Paramparça

1.3K 76 7
                                    

-Baba seninle bir şey konuşmam lazım bana yarım saatini ayırır mısın ?

-- Tabi güzel kızım

Ön bahçeye geçmişlerdi burada onları duyan olmazdı, kahvelerini getiren çalışanda gidince buket derin bir nefes alıp babasına bakmaya başladı.

-Baba ben......

----------------------------------------

Buket  koca evde yalnız başına oturmuş düşünüyordu elinde içkisi önünde içki şişesi..

Bir çok çalışanı göndermişti babasının ardından.

Babasıyla konuşana karar  kafasında belirli düşünceler oturmuştu aslında kararlıydı babasıyla konuşmak için . Ona her şeyi anlatacaktı kalbine sahip çıkacaktı. İçkisinden bir yudum daha alıp kadehi önündeki içki masasına bıraktı. Havuz kenarına doğru ilerledi ayaklarını suya soktu. Bedeni bu denli yanarken serinliğe ihtiyacı vardı. Gözlerini kapatıp geceyi dinledi. 

&&&

Baba ben....

-Güzel kızım sen söylemeden önce benim sana bir haberim var. Şirketimiz için önemli bir iş projesi aldım yurt dışına açılma için güzel bir fırsatımız var şu anda.  Seni  dinlemeden önce senden bir rica olacak  bu şirket her anlamda imaj çalışmasına çok önem verirler senden ricam gece gittiğiniz yerlerde sorun çıkmamasına özen gösterin ya da farklı bir zaman, şu iş anlaşmasını bir yapalım ondan sonra sana karışmam zaten hiç sevmediğim şey güzelim ama iş için biraz artı özen gösterirsen sevinirim. 

Buket kalakalmıştı şimdi nasıl diyebilirdi hayal'e olan hislerini , çekilen resmi....

-Sen benimle ne konuşacaktın güzel kızım

--Hiç babacım canın sıkkın gibiydi bu aralar onu soracaktım ama demek ki  bu işi düşünüyormuşsun. 

-Evet güzelim bu çok önemli hayatımız için, eğer olursa çok rahat edeceğiz. 

&&&

Şimdi ne olacak ben ne yapacağım baba, tamam senin imajın hayatımız önemli ama ya benim kalbim...

Ne yapmalıyım. İkizleri aramaya karar verdim onlar her zaman benim yanımdaydı. Onları aradıktan sonra duş alıp indiğimde gelmişlerdi salonda onlara sarıldım önce ve olanları anlattım. 

Selin : Buket'im resmen iki ucu boklu değnek. Şimdi sen hayal'i seviyorum diye ortaya çıkarsan baban ve şirket bu anlaşmayı yapamaz ve babana ayıp olur adam tam dikkat et dedikten sonra . Ayrıca  resmi yalanlaman gerekecek ve bu hayali kaybetmen demek olacak. İlk defa bende ne diyeceğimi bilmiyorum

Çaresizce başka bir umut fikir çıkar mı diye pelin'e döndüm ama o da kara kara düşünüyordu. Kafasını  sağa sola salladı. 

Pelin :Senin yerinde olmak istemezdim.  Hala hayal'e sarılma şansın var ama bu babanı kaybettirecek sana en azından sana olan güvenini. Bilmiyorum güzelim.

-Benim için çok bir yol yok gibi görülüyor. Bakalım o resim nerden patlayacak elimizde.

-----------------

Sabah  telefon sesiyle kalktığında arayanın pelin olduğunu görünce hemen açtı telefonu

-Efendim pelin

Pelin :Resim ... internet sitesinde patlamış gözümüz aydın

Haberi açtığımda başlık bomba etkisiydi resmen " Buket TAŞ bir güzelle el ele göz göze yakalandı" 

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin