Basın Toplantısı

1K 68 5
                                    

Hayal'le olan telefon görüşmesinden sonra basın sözcümüz leyla hanım beni içeri çağırdı. İçeri girer girmez alışık olduğum gibi magazinciler kameraları çıkartıp sayısız resim almaya başladılar. Yerime oturana kadar adım adım resmim çekildi. Şimdi içlerinden bir tanesinde bir mimik bulup bunu haber yapacaklar büyük bir olay gibi .

Yerime geçerken odanın köşesinde durup beni izleyen babamla göz göze geldim, hayal'in dedikleri geldi aklıma sanki adam öldürmüşüm gibi bakıyorlar buket. Şu anda ne demek istediğini bizzat deneyimliyordum. Önüme mikrofonlar bırakılmaya başlanmıştı. Sular ve içecekler konuluyordu bir yandan. Olan biten tiyatroyu boş bakışlarla izliyordum. Canlı yayın için geri sayım başlamıştı 20'den geriye doğru herkes son hazırlıklarını tamamladı.

Aklımda hayal, kalbimde hayal vardı elimde ise sahte bir metin. Bakışlarımı etrafıma çevirdim. Sevgili babamın planına göre önce kağıdı okuyup sonra magazincilerden soru alacaktım. Başımı kaldırıp etrafıma baktım ve ilk defa kendimi bu kadar güçsüz hissettim. Geri sayım bitmiş Artık canlı yayındaydık ben konuşamıyor sadece etrafıma bakıyordum. Basın sözcümüz leyla hanım gelip kulağıma buket hanım canlı yayındayız bir şeyler yapın lütfen dedi.

Elimdeki kağıda baktım sonra babama baktım, bana hala aynı bakıyordu . Ben bunu okusam ne değişecekti. Sadece imajım dediği şey düzelecekti, bana sanki düşmanına bakar gibi sinirli bakıyordu ve ben konuşmadıkça iyice artan sinirini görebiliyordum değişen yüzünden. Yanıma bile gelemiyordu aynı karede olmak istemiyor demek, peki ben niye onun istediğini yapmak zorundaydım ki.

O sırada 3 evden izleniyordu buketin toplantısı. Hayalin'ailesinin evi , kenanların evi ve ela'nın evi.

Kağıdı ikiye katlayıp bakışlarımı babama yönlendirdim başım dik bir şekilde baktım kağıdı kenara ittirdim, bana doğru bir adım attı ama tahmin ettiğim gibi yanıma gelemedi, yarım bir gülüş gönderdim ona. Gözümden düşüşünün ilk anı o andı sanırım.

Mikrofonu düzeltip magazincilere baktım

-Evet önce soruları alacağım ama herkes aynı anda sormasın zaten 10 kişisiniz tek tek sırayla gönderin gelsin sorular , buraya gelişim biraz emrivaki olsa da şimdi ben tüm samimiyetimle karşınızdayım.

Basın sözcümü çağırıp magazincilerin soru kartlarını bana getirmesini söyledim. Hepsinin ismini kanalını söyleyerek sorularını okuyup yanıtlama niyetindeydim. Kartlar toplanırken babama baktım sinir ve şok karışımı içindeydi.

Suyumu bardağa koyup ilk soru kartını aldım elime

1. Soru : Yıllarca sizi kimseyle basında yakalayamama nedenlerimiz bu muydu?

- Hayır yıllardır beni kimseyle görmeme nedeniniz kimseyle gün yüzüne cesurca çıkacak kadar birlikte olmak istemiyor oluşumdu, şimdi işler biraz değişti.

2. Soru :Ne tür bir ilişkiniz var ?

- Öncelikle bu soruyu soran arkadaşımın aklından neler geçerek bunu yazdığını anlamış değilim o yüzden bu soruyu pas geçiyorum.

3. Soru: Okulda dönen videolarda onu sanki zorla götürüyor gibiydiniz , ne oldu tam olarak ?

- Çekilen videolar olayın elbette bir bölümünden başlayabiliyor, her birliktelikte olabilecek gibi bizimde takıldığımız noktalar oluyor, olacak sadece o anda benim için bir patlama noktasıydı. Ama zaten olayı tatlıya bağladık. Zorlama yok yani

4. Soru: Ailelerinizin buna tepkisi ne oldu ?

Bu soru karşısında hafif bir iç çektim ve önce suyumu içtim

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin