Merhaba ! Hepinize iyi okumalar 💕
Jisung günün yorgunluğu ile kendisini yatağına attı ve bir süre gözlerini kapatarak etrafındaki sessizliği dinledi. Sessizlik ona hiç olmadığı kadar huzur veriyordu ve aynı huzuru sadece önünde ona karşı itaat eden birisi olduğunda hissediyordu.
Düşünceleri arasından aklına gelen kişiyle birlikte telefonunu eline alarak cheesecake uygulamasına girdi ve direkt Lee Know'un profiline girdi. Jisung sayfayı aşağı kaydırırken onun yeni bir fotoğraf paylaştığını gördü.
1ee.knowie : I can feel your touches daddy.
Jisung gördüğü fotoğraf ve açıklama ile sinir katsayısının arttığını hissediyordu bu yüzden bir kere bile düşünmeden mesajlar kısmına girdi ve ona yazdı.
J.0ne : Anladığıma göre hala yazdıklarımın etkisi altındasın.
1ee.knowie : Neyden bahsediyorsun ?
J.0ne : Son yüklediğin fotoğraftan bahsediyorum.
1ee.knowie : Ah ! O mu ? Bu kadar çabuk anlamanı beklememiştim :)
J.0ne : Buradan yaptığımız sextingin hoşuna gittiğini mi çıkarmalıyım ?
1ee.knowie : Eğer bunu düşünüyorsan, bunun yanlış olduğunu söyleyemem.
J.0ne : Sana bunun güzel olacağını söylemiştim.
1ee.knowie : Önyargılı yaklaştığım için bana kızamazsın. Burada çok fazla yaşlı insanla karşılaştım.
Her neyse, tekrar o şeyleri tekrarlayabilir miyiz babacık ?
J.0ne : Sexting ?
1ee.knkowie : Evet.
J.0ne : Sen nasıl istersen bebeğim.
1ee.knowie : Yatakta uzanan senin kucağına oturuyorum.
J.0ne : Ellerim ince belini sarıyor ve parmaklarımı bel oyuntunda gezdiriyorum.
1ee.knowie : Benim ellerimde senin yumuşak göğsünde geziyor ve eğilerek dudaklarımı boyun girintine bastırıyorum.
Sıcak nefesim ile yavaşça kulağına fısıldıyorum, ' Bebeğin seni sürmek istiyor babacık. '
J.0ne : Ellerim yavaşça kalçalarına inip onları sıkarken konuşuyorum. ' Sanırım bebeğim beni özlemiş. '
1ee.knowie : Evet babacık, lütfen seni sürmeme izin ver.
J.0ne : Bebeğim bugün uslu olduğu için bunu hak etti.
1ee.knowie : Kalçalarımı sana sürterken boynuna ve göğsüne öpücükler bırakıyorum.
J.0ne : Bana kalçalarının bir fotoğrafını gönder.
1ee.knowie :
J.0ne : Siktir bebeğim sen mükemmelsin.
*****
Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love to Hate Me | Minsung
FanfictionJisung öğretmeninden nefret ediyordu. Semesung. 18 yaş üzeri için uygundur. -Minsung -bxb *For you @bitcheesecakee Başlangıç : 2021.06.12 Bitiş : 2021.12.10