Kafede oturdukları o anda o kısacık anca yılların kalp hırsızı buket ve kabuğundan çıkmayan kendi sınırlarında yaşayan hayal'in kalpleri aynı ritimde atmıştı.
Masadakiler , kafedekiler , dünya o anda susmuştu sadece birbirlerine bakıyorlardı. Her şey mükemmeldi. Ta ki bir flaş patlayıp resimler çekilene kadar. Hayal'in eli buketin masadaki elinin üstünde onlar göz gözeyken patlamıştı flaşlar. Ne olduğunu onların oraya ne ara geldiğini kimse görememişti. Masadaki herkes o anda onlara odaklanmıştı, o ana hepsi şahitti, o kıvılcımları onlarda görmüştü.
Buket bir anda masadan kalkıp tuvalete koştu onu böyle görmeleri demek felaketti onun için, çevreye karşı olan imajı, sosyal medyada ki konumu, babasının soyadına gelecek bir laf onun için ölüm demekti. Yıllardır seviştiği tüm kadınlarda bu riski hesaplayıp hareket etmiş ve şimdiye kadar hiç açık vermemişti ama şimdi daha öpmediği birisi yüzünden çekilen görüntü bir felaketti. Buket'in içeriye gittiğini gören bir gazeteci onu takip edip tuvaletin kapısına kadar gitmişti ki bu uzun zamandır buketi takıntı haline getirmiş mehmet isimli özgür paparaziden başkası değildi, adam resmen kendini ona adamış ve ona odaklıydı nereye gitse o vardı. Bir resim çekip onu en yüksek fiyatı verene satardı.
Mehmet : Buket hanım bunu nasıl açıklayacaksınız , o kız sevgiliniz mi ? Çok samimiydiniz. Onunla görüşmek için mi böyle bir yere geldiniz?
Buket sessiz kaldı kapıyı kilitleyip kendisini lavaboya sırtı gelecek şekilde dayadı. Şimdi ne yapacaksın buket hanım diye düşündü. Kapıdan paparazinin sesleri geliyordu birileri onu tutmuş götürüyordu belli ki. Bir süre sonra hayal çaldı kapıyı
Hayal : Buket adam gitti açar mısın kapıyı,
Buket kapıyı açtığında hayal içeri girip kapıyı tekrar kilitledi kimsenin gelip rahatsız etmesini istemiyordu onları . Buket lavabonun üstüne oturmuş ellerini yüzüne kapatmıştı. Hayal ona yanaşıp ellerini yüzünden indirdi. Buketin gözleri kızarmıştı.
Hayal : Neden bu haldesin buket.
Buket: Resmimizi çektiler hayal
Hayal :Ne var bunda.
Buket : İnsanlar ne düşünür, takipçilerim ne düşünür
Hayal : İnsanlar , Takipçilerin ? Bunlar bu kadar mı önemli. Senin bir özel hayatın olamaz mı buket.
Buket : Beni anlamanı beklemiyorum
Hayal : Neden sosyal medyada değil gerçek dünyada yaşadığım için mi
Buket : Benim bir ismim var hayal buna leke sürdüremem
Hayal : Leke mi?
Hayalin sabrını taşıran bu cümlesi olmuştu.
Hayal : Daha 10 dakika önce bana masada ne söyledin şimdi buna leke mi diyorsun. Lanet olsun.
Giderek sesi de yükselmeye başlamıştı hayal'in Gerçek dünya diye bir yer var buket. Ben sana kalp atışım dedim masada, sense bana şimdi lekem diyorsun öyle mi?
Buket'te sinirlenmişti oda bağırmaya başladı
Buket : Ben bunu yapamam hayal anlamıyorsun
Hayal : Neyi buket . Madem yapamayacaksın niye benim kafamı karıştırıp durdun ben senden uzak durmaya çalıştıkça hem de. Ben senden hiç etkilenmedim mi sanıyorsun daha önce ben sana gelemez miydim sanıyorsun. Hep sen bana yaklaştın hep ben senden uzak durdum. Şimdi gelmiş tam benim kalbime dokunmuşken bir resim çekildi diye bana yapamam diyorsun. Koskoca buket taşmış sen daha kendi sevgine sahip çıkamıyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomanceAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...