Hepinize iyi okumalar !!
Minho nasıl olduğunu anlamadan kendisini Jisung'un yatağında uzanır haldeyken buldu. Oldukça pahalı olduğu anlaşılan saten çarşafların arasında uzanırken, Jisung dudaklarını onun çıplak olan üst bedeninde gezdirmekle meşguldü.
Islak öpücükler kondururken arada dişlerini de hassaslaşan ince deriye sürtüyor ve bu da Minho'nun daha da çok inlemesine neden oluyordu. Minho'da onun saçlarında zarif ellerini gezdirip aldığı zevkle de saçlarını hafifçe çekiştirirken, bu durumdan hoşlanmadığını söyleyemezdi.
Jisung öpücüklerine ara verip başını kaldırdı ve kendisine kısık gözler ile bakan öğretmenine baktı. Onun bu güzelliğini nasıl hatırlayamazdı ?
" Geçen geceyi hatırlayamamamız ne kadar üzücü. "
Büyük olan duyduğu cümle ile dirseklerini yatağa yaslayarak olduğu yerde bedeninin havalandırdı. Ellerini Jisung'un tombul yanaklarında gezdirirken, birbirlerine dikkatle bakıyorlardı. Minho'nun zarif parmakları Jisung'un ince dudaklarında durduğunda sıcak bir nefes verdi.
" Belki o geceyi hatırlamamız imkansız ama yenisini yaratabiliriz. " dedikten sonra hırçın bir şekilde Jisung'un dudaklarını öpmeye başlamıştı. Dudakları birbirlerini uyumla kavrarken elleri sabit bir şekilde durmuyor vücutlarını keşfetmeye çalışıyordu. Sanki daha önce keşfedilmemiş bir yer varmış gibi.
Jisung'un tırnağı yanlışlıkla Minho'nun kasıklarına bir çizik bıraktığında Minho derin bir inleme bırakmış ve Jisung'u altına alarak kasıklarının üstüne oturmuştu.
Jisung'un şişmiş organını kalçalarının arasında hissediyordu ve bu onun şu an daha da istekli olmasını sağlıyordu.
Dudakları birbirinden yüksek bir ses ile uzaklaştığında büyük olan dudaklarının boş kalması yüzünden ufak bir sızlanma bırakmıştı. Dudaklarında ki hissettiği serinliği kesinlikle sevmemişti. Bu yüzden altındaki bedenin köprücük kemiklerine yöneldi ve orayı dişlemeye başladı.
Küçük olan hassas noktasında hissettiği dişler ile inlemekten kendisini alıkoyamamıştı. Oralarda iz kalacağına emindi. Minho hem dişlerini köprücük kemiklerine geçiriyor hem de Jisung'un üzerindeki gömleği çıkartmaya çalışıyordu. Gömlek çıkmamakta diretince Minho sinirle gömleği iki yanından çekti ve düğmelerin koparak etrafa saçılmasına neden oldu.
Jisung şaşkınlıkla gözlerini açarken, Minho yaptığı eserden gurur duyar bir ifadeyle gülümsüyordu. Onun gibi birisinin yatakta böyle olacağını asla tahmin etmemişti.
" O gömleğin böyle mükemmel bir vücudu kapatmaya hakkı yoktu. " dedi ve Jisung'un ne diyeceğini umursamadan ıslak öpücükler kondurarak kasıklarına kadar indi. Devam etmek isterdi ama önünde pantolon gibi bir engel vardı.
Minho keskin burnunu Jisung'un kasıklarına bastırmış ve pantolonun üzerinden Jisung'un sertleştiği belli olan penisine öpücük kondurmuştu. Jisung penisinin üstünde hissettiği sıcaklıkla kalçasını istemeden Minho'nun yüzüne doğru ittirmişti.
Bu hareket karşısında sırıtmadan edemedi, onu tatmin etmek için deliriyordu. Sert aleti pantolonun üzerinden okşamış ve Jisung'un karşısında daha da delirmesini büyük bir zevkle izlemişti.
" Daha ne kadar bekleyeceksin. "
Minho, Jisung'un ne söylediğini umursamamış ve pantolonun fermuarını dişleri arasına alarak açmıştı. Dilini iç çamaşırın üzerinde gezdirmiş ve bu sırada da Jisung'un iç çamaşırını indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10