitirince
Pelin :Siktir beee çok iyi , emel gelmese yani resmen hayal seni öpecek miydi
-Evet sanırım ama daha bitmedi durun
Emelin geliş evresi ve sonrasını da anlatan buketin lafı tamamen bitince ikizler oturdukları koltukta geriye düştüler resmen
Selin & Pelin : offf kötü sıçmışssın sen buket.
-Evet farkındayım bana en son giderken benden uzak dur dedi.
Selin: E haklı sen kız kucağına oturdu diye delirdin, emel sana eve götür beni aşkım demiş bi zahmet kızda tepkisini koysun
Pelin :Ama iyi oldu
-Nesi iyi kızım ağzıma sıçtı kız diyorum
Pelin :Şöyle iyi bebeğim. Kız demek sana karşı boş değil , ayrıca hetero olmadığına emin olduk. Ve gönlünü alman için çok fırsatın olacak
-Nasıl
Pelin , seline bakıp onay alınca
Pelin : Şöyle ki senin bu mavi saç çok güzel dans edip şarkı söylüyormuş ve okulun dans ekibine katılmış.
-Eeeee
Selin :Eeeesi sende dans ekibine katılacaksın
-Ben miii, ben buket taş dans mı edeceğim .
Pelin :Evet güzelim incilerin dökülmez sanki hiç yapmamış gibi konuşuyorsun. hem modern çift dansları da var bak ekipte , senin uzak olduğun alanlar değil sen özel ders almadın mı zamanında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomanceAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...