Hepinize iyi haftalar !! ve iyi okumalar !!
Jisung gözlerini açtığında gördüğü parlak ışıklar ile başına giren ağrı yüzünden gözlerini hızlıca kapattı.Başında hali hazırda bir ağrı varken birde üstüne gözlerine giren ışık yüzünden tekrar bir ağrı çekemezdi.
Başının bu kadar ağrımasına sebep olan şey neydi ? Ve neden şu an olduğu yere ne zaman gelmişti ? Hiçbir şey hatırlamıyordu. Dün gece ne olmuştu hiçbir fikri yoktu.
Gözlerinin ışığa alışmış olabileceğini düşünerek hafifçe araladı ve tam olarak nerede uzanmış olduğunu görme şansı yakaladı.
Tuhaf bir şekilde kendi odasındaydı. Buraya nasıl geldiğini hatırlamıyordu. En son net bir şekilde hatırladığı tek şey, Chan ile kafasının karışıklığı hakkında konuşmuş olmalarıydı ve o an bir koca şişe viskiyi tek başına bitirdiğini hatırladı.
Tamam başının ağrımasına sebebiyet veren nedeni bulmuştu. Ama hala hatırlayamadığı bir şeyler varmış gibi hissediyordu.
Her şeyi boş vererek yataktan kalktı ve yüzünü yıkamak için lavaboya yöneldi. Belki soğuk bir duş onu kendine getirebilirdi.
Lavaboya adımını attığında üzerindeki kendine bol gelen t-shirtünü çıkardı ve o an hatırlayamadığı tüm o gerçeklik yüzüne çarptı.
O dün akşam birisiyle sex yapmıştı. Vücudundaki tüm bu tırnak izleri de bunu kanıtlar nitelikteydi zaten.
Belki hayatı boyunca geçirdiği en güzel sexti ya da en kötüsüydü bunun için söyleyecek bir şeyi yoktu. Çünkü ne yaptığını ya da o kişinin kim olduğunu hatırlamıyordu.
Aslında bu onun için yeni bir şey değildi. Daha önce de adını unutacak derecede içer ve tanımadığı bir çok insanla birlikte olurdu. Ama şu an sanki dün akşamı hatırlaması gerekiyormuş gibi hissediyordu.
İçinden bir ses kesinlikle bunu hatırlamasını istiyordu. Dün akşam en fazla ne yaşanmış olabilirdi ki ? Her zamanki akşamlarından birisiydi. Yani en azından öyle olmalıydı.
Jisung düşündükçe başının daha çok ağrıdığını ve işin içinden çıkılmaz bir hal almaya başlayacağını fark etti. Bu yüzden her şeyi boş vererek tamamen üzerindekilerden kurtuldu ve kendisini soğuk suyun altına attı.
*****
Jisung ıslak saçları ve üzerine geçirdiği pahalı kıyafetler ile okula attığı ilk adımından itibaren herkesin bakışlarını üzerine toplamıştı. Bunun zaten farkındaydı ama şu an hiçbiri ile uğraşacak durumda değildi.
Sadece sınıfına gitmek ve siktiğimin dersini dinliyormuş gibi yapıp ardından da tekrar siktir olup gitmek istiyordu. Şu an şu siktiğimin okuluna da neden gelmişti onu da bilmiyordu ya. Aslında şu an o tam olarak neyi biliyordu ki ?
Sınıfa girip yavaşça dolan sınıfta ki en boş olan köşeye geçip masaya oturdu ve sıcakladığı için zaten düğmeleri kopmuş olduğu için önü açık olan gömleğin omuzlarını, dirseklerine kadar indirdi. Bu gömleğin nerden geldiğini bilmiyordu ama dolabında eline geçen ilk şey bu olmuştu ve üzerinde fazla düşünmeden geçirip gelmişti işte.
(İçerisinde beyaz tişört ve önleri açık olarak düşünün.)
Jisung boş boş etrafa bakınırken Minho ilk defa asık suratı ile içeri girdi ve bakışlarını öylesine sınıfta gezdirerek masasına ilerledi.
Jisung ilk defa karşılaştığı bu durumla şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı. Minho ilk defa o ' sahte ' gülümsemesini sınıfa göstermemiş, direkt olarak masasına giderek dersine başlamıştı. Sanırım dünyanın sonu falan geliyor olmalıydı.
Jisung onu daha fazla düşünmeden eline telefonunu aldı ve belki dün akşama dair bir şey bulurum düşüncesi ile birlikte telefonunu kurcalamaya başladı.
Chan'dan onu eve bırakanın kendisi olduğuna dair bir mesaj vardı. Bu onun eve nasıl geldiğini açıklayan bir sebepti işte. Aslında o kadar çok düşünmesine de gerek yoktu sonuçta Chan'ın barına gitmişti.
Mesaja hiçbir cevap vermeden kapattı ve diğer uygulamalara baktı. Parmağı en son dün akşam girdiği uygulama olan cheesecake uygulaması üzerinde durdu. Lee Know'un paylaştığı o sinir bozucu fotoğrafı anımsadı.
Ani bir kararla uygulamaya girdi ve uygulama açıldığında ilk olarak kendi profili açıldı. Sadece bir tane fotoğraf paylaştığını düşündüğü profili. Ama o dün akşam bir tane daha fotoğraf paylaşmıştı...
J.0ne : What an amazing face on an amazing body... Who are you baby boy ?Siktir siktir siktir. Tek kelimeyle SİKTİR. O dün akşam ne halt yemişti böyle ? Sex yapmak sorun değildi ama onunla fotoğraf çekilip o fotoğrafı bir de Lee Know'un olduğu siteye mi atmıştı yani. Hem de böyle bir açıklamayla.
Jisung şaşkınlığını bir kenara bırakarak fotoğrafı incelemeye başladı.
Kendi gömleği o tanımadığı adamda mıydı ? Jisung bakışlarını kendi üzerine çevirdi, nerden geldiğini bilmediği bu gömlekte o adama ait olmalıydı. Şu anda üstünde hiç tanımadığı bir adama ait olan gömlek duruyordu.
*****
Minho bakışlarını sınıfta gezdirirken telefonuna şaşkınlık ile bakan Jisung'a gözleri takıldı ve bakışlarını onun üzerinde gezdirmeye başladı. Şu anda üzerindeki o gömleğin bu kadar tanıdık olmasının bir sebebi var mıydı ?
*****
Umarım güzel bir bölüm olmuştur ^^ Yanlışlarım varsa affola !! Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın !! ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10