-Koşun koşun heyecan var -
—————&—————-
Hareketleri çalışırken ikisi de oldukça terlemişti ,dans hareketli bir dans olduğundan sabit yerlerinde değillerdi ikisinin de saçları terlemiş ve göze oldukça seksi gelen bir hal almışlardı. Özgür hocanın ikisi arasında ki uyumu fark etmesi çok sürmedi. Hayal hala bazı şeylerde takılıyordu ki bazen bu buket'i izlerken oluyordu. Öyle seksiydi ki o anda buket, Eğilip kalkması kendi üzerinde gezinen elleri , şarkıya eşlik eden ağzıyla tam bir grup kızı gibiydi.
Özgür hoca belirli ayarlamalar yapmak için ekibi durdurdu. 6 kişilik bir kız grubu vardı. Hepsi nefes nefese ayakta dinlemeye başladı özgür hocayı.
Evet ela sen dilara ile , menekçe sen fatoşla ve bize döndü sizde beraber çalışacaksınız. Hayal senin bazı hareketlerde tutukluk yaşadığını görüyorum. Biraz daha kıvrak kadınsı olman lazım dediğinde hayal ona baktı ben neyimsiymişim , adam güldü sen biraz odunumsuymuşssun canım dediğinde buket dahil hepsi güldü. Bukete kötü kötü bakan hayalin gözleriyle buket ağzına fermuar çekip gülmeye devam etti sessizce.
Özgür Hoca : Şimdi şu harekete çalışarak başlıyoruz herkes partnerinin arkasına geçsin dediğinde buket'ten gelen kıkırtıyı duydu hayal
-Hadi sana da gün doğdu buket
-Valla istesem bu kadar denk gelmezdi yani
Video başladığında olan şeyler şunlar;
Arkadaki kişi yere eğilmiş duruyorken elleriyle önde ki partnerinin iç bacağından yukarı bacak bitimine kadar çıkıyordu, oradan temas kesmeden kalçaları üzerinden parmak uçlarına değerek yine aynı temasla omuzlarına çıkıyor ve ani değişen müzikle öne eğiliyorlar ve 10 saniye o müzikle kalıp doğruluyorlar ama hala dip dibeler, daha sonra arkadaki partner bir kolu ile önde ki kişiyi yönlendiriyor sağ eli onunkiyle yukarı kalkarken sol eli öndeki partnerinin göbeyinde kalıyor ve önde ki partnerin boş elide arkadaki partnerin kaçlasına geliyordu. Sağa sola figürle dans ediyorlardı.
İkisi için ölüm gibi bir sahneydi. Buket o anda iyi ki geldim diye düşündü bu sahneyi ela onunla yaşasaydı kendisini hiç affetmez ve okulu yakardı kesin.
Hayal videoyu resmen nefes almadan izlemişti , bu sahneden nasıl sağ çıkacaktı onu düşünüyordu. İnşallah inlemem diye geçirdi içinden uzun zamandır bir kadına dokunmamıştı. Giyinirken zaten yeterince tahrik olmuştu ve şu an ıslandığına emindi .Allahtan altında siyah tayt giymişti, son anda griden vazgeçmişti yoksa tüm okulun diline düşmesi kaçınılmazdı.
Buket'in iyi bir dansçı olması işi kolaylaştırıyordu. Hayal'e yanaşıp kulağına eğildi.
- Arkanda olmamı çok seveceksin, kendini bana bırak
Ona temas etmeden sadece kulağına konuşarak bile zaten kendisini çoktan ona bırakmıştı hayal
Müzik başlamadan buket hayal'in arkasında eğildi, aslında içinden onun taytını indirip....Kafasını sallayarak düşüncelerden uzaklaşmaya çalıştı.
Müzik başladığında buket ellerini hayal'in ince ayak bileklerinden iç kısımlara ilerleterek yukarı çıktı boyunun uzunluğunun da etkisiyle tüm vücudu resmen hayal'i sarıyor gibiydi. Elleri saniyeliğine hayal'in kadınlığına temas etti Özgür hocanın tüm dikkatini onlara verdiğinden habersizdi ikisi de. Müzik devam ederken buket hayal'in kalçasından parmak uçlarına geçmişti hayal gözlerini kapatmış kendisini ona bırakmıştı, parmak uçlarında hissettiği parmaklar ile gülümsedi hayal , özgür hoca tek kaşını kaldırıp onlara baktı . Parmak uçlarından yukarı çıkan elin tadını hissediyordu vücudunda hayal omuzlarına çıkan el sonrası değişen müzikle öne doğru eğildiler. Hayal'in mavilerine buket'in sarıları karışmıştı. Hayal başını çevirse yüz yüze geleceklerdi. Başını çevirmek istiyordu ama cesaret edemiyordu kalbi dayanır mıydı. Kulağına gelen nefes zaten çıldırtmaya yetiyordu. Tenleri arasında sıfır mesafe vardı. Göğüsleri aynı anda inip kalkıyordu tek vücut gibi. Buket ana o kadar kaptırdı ki kendini hayal'in kasıklarına değen poposu hiç işini kolaylaştırmıyordu. Saçlarından dolayı zaten görünmüyordu yüzleri, o cesaretle hayal'in boynuna yumuşak bir öpücük bıraktı ama yetmiyordu sonrasında kulak memesini dilini kullanarak öptü bu hayal'in son noktasıydı, o kısa 10 saniye içinde yaşanan şey sonrası ağzından istemsiz bir inleme çıktı. Bu ses buket için dünyanın en şahane müziği ile kapışabilirdi. Doğrulduklarında buket elini hayal'in eline geçirip sağa doğru uzattı hayal sol elini buket'in kalçasına koydu ama bu sert bir temastı buket bu hareket sonrası inleyerek kendini iyice hayal'e bastırdı ve elini hayal'in göbeğine koydu ama resmen avuçladı diyebiliriz. Dansa bu şekilde devam ettiler. İkisi de tahrik olmanın sonlarındalardı. O anda etrafta insanlar olmasa neler olurdu ikisinin de aklından geçtiği kesindi.
Onları hayran hayran izleyen özgür hocanın kafasında bazı şeyler oluşmaya başladı. Ama bunu sonra paylaşacaktı .Şu anda karşısında aşkla yapılan bir dans izliyordu. Kesinlikle bu ikisi ön planda olmalı diye kesin kararını vermişti çoktan.
Dans pozisyonu bitince birkaç figür daha denediler ve ikisi her pozisyonda çok iyiydi, öyle ki sanki tek vücut gibiydiler. Hayal'in okul puanı için geldiğini biliyordu ve bu kadar amatör olmasının yanında buket'in yanında ona o kadar güzel uyum sağlamıştı ki inanılmazdı uyumları.
Dersin bittiğini söyleyen hocanın sesiyle buket hayal'e baktı. Sanki anın etkisinden çıkamamış gibiydi hayal. İki parmağı ile hayal'in çenesini tutup kendisine çevirdi buket gözlerine bakmasını sağladı ve güldü. Hayal'de ona güldü. İlk gülüşleri bu oldu. Teması kesmeyi ikisi de istemiyordu aslında ama hayal onun kadar cesur olamadı o anda. Onlar hala birbirine gülerken şaşkınca ikisini izleye iki çift göz daha vardı. Ela ve kaan....
Buket : Daha fazla durmayalım duşa girmemiz lazım
Hayal şaşkınca baktı girmemiz derken aklından duş svişme sahneleri geçiyordu, aslında buket o manada söylememişti
Bulet gülerek konuştu yani terledik ya spor sonrası alır ya genelde dansçılar
Hayal: Ha öyle anladım tamam
Buket o anda hayal'in ne düşündüğünü anladı ve dönüp ona adım attı sonra eğilerek kulağına yaklaştı o dediğinde olur ama burda değil demesiyle hayalin utancı tüm yüzüne çıktı ve soyunma odasına doğru hızla ilerledi. Ah bu kıza bayılıyorum diye düşündü buket.
Duşlarda elbette sıra vardı o kadar kişi. Herkes girip giyinip gidiyordu. Hayal ve buket yan yana oturmuş bekliyorlardı üstlerine bir şey almışlardı terleri üstünde kurumasın diye .
Buket : Üstündekini çıkart istersen hasta olacaksın.
Hayal :Sanki sen farklısın
Buket : Bana bir şey olmaz
Onlar konuşurken bir kız duştan çıktı ve buket hemen öne ilerledi duşun kapısını tuttu hayal'i çağırdı. Geç içeri duş al hadi hasta olacaksın. Hayal'in kalbi eriyebilseydi sanırım bu hareket sonrası erirdi. Kendisi de terliyken yaptığı bu hareket hayal'in için farklı bir duygu ekmişti ve anın duygusu ile buket'i yanağından öpüp içeri girdi ve girmeden teşekkür etmeyi ihmal etmedi.
Kapı kapandığı halde buket hareket etmemişti gözleri kapalı o duygunun tadını çıkartıp zar zor geriye oturdu ve duş kapısını izledi. Buzlu camdan içerisi görünmese de beden hali görünüyordu. Bir kadına dokunmayalı çok olmuştu ama birisine dokunursa artık sanki ona ihanet edermiş gibi gelecekti. Hayal işini bitirene kadar gözünü kırpmadı. Hayal kapıyı araladığında buket'i çağırdı ve buket içeri girerken hayal yanından sıyrıldı. Ela onların bu flört dansını izlerken içinde ki kaybettiği savaşın hüznünü yaşadı. Geç kalmıştı bazı şeylere . Onları dans ederken de izlemişti . Aralarında öyle bir çekim vardı ki hayal'in değil ela'ya başka bir canlıya bakması artık mümkün değildi.
Buket girdiği duşta burnuna çarpan çilek kokusuyla derin bir nefes aldı, Hayal'in kokusu. Bundan sonra çilek gördüğünde aklına hayal'in geleceğinden habersizdi o anda.
Duş alırken kendisine dokunmamak için zor duruyordu. Eve gittiğinde kendisini tatmin etmesi lazımdı yoksa işi zordu. Duştan çıktığında herkes gitmişti bir kişi hariç hayal.....
Bu sefer sanırım izleme sırası ondaydı......
----------------------------------------
Çok ship olmadılar mı yahu şunlara bir isim bulmak lazım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomantikAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...