Umarım iyisinizdir !
1ee.knowie : İlk mesaj için oldukça iddialısın.
J.0ne : İddialı değilim, sadece açıklamalarını gördüm. Bunu istemediğini söyleyemezsin ?
1ee.knowie : Ya söylersem ?
J.0ne : Yapma ama bebeğim. Ellerimin o beyaz ve yumuşak boynunda gezindiğini ve orayı nasıl da güzelce sardığını hayal et.
1ee.knowie : Şimdi de kendi kendine sexting mi yapmaya başlayacaksın ?
J.0ne : İnan bana sextingi bu kadar basit bir şekilde yapmam.
1ee.knowie : Ah, öyle mi ? Nasıl yaparsın peki ?
J.0ne : Senin için kısaca bir örnek mi vermeliyim ? Buna hayır demem.
Yatağın içinde uzanmış uslu uslu beni bekleyen sana doğru ilerliyorum ve ellerimi o ince belinde gezdirerek göğsüne yumuşak öpücükler konduruyorum.
Yavaşça yukarı çıkıyorum ve bu sefer boynuna iz bırakmak istercesine daha sert öpücükler konduruyorum ve oraya ısırıklar vererek senin bana ait olduğunu herkese belirtiyorum.
1ee.knowie : Bu kadar mı ?
J.0ne : Sanırım bundan hoşlandın :) Öyleyse devam edelim.
Kısık sesin ile inlerken iki parmağımı ağzından içeriye itiyorum ve sıcak dilinin parmaklarımı sarmasına izin verirken, penisimi senin penisine sürtüyorum. Aramızda kumaşlar olsa da benim için şişen penisin varlığını hissedebiliyorum.
Daha fazlasını istercesine penisini bana sürtmeye devam ediyorsun.
1ee.knowie : Bana vücudunun bir fotoğrafını at.
J.0ne : Ah, birden mi ?
1ee.knowie : Yaşlı bir amca olduğunu ve azgınlığını benimle atmak istediğini düşünmüştüm.
J.0ne : Şu an yaşlı bir amca olmadığımdan eminsin, yani böylece kaldığımız yerden devam edebiliriz öyle değil mi ?
1ee.knowie : Sanırım, evet.
J.0ne : Evet, ne ?
1ee.knowie : Evet, babacık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10