Hayal - Tuhaf

1.5K 78 2
                                    




Hayat bazen tesadüflerden ibaret derler, en olmadık zamanda en olmadık kişiyle en olmadık şekilde tanışabilirsiniz.

Benim Buket Taş'la tanışmamda aynen böyle olmuştu işte. Bisikletten düşen minik bedenim ! ukala tavırları, kafede denk gelişimiz onun üstüne kola döküşüm , aynı okulda denk gelmemiz yetmezmiş gibi onunda benim üstüme kahve boca etmesi hepsi resmen hayatın benimle dalga geçiş şekli gibiydi.

Ders zili çaldığında hareketlenen kişilere baktığımda onunla göz göze geldik herkes derse dedi bilmiş ukala soğuk ama tatlı yüzüyle off hayal kendine gel.

Ela ile sınıfa yöneldik .Koca okul sonuçta inşallah çok görmem diye düşünerek elanın beni yönlendirdiği sınıfa girdim. Güzel şık ve lüks bir amfiydi . Eski okulum daha klasikken burada neredeyse her şey dijitaldi. Her masada ipad vardı. Kimsenin çanta taşıdığını görmedim henüz ya da kağıt kalem . Kendimi biraz alaturka hissetmedim değil.

Beni yukarı yönlendirirken yine onunla göz göze geldik tabi ki aynı sınıfta olacaktık allahım ne güzel gözleri var kendine gel hayal. Yanında ki kızlardan birisi ona bir şey söyleyince çatık kaşları ile yanında ki kıza döndü.

Ön çapraz sırasına oturdum yanımda ki kızla tanıştırdı beni ela, ismi çiçekmiş o da çok güzel bir kızdı ve çok samimi davranıyordu. Zaten öyle bir ortamdı ki çirkin denecek insan sayısı yok denecek kadar azdı. Çevremdeki erkeklerin bakışlarını hissedebiliyordum ama hissettiğim başka bir şeyde sanki sırtım deliniyor gibiydi. Sanki o da bana bakıyordu ama ben ona bakamıyordum. Onunla tanıştığımızdan beri başıma gelmeyen kalmamıştı. Evren resmen o kızdan uzak dur diyordu bana. Zaten o kadar dikkatimi çekiyordu ki biraz daha bakarsam ona tutulmam an meselesiydi o yüzden ondan uzak durmaya karar vermiştim. Onunla konuşmak ya da muhattap olup yanıma yaklaşmasına izin vermeyecektim Ahh kokusu çok güzeldi anlık gözlerimi kapattığımda burnuma gelen çilek kokusunu alabiliyorum yavaşça içime çektim kokuyu. Gözlerimi açıp silkindim, telefonuma bildirimler geliyordu o sırada bizim ortak gruptan yazmışlardı.

Peri: Şşşşt mini burjuva neler yapıyorsun nasıl geçiyor ilk günün

-Hiç sorma peri akşam gelince anlatacağım ama tatlı birkaç kişi ile tanıştım

Peri: Tatlı dediğine göre çok yakışıklı erkekler olmalı

Ahhhh peri bir bilsen onlarla işim olmadığını

-Yaaa evet hiç çirkin insan yok be nasıl böyle olmuş bunlar ,anaları ne yedirip içirmiş bilmem

Peri: Ayyyyyy en kısa sürede seni ziyarete gelmem lazım

-Gel tabi bebeğim

Kenan :Hoooop genjjjler ailenin delikanlısı burada siz nasıl konuşuyorsunuz benim yanımda yakışıklı falan

hıhıhıhıh kenan be için gitti biliyorum

-ahhh pardon kenan abicjim boşluğuma denk geldi biliyorsun hiç dayanamam seksi erkeklere asdalskdmaslk

Kenan : Sen akıllı uslu kızsın zaten hayalcim benim lafım şu diğer şıp sevdiye, noldu len bizi bisiklet tepelerinde bebenin peşine düşürdün en son

Peri : Yeaaa kenan ne biliyim görüşünce buluşunca bi elektrik alamadım

-Ehhhhhh peri seninde elektrik alacam diye takılmadığın adam kalmayacak :) neyse dersteyim akşam konuşuruz.


Telefonumu gülerek sıranın altına koyduğumda derse odaklandım hoca o sırada buket'in ismini söyledi kulağım dersteydi allahtan sorduğu soruyu dinlemiştim buketin ismini söyleyince resmen kulaklarım dikildi. Buket yerinden bile kalkmadan cevabı bilmediğini söyleyince bilen kim var diye sormuştu hoca baktım kimseden ses yok el kaldırıp cevapladım. Hocada teşekkürler zeki kız diye beni tebrik etmişti tekrar .Zaten sınıfa girince ufak bir tanıtmıştım kendimi, eminim ki herkes burslu geldiğimi çoktan öğrenmişti.

Arkadaştan Öte (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin