To je nápad, schovat se v jeskyni!

161 16 0
                                    

Když jsme byli v jeskyni, byla jsem ráda, že už jsme všichni v bezpečí. Otřesy sílily a všichni jsme měli strach. "Hele, jak jsme si pomohli, když jsme v jeskyni? Může se co nevidět zřítit." konstatoval Penalty. To mě vůbec nenapadlo. "Všichni tu umřeme!" zvedla Clawie dramaticky kopyto a zakryla si jím oči. Na to mám teď zrovna náladu.

Abychom to odlehčili, chtěli jsme si začít povídat. "Řekněte někdo nějakej vtip ať nemusíme myslet na to zemětřesení." řekla Coggie rozmrzele. "Čím to bude, že mě teď žádnej nenapadá?" předstíral Alex, že přemýšlí.

"Zajímalo by mě, co teď dělají koně ve vesnicích." přemýšlela Shank. "Asi se schovávají jako my," řekl Beau a dodal, "Nebo odplouvají daleko odsud."

Už tady docela dlouho sedíme, když najednou slyším křapnutí. A další znepokojivé zvuky. "Slyšíte to co já?" opatrně se ostatních ptám. "K sakru, já doufal, že mi křupe v uších!" zabručel Beau. Podívala jsem se ke stropu a byl celý popraskaný. Jeskyně se pomalu, ale jistě začíná bortit. Co mě to jenom napadlo, jít do jeskyně, která se může rozpadnout!

Odlomené kusy napůl zatarasily vchod. "Pojďte rychle, než nás to rozmačká!" vykřikl Alex. "Jeden po druhém, jinak neprolezeme." řekla jsem. Rychle jsem šťouchla do Shank, která stála na místě jako přikovaná. "Honem Penalty, běž ven, nebo tě to tady zasype!" šílela jsem a popouzela ostatní.

Úlomky padaly kolem a otvor byl hrozně nahoře, takže trvalo jednomu z nás aspoň dvě minuty než tam vylezl. Já si všimla pohozeného pytle sušenek paní Muffinové a musela jsem je zachránit. "Dare Hoof! Pospěš si!" volal na mě Beau a já už stála pod východem. "Tyhle sušenky! Kruci! Tady je máš, vytáhni je prosím." Podala jsem mu je a chtěla jsem se vyšplhat k východu.

Oni po ulomených balvanech lezli docela rychle, ale pro mě to bylo strašně namáhavé. Ach ty krátké poníkovské nohy!

Když jsem byla skoro nahoře a Beau mi podával kopýtko, podklouzlo mi to a sjela jsem dolů. "Ne! Dare!" slyšela jsem ještě Beauův výkřik, než mi na nohu spadl kus stropu. Poté už si nic nepamatuju.

Bude Dare Hoof v pořádku? Co se stane potom, přestane zemětřesení?

Tajemství ostrova Ponypalm ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat