"Teď bys měla zase odpočívat." řekla mi Shank. "Co? Nevzbudila jsem se teď náhodou?" nechápala jsem její úsudek. "No to sice vzbudila, ale teď stejně nic užitečného dělat nemůžeš." řekl Penalty upřímně. "Ale já chci!" vztekala jsem se jako malé hříbě. "A co by to mělo být? Vždyť ani my teď nic dělat nemůžeme. Venku je to moc nebezpečné." vzdychl Beau a všimla jsem si, že by určitě raději zachraňoval koně.
Napadlo mě jim říct, co se mi zdálo. Ale pořád nevím, jestli je to dobrý nápad. Koneckonců, kdyby se schválil můj návrh - odplout na Equestrijskou pevninu, jednotky pegasů by mohli ze vzduchu pomoci zachránit ostrov. Nebo aspoň líp odhadnout jak zabránit tomu třesení.
"Ehm, můžu vám říct něco šílenýho?" vylezlo ze mě. Ostatní se zasmáli: "A co?" Vylíčila jsem jim všechno o mém snu a o tom co mě v něm napadlo. I to, že nakonec přijmuli mou nabídku. Boužel nereagovali ani malinko jako v mém snu.
Shank o tom nechtěla ani slyšet a Beau řekl, že zbaběle neuteče a bude svou rodnou oblast bránit. Clawie a Coggie tvrdily, že jednorožci a pegasové určitě nechcou jejich společnost. A to jsem si myslela, že aspoň ty dvě budou pro. Alex tvrdil, že jsem se pomátla. Jediný, kdo se v noci choval stejně jako teď byl Penalty. Mlčel.
Vzdychla jsem si. "Shank, copak nechceš zachránit strýčkův lid? A ty Beau, si myslíš, že dřepěním v podzemních chodbách něco dokážeš? Dvojčata, myslela jsem si, že vás zajímají alicorni! A ty Alexi, od tebe jsem ani nic jiného nečekala!" Když jsem dokončila svůj káravý proslov, všichni odvrátili pohled. Že by si uvědomili mou pravdu?
"Možná, že to není tak hrozný nápad, jak se zdá..." řekl nakonec Penalty. "Měli bychom zjistit, co si o tom myslí strýček!" navrhla Shank. Tohle se mi líbí!
Chtěla jsem jít za náčelníkem s nimi, ale noha mi to nedovolila. Tak jsem musela otrocky čekat, co mi sdělí.
Když jste dlouhodobě v třepající se místnosti, zvyknete si a nepřijde vám to tak hrozné. Stejně je to s tmou a smradem. Abyste pochopili, co vám tím chci sdělit: zkrátka už to třesení nevnímám a usnula jsem. Co mi taky jiného zbývalo? Hmm..mohla jsem si dát pár sušenek, ale už je pozdě. Co je ale nejzábavnější, když s vámi někdo třese, nejde to skoro rozeznat od zemětřesení a tak vám trvá spoustu času, než vás to probudí. Pořád nechápu, proč na mě prostě nezakřičí!
Už zase se mnou někdo třese. Když mě to (podle jejich slov po šesti minutách) vzbudilo, navrhla jsem jim, ať mi příště fouknou do ucha.
Byli tu Beau, Alex, Coggie, Clawie, Shank, Penalty a k mému nemalému překvapení dokonce i náčelník. Wow!
"Jak je ti, Shank?" zeptal se ustaraně. "Bylo mi i líp!" zafuněla jsem jako odpověď, protože mě zrovna nevydržitelně bolela noha. "Víš, mám o svůj lid velké starosti. Vzhledem k tomu, že jsem vyslal dva koně zkontrolovat stav hory a je to tak jak se ti zdálo, jsem přesvědčen, že tvůj sen je opravdu řešením naší situace." chvilku se odmlčel. Já spala tak dlouho, že stihl vyslat někoho zkontrolovat horu a ten někdo už je zpátky? Ještěže jsem nečekala a schrupla jsem si! Pokračoval: "Je mi líto, že se ti nezdálo i co by se dělo, kdybychom vypluli a jak by se situace odvíjela dál. Takhle jsem došel k závěru, že nejlepší bude poslat jen tebe a malý doprovod. Problémem je tvoje noha. Přijde za tebou léčitelka a zjistí, co se bude dát dělat. Zbytek ti povím, až budeme vědět jak na tom jsi, aby se to případně změnilo."
"A kdyby se nic dělat nedalo? Co by se stalo?" byla jsem zvědavá. On mě asi nechtěl strašit a tak jen zvedl neurčitě přední nohy, na znamení, že nemá ponětí.
"Bude to v pohodě, Dare!" pošeptala mi Clawie a odklidili se z pokoje. Teď jenom čekám, až přijde lékařka.
Tak co? Bude Dare Hoof moci vyplout?
ČTEŠ
Tajemství ostrova Ponypalm ✓
Hayran KurguOstrov Ponypalm je plovoucí ostrov, který ještě žádný poník neviděl. A jestli ano, nevrátil se živý. Koluje o něm spousta povídaček a prý na něm dokonce žijí divocí koně. Co se stane, pokud se na něm ocitne Dare Hoof, odvážný a svérázný poník? Odha...