Doktordan arkadaşlarımızı çağırmasını istedikten sonra aslında ikimizin de istediği belliydi, çok ağır bir olay geçmişti başımızdan ve bunu artık kimsenin bölmesine , engellemesine izin vermeyecektik.
Odaya önce ikizler geldi sonrasında sevdiğim ve değer verdiğim diğer kişiler, sanırım sadece onlar olsa bize yetecek artık. Onlar kapıdan girerken en arkada içeri bakmaya çalışan babamı gördüm
-Gökmen kapıyı kapatır mısın
Babamın düşen yüzüne son derece soğuk olan bakışlarımdan gönderdim , beni el üstünde büyüyen bir dediğimi iki etmeyen babama... Meğer sevgisi kendi çıkarlarına ters düşene kadarmış.
Selin : Güzellerim benim bizi çok korkuttunuz neler oldu öyle anlatmak ister misiniz.
Hepsi bir köşeye oturmuş meraklı meraklı bize bakıyordu hayalle göz göze geldim ve bana devam etmem için işaret verdi. Olan biteni ayrıntılarıyla anlattım tabi bizim bilmediğimiz şeyleri de onlar anlattı . Onlar bizim için yaptıklarını anlatırken ikimizin de gözleri dolmuştu nasıl çabalamışlar bizim için. Ailelerin halini de anlattılar ama ne benim ne hayalin yumuşamaya niyeti yoktu. Ölebilirdik onlar yüzünden , daha kötüsü hayal ölebilirdi ve ben sağ kalabilirdim ve bu benim için yaşarken ölmek demekti, beni onsuz bırakabileceklerinin düşüncesi bile onları affetmemem için büyük bir neden.
Hepsine teşekkür edip veda ederken kenan'la göz göze geldik ve bana kafasıyla hafif bir işaret verdi bu bizim aramızda bir dildi , istediğim şeyi yapmış olduğunu anlatıyordu bana . Hastane işlemleri yapılırken telefonla ulaşmıştım ona ve bazı şeyler istemiştim, onun kafa hareketiyle güldüm ve hayal'e baktım gözlerini kapatmış ve dinleniyordu nasılda melek gibiydi.
Mavi saçlı meleğim benim.
--------------
2 Hafta Sonra
Babam ve hayalin ailesi sürekli bizimle iletişime geçmeye çalışıyordu ama buna her seferinde engel olduk. Gittiğimiz ve birazdan odasına gireceğimiz avukatla bu işi kesinleştirecektik.
-.......... Evet avukat bey durum bundan ibaret , ne ben ne o ailelerimizle bir bağımız kalsın istemiyoruz. Ne gerekiyorsa yapın .
-----------------
Daha önce ayarladığım ve hazır olan planım doğrultusunda hayalle arabamda ilerliyorduk istediğim yere gelince arabadan indim arkamda arabalar vardı ve yeşil ışık yanıyordu kornalar çalmaya başladı ben arabanın önüne doğru geldim hayale bakıp dışarı gelmesi için işaret yaptım arabadan indi ama şaşkındı arkada araçlar durur ve korna çalarken bana buket ne yapıyorsun diye sordu, olduğumuz yerin farkında değildi şaşkınlıktan.
Ellerini tuttum ve ona bir adım yaklaştım, burayı hatırladın mı ?
Etrafına bakan hayal bir parkın yakınlarında olduğunu gördü daha sonra yolda ki bisiklet yolu işaretine yöneldi ve sonra gözlerime baktı
Hayal : Beni korkutup yere düşmemi sağladığın yer burası
-Hayır , burası senin benim hayatıma çarptığın yer , üstümde onunla o gün tanışdığımız da giydiğim kıyafet vardı üstümü süzerken bunu fark ettiğini anladım hafifçe gülümsedi aynı elbise
Üstümde ki ince ceketin cebine yöneldi o beni izlerken, hafif önünde diz çöktüm
-Hayatıma girdiğin günden beri çok bocaladığım senden kaçtığım sana kapıldığım sensiz olamadığım zamanlar oldu ve geçirdiğimiz kaza benim sensiz asla yaşamak istemediğimi bana iyice hatırlattı bu yüzden benimle bir ömür geçirmeye ne dersin ?
