Hayal- Bir Takım Gerçekler

1.5K 71 1
                                    

Ders vaktimiz geldiği zaman elayla içeriye girdik . Telefonuma yine mesaj gelmişti ama açıp bakmadım. 

Sınıfa girdiğimizde orta yerlerde kendimize yer bulabildik. Etrafa göz gezdirdiğimde buketi yukarda telefonuyla ilgilenirken görmüştüm. Selin ona bir şeyler söylüyordu o ise Kendi resmini çekiyordu. Ne kadar da çevresine duyarsız kız insan bir konuşan kişiye bakar ama nerde bunda o incelik bayan ego.

 Yerime oturduğumda telefonuma gelen mesajlara baktım. Ela dışarda kahveyle geldiğinden beri mesaj geliyordu.

055****** : Geldi  yine sevimsiz

055****** : Sana bu kadar yakın davranmasına niye müsaade ediyorsun

055****** : Söyler misin ona, o kolunu indirsin  

Bu son mesaj sınıfa girerken gelendi sanırım  çünkü o sırada kolunu omzuma atmıştı ela. Hafif gülümsemeden edemedim. 

Hemen mesaj geldi

055****** : Bana mı güldün sen?

-Elbette hayır

-Hadi canım bu sınıfta mısın korkmaya başladım . Çevreme baktım . Bana daha önce yavşayan  kişilere bakıyordum ön sıradaki çocuğa baktığımda telefonuma yine mesaj geldi

055****** : Hayır o değil şaşkınca yine etrafa baktım ama öyle bir çağdayız ki herkesin elinde telefon var  ve bir şeyler okuyup yada izledikleri için gülenlerde vardı telefona şimdi hepsine tek tek bakamam ki. 

-Cidden kimsin sen

055****** : Seninle ilgilenen birisi işte . İsim önemli mi ya da cisim.  Seni tanımak isteyen birisiyim ve beni tanımanı istiyorum cisim bu kadar önemli mi

Elaya baktım kendi dünyasındaydı. Gelen mesajı tekrar okudum . 

055****** : Yoksa sende diğer insanlar gibi yüzeysel birimisin.  Hayatına girecek kişilere etiketine göre mi yanıt veriyorsun. 

Dedikleri  beni düşündürmüştü. 

-Elbette hayır  ama beni işletmediğini nereden bileceğim. 

055****** : Zamanla  kendimi sana anlatmaya başladıkça inanacaksın mavi saç.

-İsmini bilmiyorum kim olduğunu bilmiyorum peki ben sana ne diye  hitap edeceğim.

055****** :Yakın Arkadaşlarım bana  afrodit der

Kaşlarımı çatıp mesajı tekrar okudum. 

- Arkadaşların seninle dalga mı geçiyor insan niye bir erkeğe afrodit  desin ki.

055****** : Erkek olduğumu hiç söylemedim.

Ağzım hayretle açılmıştı nasıl bir tepki verdiysem ela bana döndü

Ela: Noldu  bebeğim 

-Hi ii iç canım öyle bizimkilerle bir şeyi konuşuyorduk önemli değil...


Sınıfa göz gezdirdim geniş bir ders alanıydı ve bu ortak dersi alan 70 kişi vardı ve bunların 40'ı kızdı. Gel de çık şimdi işin içinden....


Ders bitiminde daha önce konuştuğumuz gibi kenan beni almaya gelmişti. Çantamı toplarken telefonum çalmıştı ben onu açmaya uğraşırken sınıftakiler çıkıyordu cebimden telefonu çıkartırken yere düşürdüm.  Almak için eğildiğimde o tanıdık koku ve gelen sesle durdum. 

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin