Buket -Yüzleşme

1.2K 62 1
                                    

Arabama bindiğimizde ikimizde gergindik , bana dönüp elimi tuttu . Arabayı çalıştırıp yola koyulduk ikimizin de kafasından milyonlarca şey geçtiğine emindim o anda. Selinden kenan'ın telefonunu almıştım, telefonu hayal'e uzatıp  ona haber vermesini istedim. Ona götürecektim. Evde son konuşmalarımızda hayalde ailesine açıklayacağından bahsetmişti. Onun ailesini tanımıyordum ve tepkilerini bilmiyordum. Ona kızacak olmaları  ve üzülecek olması babamla olan konuşmamın önüne geçiyordu. 

-Önce seninle gelmemi ister misin hayal, beraber konuşabiliriz.

** Hayır bebeğim tek başıma halletmem lazım  sanırım.

-Tamam güzelim elini sıktım yanındayım biliyorsun değil mi

** Evet sevgilim

-Yalnız araba kullanırken sevgilim demen biraz tehlikeli senin için

Hınzırca gülüp peki aşkım dedi eğilip küçük bir öpücük aldım. Bunun cezasını daha sonra vereceğim sana.

----

Kenan'ın evine geldiğimizde arabadan indik kenan ve peri aşağıdaydı bana sinirli bakıyordu ikiside, onların yanına giderken hayal elimi tutunca onlar önce birbirlerine bakıp sonra koşarak ve çığlık atarak bize sarıldılar. Ruh halleri bir anda değişmişti hepimiz birbirimize sarılmış halde sallanıyorduk.

Peri : Oha ya benim yengem buket taş mı şimdi rüya olsa anca bu kadar inanamazdım

Kenan :Sizin adınıza çok mutlu oldum bana döndü onu okuldan öyle  götürdüğünü görünce çok sinirlenmiştim ama sanırım işe yaramış dedi.

-Evet bende öyle olmasını istemezdim ama dans esnasında beni dinlememesi bana bakmaması ve elanın onun vücudunda dolaşan ellerini görmem biraz işi hızlandırmış olabilir.

**Kıskanç sevgilim  ona derin bir iç çekerek baktım bunu resmen bilerek yapıyordu kulağına eğildim buna biraz daha devam edersen oturacak yerlerin çok ağrıyacak minik cadı. 

Ellerini kaldırıp teslim olur gibi baktı. 

-Hadi bakalım,  hayal'im size emanet ikimizin de ailelerine anlatması gereken şeyler var sanırım. Videolar çoktan internete düşmüş eminim onlarda öğrenmiştir. 

Peri yere bakıp ayaklarıyla oynuyordu

Hayal: Ne oldu peri

Peri biraz mahcup bir şekilde kafasını kaldırdı. 

Peri :Şey annen biraz sinirlendi bu konuda 

Hayal : Peki babam

Peri: O biraz daha ılımlı gibi ama şoktan da olabilir bize sordular ama bilmediğimizi söyledik tam kesin bir şey olmadığı için

Hayal :Anlıyorum

Düşen yüzünü elimle tutup bana bakmasını sağladım. iki elimle ellerinden tutup  kendime çevirip alnımı alnına dayadım

-Bunu konuştuk seninle biliyorsun. Sen reşitsin ben reşitim en çıkmaz noktamızda ayrılır beraber yaşarız .Ben sensiz olmak istemiyorum artık. 

O sırada ikisi de çekilen resimlerden habersizdi.

Kenan : Ayyyyyyy çok romantik ya rabbişkom sen nasip et

Hayalle birbirimize bakıp güldük eminim ikimizin de aklına gökmen gelmişti

Peri :Yemin ederim şimdi ağlayacağım

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin