20

3.2K 306 226
                                    

Hepinize iyi akşamlar ve iyi okumalar !! 

-----

Sehun elindeki telefona bakarak dururken arkasından boynuna vuran sıcak bir nefes hissetti. Telefonu kapatıp şaşkınlıkla arkasına döndüğünde diğer İngilizce öğretmenlerinden Jongin'i karşısında görmüştü. Aralarında sadece bir karışlık mesafe vardı ve bu Sehun'un nefesini tutması için yeterliydi.
 
Jongin kaşlarını çatarak kendisine bakarken kısık ama tatlı sesiyle konuştu. " Siz, tam olarak ne yaptığınızı zannediyorsunuz ? "

Sehun yüzünde hissettiği sıcak nefes yüzünden gözlerini kapatmamak için kendisini zor tutmuştu. Sehun bakışlarını aşağı indirerek ikisi arasındaki mesafeyi kast ederek konuşmaya başladı.

" A-asıl siz ne yapıyorsunuz Bay Kim ? "

Jongin karşısındaki adamın kekelemesi ve duyduğu hitap karşısında içindeki kahkaha atma isteğini bastırdı. 

" Birisinin fotoğrafını haberi olmadan çekmenin suç olduğunu bilmiyor musunuz ? "

Sehun yakalanmanın verdiği utançla yanaklarının yandığını hissetti ve şu anda ne demesi gerektiğini tam olarak bilmiyordu. En basitinden yakalanacağını bile hesaba katmamıştı zaten ve her şeyi boş verirsek bu adam arkasındaki sınıfta olanları görmesine rağmen neden hiçbir şey yapmıyor da kendisine hesap soruyordu. Bu yüzden her şeyi boş vererek gözlerini devirdi ve çenesini dikleşitirerek konuştu.

" Peki siz, bir öğretmen ve öğrencinin ilişkiye girmesinin yasak olduğunu bilmiyor musunuz ? Hem de okulda. "

Jongin yüzüne kendini beğenmiş bir gülümseme geçirdi ve dilini dudakları üstünde gezdirdikten sonra Sehun'un kolunu tutarak yürümeye başladı. 

" Senin bu kadar cesaretli olduğunu ve böyle bir şey yapacak olmanı düşünmezdim Sehun. "

" Tam olarak neyi düşünmezdiniz ? Uygunsuz olan şeylere gözümü yummayıp onları şikayet edeceğimi mi ?  "

" Hayır birilerinin uygunsuz fotoğraflarını çekip onları tehdit edebileceğini. Aslında, oldukça sessiz ve sakin birisi gibi duruyordun sanırım bu yüzden senin bu cesareti bulabileceğini düşünmemiştim. "

Sehun neler olduğunu anladığında kolunu geri çekti ve olduğu yerde durdu. " Pardon ama bu konunun sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum, bu yüzden benim ne yapıp yapmayacağıma karışabileceğinizi de düşünmüyorum. "

" Aslında biliyor musun ? Ben de tam olarak buna karışabileceğimi düşünüyordum. "

Genç adam karşısında ona gülümseyerek bakan kişiye karşı, kaşlarını çatmış ve ne saçmaladığını çözmeye çalışan ifadesi ile bakıyordu. Bu adma gerçekten artık sinirlenini bozmaya başlamıştı.

Jongin, Sehun'a karşı bir adım attı ve kulağına doğru eğildi.

" Eski okulundan öğrencin ile olan ilişkin yüzünden atıldığının öğrenilmesini istemezdin değil mi Sehun ?" 

-----

Jisung, Minho'nun elini bırakmadan eve girdiğinde Minho gülmemek için kendisini zor tutuyordu.

" Jisung yolda gördüğün herkesle bana baktıkları için kavga edemezsin. "

" Bunu kim söylemiş ? Gayet de edebilirim. "

Jisung kendisini koltuğa atarken sevgilisine cevap verdi.

Minho sevgilisine baktı ve kafasını olumsuz anlamda iki yana sallayarak kendisi onun üstüne attı.

" Bugün derse girmeme izin vermemen yetmezmiş gibi, birde yolda bana bakan insanlarla kavga ettin. Gerçekten sana inanamıyorum. "

Jisung sevimlice gülümsemiş ve ellerinin Minho'nun yüzüne çıkarıp yanaklarını okşarken konuşmasına devam etmişti. " Aslında, inansan iyi edersin. "

Minho kaşlarını çatarak kafasını geri çekerek yanaklarındaki ellerden kurtuldu ve sinirli bir şekilde karşısındaki çocuğa baktı. " Ben bir öğretmenim ve derslerime girmem gerekiyor, sende bunu biliyorsun değil mi ? "

" Oldukça saçma bir sebep. "

" Yah ! Han Jisung ! "

Minho sinirliymiş gibi durmaktan ziyade sevimli duran yüzüyle Jisung'a bakarken Jisung kendisini etkilenmemek için çok zor tutuyordu. Karşısında sevimli yüzüyle duran bu adam için ne zaman bu kadar kendi sınırlarını aşmıştı hiçbir fikri yoktu. Hiçbir şey yapmadan bütün gün karşısında otursa onun için herhangi bir sorun olmazdı, sadece elini çenesinin altına koyar ve onu izlemekle yetinirdi. 

Jisung parıldayan gözleriyle karşısındaki adama bakarken telefonuna gelen bildirim sesiyle bakışlarını çekip cebinde gelen bildirim yüzünden titreyen telefonunu eline aldı. 

Gelen bildirimin bir fotoğraf olmasıyla kaşlarını çattı. Niye durup dururken bir fotoğraf atmışlardı ki şimdi ?

----

Bilinmeyen Numara:

Bu fotoğrafın tüm okula yayılmasını istemezsin değil mi ? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğrafın tüm okula yayılmasını istemezsin değil mi ? 

*****

Normalde bu bölüm final demiştim ama aklımdakileri bir türlü doğru düzgün yazamadım :( O yüzden bir bölüm daha ertelendi gibi görünüyor şu anlık ! 

Umarım güzel bir bölüm olmuştur sizleri seviyorum kendinize iyi bakın !! 

Love to Hate Me | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin