Hepinize iyi okumalar !!
Jisung çalan alarmı ile birlikte hafta sonunun bitmiş olmasına küfür ederek yatağından kalktı. Pazartesiden nefret ediyordu özellikle son bir kaç aydır pazartesinin en nefret ettiği insanın dersiyle başlamasından daha da çok nefret ediyordu.
Söylenerek de olsa üzerine siyah dar bir kot ve gri bir gömlek geçirdi. Belini daha da belirginleştirmek için geniş bir kemer taktı ve bileğine bir zincir, parmaklarına da gümüş yüzüklerini geçirerek hazır olduğuna kanaat getirdi.
Her ne kadar pazartesiden nefret ettiğini söylese de her daim mükemmel görünmeliydi.
-----
Motoruyla birlikte okulun otoparkına girdiğinde bir çok gözün kendi üstünde olduğunu biliyordu. O gözler daima onu izlerdi, her zaman.
Boş bir yere motorunu park ettikten sonra kaskını yavaşça çıkardı ve kask yüzünden dağılan saçlarını parmaklarını arasından geçirerek düzeltti.
Sanki kimse onu izlemiyormuş gibi rahat hareket ediyordu. Kaskı motorun direksiyonuna taktıktan sırtını dikleştirerek dersliğe doğru yürümeye başladı, tabii aynı zamanda da saatine bakıyordu. Dersin başlamasına çok az bir zaman kalmıştı, bu yüzden adımlarını hızlandırsa iyi ederdi.
Adımlarını biraz daha hızlandırdı ve etrafındaki konuşan insanları umursamadan ilerlemeye devam etti. Yanından geçtiği kız grubunun dudaklarını ısırarak ona baktığını görmüştü. Bu her daim böyleydi. İnsanların ilgisini üstüne çekmeyi seviyordu işte, belki de o kız grubundan biriyle ilgilenmeliydi ? Hem hakkında çıkan dedikoduları da bu şekilde engellemiş olurdu.
Düşünceleriyle dersliğe girdi ve boş bulduğu bir yere oturdu. Nereye oturursa otursun o nefret ettiği yüzü görecekti nasıl olsa, bu yüzden pek de önemsemeye gerek yoktu.
Jisung yerine oturup kafasını kaldırdığında o kişi gelmişti. Yine o yüzündeki gıcık gülümseme ile içeri girdi Matematik öğretmeni Lee Minho.
Hızlı adımları ile kürsüye ilerledi ve eşyalarını koyduktan sonra yüzündeki gülümsemeyi bozmadan öğrencilerine döndü.
" Hepinize günaydın gençler, herhangi bir sorunuz yoksa direkt konuya girelim ? "
Minho meraklı bakışlarını sınıfta gezdirdi. Herhangi birinden soru gelmeyince arkasındaki tahtaya doğru ilerledi.
Jisung ise bu sırada gözlerini devirmekle meşguldü. Bu kadar sahteliğe gerek var mıydı ki ? Neden onun umurundaymışız gibi davranıyordu ? Değildik ve bunun farkındaydık.
Minho tahtaya konu başlığını yazdıktan sonra konuyu anlatmak için tekrar öğrencilerine döndü. Jisung'da daha fazla bu manzarayı görmek istemediği için bakışlarını ellerine çevirdi. Onun o gıcık gülümsemesini görmeye tahammülü bile yoktu neredeyse.
-----
Kısa bir geçiş bölümü 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10