Sanırım her hafta pazartesi bölüm atmayı alışkanlık haline getirdim :). Hepinize iyi haftalar ve iyi okumalar !! ^^
Minho üzerindeki kıyafete bakış attıktan sonra kendisi için hazırladığı, gözünün sadece tek tarafını kapatacak olan maskesini yüzüne yerleştirip arkasından bağladı.
Bugün üzerine geçirdiği kıyafetler oldukça sadeydi ve bilerek daha önce profilinde paylaştığı bir kıyafeti giymişti. Eğer işler istediği gibi giderse belki J.One'ın kim olduğunu öğrenebilirdi ? Ama eğer tahmin ettiği kişi ise, işte o zaman tam olarak ne yapacağını kendisi de bilmiyordu.
Minho derin bir nefes alarak lavabodan çıktı. Öğretmen olduğu için okula geleli uzun zaman olmuştu ve şimdiden sıkılmıştı da. Keşke Sehun'un isteğini kabul etseydim diye geçirdi içinden ama artık çok geçti, ona çoktan hayır demişti.
Okulun sabahkine nazaran boş olan koridorlarında etrafına bakarak yavaşça yürürken bir kaç öğrencinin elinde içki şişeleri ile spor salonuna doğru gittiğini görmüştü. Kafasını bıkkınlık ile iki yana salladı. Öğrenci milleti kesinlikle akıllanmazdı. Minho olan biten her şeyi görmüş olmasına rağmen yine de bir şey söylemeyecekti, çünkü bilirsiniz zamanında kendisi de öğrenci olmuş ve bu tarz şeyleri yapmıştı.
Minho düşüncelerine dalmış bir şekilde yürümeye devam ederken önünde bir anda beliren kişi ile kendisini ona çarpmaktan alıkoyamadı. Minho toparlanıp bir kaç adım geri giderken çarptığı bedenin yüzüne baktı.
Zaten baksa da hiçbir şey değişmezdi adamın yüzünde maske vardı, kendisininkinin bir diğer eşi olan maske. Karşısındaki kişi her kimse şu an onunla çift maskeleri takmış gibilerdi.
Jisung kendisine çarpması yetmezmiş gibi hala özür dilemeden yüzüne bakan kişiye sinirlenmeden edemedi. Bir kaç kelimenin ağzından çıkması bu kadar zor muydu ?
Jisung dilini ağzının içinde yuvarladı ve gözlerini devirerek balonun başladığını belli eden müzik sesine doğru yürüdü.
Minho bir şeyler söylemek için açtığı ağzını lacivert kadife gömlekli adamın arkasını dönmesiyle geri kapatmış ve içinden kendine lanetler okuyarak onun arkasından ilerlemişti. Evet onunla iletişime geçmek istiyordu ama onun karşısında bu şekilde taş kesilirse nasıl onunla konuşabilirdi ki ?
Kendine gel Minho. Daha hiçbir şey belli değilken bu kadar heyecanlanamazsın.
Minho derin bir nefesi ciğerlerine doldurdu ve yüksek müzikle birlikte bolca kahkahanın ev sahipliği yaptığı salona adımını attı. Az önce kendisini boğan ortam sanki burası değilmiş gibi herkes çok mutluydu.
Öğrencilerin çoğu müzikle birlikte eğlenirken Minho adımlarını öğretmenlerin olduğu bölüme çevirdi. Burada bulunmalarının tek sebebi öğrencilere göz kulak olmaktı. Tabii Minho'nun isteği farklıydı, o sadece J.One için buradaydı.
Gün içerisinde bu konuyu o kadar çok düşünmüştü ki, Jisung'u artık J.One olarak görmeye başlamıştı. Eğer ki bu doğru çıkmazsa Minho hayal kırıklarının etrafını çevreleyeceğinden emindi.
Öğretmenlerin olduğu masaya yaklaştığında kendisine gülümseyerek bakan Sehun ile göz göze geldi. Bu adam gittikçe sinirlerini bozmaya başlamıştı.
" Size birlikte gelmemiz gerektiğini söylemiştim. "
Minho dilini dudakları üzerinde gezdirdi. " Neden birlikte gelmek zorunda olduğumuzu tam olarak anlayamadım ? "
" Çünkü şu an burada bulunan herkes çift ve ben senin şimdiden sıkıldığını görebiliyorum Lee Knowie. "
*****
Minho ve Jisung'un maskesi ;Minho'nun kıyafeti ;
Jisung'un kıyafeti ;Umarım güzel bir bölüm olmuştur :)) sizleri seviyorum kendinize iyi bakın !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10