Buket- Huzur ve Gerginlik

1.3K 67 0
                                    

Gün ışığının yüzüme vuran yansıması eşliğinde gözlerimi  yavaşça araladığımda sırtımda hissettiğim sıcaklık , belime dolanan eller ve bacaklarımın arasında ki bacak resmen saf mutluluk kaynağıydı. Kıpırdayıp bu rahatlığı bozmak istememekle dönüp onu öpme ihtiyacı arasında gidip geliyordum resmen. Beni sarhoş eden kokusunu  derince içime çektim.  Onun için her şeyi göze almıştım resmen nasıl bir delilik anıma denk gelmişti tanrım. Sanırım ela'ya bi ara teşekkür etmem gerekecekti. Kendimi biraz daha ona bastırdım kasıklarını popomda hissetmek çok güzeldi zaten ikimizde çıplaktık, gece bi ara dayanamayıp bir posta daha sevişmiştik daha doğrusu hayal benim üstümden inmemişti yine . Resmen pasifin dibi olmuştum  akşamdan beri. 

Kendimi ona biraz daha yaklaştırmak bana yetmedi yavaşça döndüm, çok yakındık güzel kokusu burnuma dolarken çenesinden öptüm, yetmedi yanağından öptüm ama yetmiyordu, açık olan boynundan öpüp tekrar yüzüne döndüğümde gülümsediğini fark ettim. 

- Heyyy sen ne zamandır uyanıksın

 **Poponu kasıklarıma yaklaştırdığından beri sevgilim

-Seee en bana sevgilim mi dedin

Bunu söylerken yatakta fırlayıp dizlerimin üzerine zıplamasaydım aslında romantik görülecek bir olaydı.

**Evet sevgilim değil misin artık , ne yani yoksa beni kullanıp atacak mısın hınzırca bir gülüş eşliğinde kurduğu bu cümle sonrası dinlenmiş olmanın verdiği enerji ile üstümüzde ki ince çarşafı alıp yatak dışına fırlattığım gibi yüzünde ki o hınzır gülüş kayboldu

Bacaklarımı iki yanından atıp kasıklarının üzerine oturup üzerine doğru eğildim

-Tekrar söylesene şimdi

* Ne neyi

-Neden kekeledin şimdi sen bakiyim  dudaklarımı dudaklarına sürterek konuşuyordum

*Neyi söylemem gerektiğini unuttum sanırım şu anda

-Hmmm hatırlatmamı ister misin

*e eevet

Kulağına yanaştım önce kulak memesini emdim sonra kulağına sevgilim demiştin dedim

Yutkunduğunu gördüm sanki gece beni parçalayan bu değilmiş gibi etkimde kalmıştı ve bu çok hoşuma gitmişti. 

Boynu benim için resmen cennetti eğilip emmeye başladığında  sevgilimmmmm ahhh  diye inlediğinde daha da tahrik oldum bu kelimenin üzerimde hiç böyle bir etkisi olmamıştı daha önce. Sevgilim dediğinde içimde bir parça hareket ediyordu iki seferdir

-Tekrar söyle

*Sevgilimmmmmm  cidden afrodizyak etkisi bir kelimeden gelecek deselerdi inanmazdım  sevgilim dediğinde boynuna sert bir ısırık atmıştım. Sol tarafa geçip orayı da emdim ve dudaklarına çıktım ellerim ellerini yatağın iki yanında tutuyordu. Parmaklarımız birbirine geçmişken bedenlerimizde birbiri içindeydi. Boynunu emerken bir yandan kasıkları üzerinde  ileri geri hareket ediyordum.

Yavaşça aşağıya inmeye başladım göğüs  uçlarına yaklaştığımda kafasını kaldırıp bana baktı, göz temasını hiç kesmedik  ben göğüs uçlarını emerken  o alt dudağını ısırmış inlemesini serbest bırakarak kulağıma bir resital sunuyordu. 

Kasıklarına indiğimde onu tutup ters çevirdim benden minik olması içime yarıyordu şaşkınca ne yaptığımı anlamaya çalıştı. Omuzlarından bastırıp kalçasını yukarı kaldırmasını söyledim ve o mükemmel manzara karşımdaydı.  Omuzlarına çıkıp yavaşça boynunu ve ensesini öpmeye başladım yavaş yavaş sırtının ortasından poposuna inip poposuna da izlerimi bıraktım ve en son hazineme doğru ilerledim. Dokunduğumda inledi ve çok ıslaktı hemen kadınlığı ile öpüşmeye başladım inlemeleri hızlandığında hemen boşalmasını istemediğim için geri çekilip dün beni zevkten zevke salan oyuncağımı belime taktım bana bakarken buz mavisi gözleri şehvetli bakıyordu  elimle kadınlığını okşadım ve biraz açılması için oynadım biraz istediğim kıvama gelince  arkasına yerleştim zaten çok kaygan olduğu için içine girmem çok sürmemişti  dinlenmemin verdiği enerji ile onu resmen zıplatıyordum ona sahip olmak beni aşırı tahrik ediyordu onu beceren ben ama sanki yine ben beceriliyormuşum gibi hissettiriyordu bana. 

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin