Güneş doğmuş olmalı ki gözlerimin ısınmaya başladığını hissettim, tek gözümü açınca karşımda dikilen periyle karşılaştım. Açmış yine perdemi. Offflayarak arkamı döndüm üzerime atladı tabi her zaman ki gibi.-Yaaaaaaaa hayal saat kaç oldu sen hala yatıyorsun
Saate baktım 06:45'i gösteriyordu.
Sana evin anahtarını veren aklımı sikeyim peri dedim . Beni çevirip kasıklarıma oturarak gıdıklamaya başladı. Buna hiç dayanamadığımı biliyordu.
Peri benim çocukluk arkadaşım aslında iki en yakın arkadaşımdan bir tanesi diyebilirim. Fazla kimseyle muhattap olmayı sevmediğimden - asosyalim diyemeyen böyle diyor işte - peri ve kenan benim en yakınlarımdı . Karşılıklı apartmanlarda oturuyorduk. Peri benim üst katımda kenan ise karşı apartmandaydı.
Üstümde beni gıdıklayan beden beni gıdıklarken onu üstümden nasıl atacağımı çok iyi biliyordum. Gülmem azaldığında alışmaya başladığımda iki elimle göğüslerini tuttum hemen geri kaçtı
-Ayyyyyyyolllll sapık var namus elden gidiyaaaaah diye bağırdı. İkimizde birbirimize bakıp kahkaha attık.
-şşşş peri annemler uyanacak, kızım karga bokunu yemeden ne geldin bu saaatte tepeme diye sordum .
-yaaaaaa hayal dün gece konuştuk ya
Gece konuşmuşuz ama sanırım ben ders çalışırken onu geçiştirmek için yine bir şeyleri kabul etmişim.
-Yaaaa yavrum ben 3'te uyudum zaten mikseler kalkıp koşmam dedim.
Paçamdan çeken ellerini hissetmemle kendimi yerde bulmam bir oldu yine gülmeye başladık. Annem kapıyı açtı.
-Ah deli kızlar siz yine ne azıyorsunuz bakalım. Pozisyon zaten komikti peri yerde sırt üstü gülerken bende onun kucağına yerleşmiştim resmen. Bu bizi iyice kopardı. Annem deliler az sessiz olun diyip çıktı gülerek.
Uykum kalmamıştı zaten iyi bakalım hadi gidelim . Dur önce soyunayım . Ben tam altımdakini çıkartacakken yine çığlık bastı aaayyyyyyy sapık git banyoda soyun.
-Ah pardon matmazel tabi ki özel banyoma gidip soyunuyorum hemen. Len evde tek banyo var zaten . Çık madem giyineyim dedim. Şaşkın kız yahu.
Üstüme sporda giyeceğim şeyleri geçirdikten sonra dışarı cıktım, çok rahat bir tarzım vardı öyle con con kızlar gibi daracık giymeyi sevmezdim. Perİ beni aşağıda bekleyecekti tabi kenanı'da bu saatte uyandırıp hayatı ona da zindan edecekti. Aşağı indiğimde onların yanlarına zıplayıp hareket yaptım ikisinede bana dönüp aynı anda manyak bu kız yahu dediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Öte (girlxgirl)
RomanceAnkara'nın iki farklı kesitinden iki farklı hayat yaşayan iki farklı kız. Birisi en zengin kesimde yaşayan şımarık , her istediğini elde eden, güzel , bencil, okulunun en popüleri , gece hayatının aranan yüzü , okuluna çokta özen göstermeyen, Ünlü...