Hayal : Ne na aaa asıl yani
-Benimle evlenir misin hayal ?
Suratında ki şok görülmeye değerdi . Arabalar korna çalmayı kesmişti o anda ve hepsinin kapısı açılmaya başladı ve içinden tek tek insanlar çıktı . Peri , kenan , selin , pelin , gökmen. Ellerinde değişik pankartlar tutup sallıyorlardı. Kimisinde kabul et , kimisinde evlen onunla , kimisinde buket hayal yazıları.
Hayal bana dönüp ellerini tutan ellerimi öptüm ve evet diye bağırdı. Bunu duyan kenan ve gökmen bize doğru gelerek ellerindeki şampanyaları patlattılar , üstümüz başımız içki olmuştu. Yüzükleri parmaklarımıza taktık .Çevreden gelen sevinç nidalarıda mutluluğuma mutluluk katmıştı.
Selin o sırada ona verdiğim görev olarak bu anları kameraya alıyordu. Onu çağırdım yanıma ve öncesinde hayale durumu izah ettim.
-Selincim konuştuğumuz gibi tüm kanallara gönder bunu, ben artık kimseden gizli saklı yaşamak istemiyorum.
------------
Teklif sonrası kafeye ilerlerken bana yardım eden ve bizi bulan komiseri aradım yolu kısa bir süre bizim için kapatıp teklifim için bana yardım ettiği için ona teşekkür ettim. Hayal telefon konuşmam bitince dudağıma küçük bir buse kondurdu
Hayal : Delisin ne ara organize ettin bu kadar şeyi
-Eh biraz yardım aldım tabi ama zaten aklımdaydı, gittiğimiz ülkede yapacaktım ama buraya kısmetmiş :) Ama emin ol düğünümüz çok güzel olacak. Hayalin yüzü düşmüştü
-Ne oldu sevgilim
Hayal : Aşkım burada yani bu ülkede düğün biraz uçarı kaçmaz mı sence
-Sevgilim düğünün burada olacağını kim söyledi sana :)
------------------
1 Ay Sonra
Bir aylık süreçte son kez görüştüğüm avukatım artık ailelerimiz ile bir bağımız kalmadığını belgeleyen resmi bir evrakı bize getirmişti. Artık gerçekten özgürdük , yaptığımız ilk iş eski hatlarımızı iptal ettirip gizli yeni hat almak oldu ki kimse bize ulaşamasın. Daha sonra daha önce görüştüğüm londradaki okul'a nakil işlemlerimiz için kendi okulumuz ile irtibata geçtim bu işlemler olurken hayal bana tam destek veriyordu , onun için biraz daha zordu bu evreler. Dedesinden kalan bir okul parası olduğunu biliyorum bazen biraz mahçup olduğunu hissettemde her fırsatta ona buna gerek olmadığını evlendikten sonra zaten yasal olarak benim olanın onun olacağını anlatıyorum.
Nakil işlemlerimiz olduktan sonra ayarladığım kişileri londrada ki evi hazırlamaları için göndermiştim. Gökmen sağ olsun bu konuda çok yardımcı oldu. Bu arada onlarda kenan'la sevgili olmuşlardı ve bize geçen hafta bunu açıklamışlardı . Şaşırmadığımızı görünce şaşırdılar tabi, daha önce fark ettiğimizi söylediğimizde ikisi de utanmıştı başını kenan'ın göğsüne kapatan gökmen o sırada çok tatlıydı. Zamanında babamın bana yamamaya çalıştığı çocuk erkek arkadaşı ile kız arkadaşımla olan düğün için bana yardım ediyordu.
Hayat işte.............
-------------------------------------------------------
Tam evlenirken bir kaos olsun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
Любовные романыAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...