Vzala jsem svůj cestovní plášť. Takový dlouhý s vojenským motivem, který nosí poníci dobrodruzi. Nechtěla jsem si ho ale dát na sebe. Zabalila jsem do něho nejdůležitější věci a svázala jsem to tak, že jsem z rukávů udělala něco jako popruhy u batohu, takže to bylo něco jako batoh.
Zbytek věcí jsem nechala v tom co zbylo z mé lodi. Nemůžu tahat na zádech všechno.
Tak a jdu. Vydávám se na pospas džungli. Naštěstí tu nejsou chodníky, takže mi neklapou podkovy a zbytečně to na mě neupoutává pozornost. To je dobře.
Když nad tím tak přemýšlím, měla bych zjistit, kde to vůbec jsem.
Vzala jsem do kopýtek mapu a kompas. Zjistila jsem kde je sever a rozhlídla se kolem sebe.
Pevnina (Ponyville) to být nemůže, tam to znám a rozhodně tam není tolik palm a exotických tvorů od krásných motýlů, přes ještěrky a papoušky až po opice a nevím co ještě.
Dál to určitě nebudou Ohonovy ostrovy, ty jsou víc na jih a pokud se nepletu, měly by být víc jako velkoměsta, než jako džungle.
Dál už zbývá jenom ostrov Harvestclaym a ten to být nemůže, protože v poznnámkách na druhé straně je psáno, že jsou na něm samá pole a zemědělci.
Ostatní ostrovy a kontinenty jsou moc daleko, takže je vyloučeno, že by to byly ony.
Ať mi narostou rohy, jestli tohle není Ponypalm!
Ponypalm je podle legend plovoucí ostrov, jehož poloha se nedá přesně určit, tudíž není zakreslitelný do mapy. Plno poníků tvrdí, že neexistuje vůbec (je pravda, že o jeho existenci nejsou žádné důkazy) a další zase tvrdí, že tu žijí divocí koně. Mě tyhle historky vyprávěl Monty. Jako malá jsem se jich hrozně bála.
No, brzo určitě zjistím, do jaké míry jsou ty příběhy pravdivé. Teď bych se ale měla sebrat a jít to tu prozkoumat.
Zase jsem srulovala mapu, schovala kompas a hodila jsem si na záda svůj 'batoh'. Hurá do prozkoumávání končin Ponypalmu!!!
Po celkem dlouhé době další část. Co myslíte? Jsou legendy o Ponypalmu pravdivé? Co myslíte, že se bude dít dál? Jsem zvědavá!
ČTEŠ
Tajemství ostrova Ponypalm ✓
FanficOstrov Ponypalm je plovoucí ostrov, který ještě žádný poník neviděl. A jestli ano, nevrátil se živý. Koluje o něm spousta povídaček a prý na něm dokonce žijí divocí koně. Co se stane, pokud se na něm ocitne Dare Hoof, odvážný a svérázný poník? Odha...