TEŞEKKÜRLER

2.9K 178 308
                                    

Eveeet yine bir sona geldik. Aslında bu hikayeye başlarken çok hevesliydim, gerçekten çok hevesliydim ama sonra ne olduysa bilmiyorum ama bütün yazma hevesimi kaybettim. Normalde her gün yeni bölüm çıkarten ben bir haftada bir bölümü anca çıkartmaya başladım. Ama yine de bu hikayeyi silmektense finale kadar getirebildiğim için kendimi tebrik ederim.

Final yeterli mi yoksa yetersiz mi oldu inanın hiç bilmiyorum ama bana göre çok karambole gelmiş gibi hissettiriyor. Ki büyük ihtimalle de öyle.

Ve şunu da söylemem gerekirse bu kitap şu ana kadar yazdıklarım arasında en hızlı yükselen kitaplarımdan biri. Arkadaşlar azgın mısınız ? Valla kink kullandık diye bu kadar yükselmesini beklemezdim. Bir bölüm yayınlıyorum ve hop 1k okuyucu artıyor. Özellikle son bölümlerde öyle olmaya başladı... Her neyse yine de bu fici yazdığım için memnunum.

Ama sanırım benim tarzım soft ficler... Onları yazmakta sanki daha iyiyim :/ emin değilim ama bana öyle gibi geldi ?

Neys bu kısımda benim size teşekkür etmem gerekiyordu. Bu ficin başından beri benimle olduğunuz ve bu harika fantezili dünyada ;) bana eşlik ettiğiniz için hepinize teker teker teşekkür ederim iyi ki varsınız ! Sizleri gerçekten çok seviyorum... Eğer konuşmak ya da herhangi bir derdiniz olduğunda anlatacak birisi yanınızda yoksa benim kapım her zaman sizin için açık. Çünkü sizler benim için bir okuyucudan daha fazlasısınız. Assslaa çekinmeyin !

Ve tekrar tekrar burada olduğunuz ve benimle birlikte başından sonuna kadar geldiğiniz için teşekkür ederim. Sizlersiz bunu yapamazdım. Sizleri seviyorum.

.

.

.

.

.

.

.

Veee en sevdiğim sorular kısmı ;

1- En sevdiğiniz karakter kimdi ?

2- Son bölüm sizi tatmin etti mi ?

3- En sevdiğiniz olay neydi ?

4- Bu kitabı tanımlamak isteseniz nasıl tanımlarsınız ?

5- Kitapla ilgili eksik olduğunu düşündüğünüz bir yer var mı ?

Hepinize iyi akşamlar :) Eğer bunalımdan çıkabilirsem yeni ficlerde görüşmek üzere ! Sizleri seviyorum...

Love to Hate Me | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin