İyi geceler ve iyi okumalar !!
1ee.knowie: O fotoğraf sana mı ait ?
J.0ne: Bana mı ait olmasını isterdin ?
1ee.knowie: Oldukça güzel bir fotoğraf. Olsa güzel olabilirdi :).
J.0ne: Seni hayal kırıklığına uğratacağım ama bana ait değildi :(.
1ee.knowie: Ah. Bunu tahmin etmişim.
J.0ne: Sana kendi vücudumun bir fotoğrafını göndermemi ister misin ?
1ee.knowie: Eğer sende istiyorsan.
J.0ne:
1ee.knowie: Ah, oldukça zayıfsın. Ama teninse mükemmel bir şekilde pürüzsüz görünüyor.
Sanırım göğsünün üzerinde birden fazla iz bırakmak isterdim ve bunları yaparken de zarif ellerin belimi sarabilir.
J.0ne: Birileri kötü bir durumda sanıyorum ?
1ee.knowie: Evet, bugün oldukça değişik anlar yaşadım. Bu yüzden şu an kendimi o anları düşünmekten alıkoyamıyorum.
Ve bu beni oldukça kötü bir duruma sokuyor.
J.0ne: Ne gibi değişik anlar ?
1ee.knowie: Olmaması gereken birisiyle, olmamamız gereken bir yerde gereğinden fazla yakınlık kurduk. Sanırım en sade haliyle bu şekilde anlatabilirim.
J.0ne: O kişinin yerinde benim olduğumu hayal ederek kendini tatmin edebilirsin bebeğim.
1ee.knowie: Şu an, şu an bunu yapabileceğimi sanmıyorum.
J.0ne: Bana karşı mı geliyorsun ?
1ee.knowie: Biraz bekle.
-----
Minho sakin adımları ile birlikte kimsenin olmadığından emin olarak tuvalet kabinine adımını attı ve cebindeki telefonu çıkarttı.
1ee.knowie: Seni dinliyorum babacık.
J.0ne: Dudaklarımın senin boynunda dolaştığını ve ufak ısırıklar bıraktığımı hisset.
Soğuk parmak uçlarım göğsünde kalçalarında geziniyor. Senin vücudun ise bana zıt bir şekilde istekle yanıyor.
Parmaklarımı o tatlı deliğinin içinde hissetmek istiyorsun.
1ee.knowie: Parmaklarından daha büyük bir şeyler istiyorum babacığım.
İçimi tamamen doldurmanı istiyorum. Seni istiyorum.
Jisung gördüğü mesajlarla kendisini tutamadı ve altında şişmiş olan penisi üzerinde ellerini hareket ettirmeye başladı.
J.0ne: Seni geri çevirmeyeceğim ama ilk önce girişini kolaylaştırmalıyız.
1ee.knowie: Ağzım bunun için yeterli olacaktır.
J.0ne: Siktir.
O anda ikisi de karşılarında birbirlerini düşünerek kendilerini tatmin ettiler.
Jisung nefret ettiği öğretmenini becerirken.
Minho ise sınıfındaki sessiz öğrencisinin dokunuşlarını düşünürken.
*****
Sizleri seviyorum!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10