Hepinize iyi akşamlar ve iyi okumalar !!
Jisung kafeteryadan kendisi için bir kahve alırken dün onun hakkında konuşan kız grubu gördü.
Yine, kendisine bakıyor ve kendi aralarında konuşuyorlardı. Ama içlerinden bir tanesi gözünü üstünden çekmeden ona bakıyor ve dudağını ısırıyordu.
Jisung onun bu acınası haline gülümsedi ve bakışlarını tekrar kahvesini hazırlayan kişiye çevirdi.
Uzun zamandır bir kızla takılmadığı için hakkında çıkan gay dedikodularını düşündü. Aslında söyleyenler bu konuda yanılmıyordu ama yine de bu konunun daha fazla uzamaması gerekiyordu.
Kahvesi hazır olduğunda parayı ödeyip kahveyi eline aldı ve çıkışa yönelirken tekrar o kız grubuna döndü.
Tahmin ettiği gibi o kız hala aynı şekilde kendisine bakıyordu.
Aralarındaki mesafe azaldıkça kızın da gülümsemeye başladığını net bir şekilde görebiliyordu.
Jisung yeterince yaklaştığından emin olduktan sonra gözünü kırptı ve sakince onu takip etmesini işaret etti.
Kız dudağını serbest bırakarak yüzüne çoğu insanın gördüğünde güzel diyebileceği bir gülümseme yerleştirmişti bile.
-----
Kız sırtının sert bir şekilde duvara çarpması ile birlikte odaya bir inleme bıraktı ve dudaklarının üstündeki dudakları önemsemeden hafifçe gülümsedi. Sonuçta şu an istediği konumdaydı.
Jisung karşısındaki bedenin kalçalarından tutarak bacaklarını beline sardı ve kendisini ona bastırdı. Bu hareket sonucunda tekrar bir inleme kazanmıştı. Kendisinin bu durumdan zevk aldığı yoktu bile ama karşısındaki kız son derece kendisini kaybetmişti.
Oldukça trajikomik bir durumdu.
Kızın parmaklarının vücudunda dolaşmaya başladığını hissetti. Durum zaten yeteri kadar kötü değilmiş gibi şimdi kendini daha da kötü hissediyordu.
Kız nefes almak için dudaklarını geri çektiğinde direkt olarak Jisung'un boynuna yönelmiş ve oraya öpücükler ve diş izleri bırakmaya başlamıştı.
Jisung bu durumdan hoşlanıyormuş gibi görünmek için sahte inlemeler bırakmaya başladı. Doğrusu bundan hoşlanmaktansa canının acıdığını bile söyleyebilirdi. Kız gerçekten bunda kötüydü.
Kız geri çekilerek ellerini Jisung'un üzerindeki gömleğe attı ve yavaşça düğmelerini açarak Jisung'un pürüzsüz tenini ortaya çıkardı. Ellerini Jisung'un göğsünde ve karın kaslarında gezdirdikçe kendisini de ona bastırıyordu.
Jisung gerçekten bu durumda olmak istemiyordu ama bazı şeyler için buna katlanması gerekiyordu. Yine de bu durumu biraz daha ertelemek için kızın ellerini bileklerinden tuttu ve başının üzerinde sabitledi.
" Uslu durmayı öğrenmelisin küçük kız. "
Kız bu cümle karşısında küçük bir kıkırtı çıkardı. Jisung ise yüzünü buruşturmamak için kendisini zor tutuyordu. Gerçekten kızlar ona göre değildi. Şu an karşısında Lee Knowie'nin olmasını isterdi.
Onun fotoğraftan bile anlaşılan o sıkı kalçalarına dokunmak ve onun kendine itaat etmesini. Bunun düşünceleri bile kendisinin erekte olmasına yeterde artardı.
Kız altında hissettiği sertlik ile yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi ve bacaklarını daha da sıkılaştırarak Jisung'u kendisine bastırdı.
Jisung bakışlarını kızın yüzünden ayırarak yavaşça boynuna doğru yöneldi ve bolca parfüm kokusu olan boyuna dudaklarını bastırdı. Sahte bir koku sıkarak güzel kokacaklarını mı düşünüyorlardı ?
Jisung her zaman karşısındaki bedenen kendi kokusunu tercih ederdi, sahte kokuları değil. Öpücüklerini yavaş yavaş kızın göğsüne doğru indirdi ve tek elini kızın beline sardı.
Bazı şeylere yavaşça başlaması gerekiyordu. Elini yavaşça belinde gezdirdi ve kıyafetinin içine sokarak kızın sıcak tenini hissetti.
Jisung'un eli yukarı çıktıkça kızın üzerindeki kıyafet de yavaşça yukarı çıkıyordu ve kızın heyecanlı bakışlarını kolunun üzerinde hissedebiliyordu.
" Lütfen, daha hızlı. "
Kızın konuşması ile bakışlarını onun gözlerine çıkardı Jisung.
" Sabırlı olmalısın. " dedi ve dudaklarını kızın dudaklarına bastırarak elini kızın göğüslerine çıkarmıştı.
Kız gülümseyerek onu öperken arkasından gelen kapı açılma sesi ve yere düşen kitapların sesiyle Jisung hızlıca geri çekildi.
Kapıda ikisine şok olmuş gözlerle bakan Minho ile göz göze gelmeyi beklemiyordu.
*****
Umarım güzel bir bölüm olmuştur.. Kendinize dikkat edin sizleri seviyorum !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10