14

4.3K 407 155
                                    

Hepinize iyi akşamlar !! Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle, iyi okumalar !! 


Minho aklını toplayamasa bile çıktığı bir kaç dersten sonra öğretmenler odasına girip cam kenarında bir yere oturarak dışarıya bakmaya başladı. Yalnız kalmak istemiyordu, çünkü yalnız kaldığında deli gibi düşünmeye başlayacaktı ve düşündükçe de kafayı yiyecekti.

Biliyordu, kendini tanıyordu. Gerçi şu an etrafında bir kaç insan olmasına rağmen yine düşünmeye başlamıştı ya orası ayrı. Düşünme, düşünme, düşünme. J.one, Jisung muydu ?

Sabah onun üzerinde gördüğü gömlek ve dün akşam paylaşılan fotoğraftaki - sabah kendi üzerinde olan - gömlek... Belki her şey lanet birer tesadüftü ? Sonuçta o gömlekten dünya üzerinde milyonlarca tane vardı. Sadece kendisinde ya da sadece Jisung'ta yoktu.

Tamam, Jisung ile birlikte olmak istemişti ama bu şekilde olmasını istememişti. Her şeyden önce o kendisinin öğrencisiydi, o an doğru düzgün düşünemediği için ağzından o tarz kelimeler çıkmıştı ama bu manaya gelmemeliydi.

Ya da belki J.one'ın, Jisung olmasını deli gibi istiyordu... 

Belki de Jisung dün akşam seviştiklerini biliyordu ve bunu belli etmek için o gömleği giymişti ? Belki de sadece Minho ile dalga geçmek istiyordu ve böyle iğrenç bir yola başvurmuştu ?

Peki ya J.one'ın bahsettiği kişi kimdi ? Nefret ettiği kişi ? Belki de gidip Jisung'a dün akşam hakkında bir şeyler sormalıydı ? Hayır eğer öyle bir şey yoksa kendisini rezil etmek istemiyordu. Jisung'un çok da nazik birisi olmadığını biliyordu bunu kesinlikle normal karşılamazdı; " Kiminle birlikte olduğunuz gram sikimde değil Bay Lee. "  tam olarak bu cümleyi söylerdi. 

Farkında olmadan Minho'nun dudaklarında bir sırıtma oluşmaya başladı. Jisung'un bu tavırları ne kadar sinir bozucu olsa da bir yandan kendisine komik geliyordu ve onları düşünmesi bile gülümsemesi için yeterliydi. Minho onun kendine olan bu özgüvenine hayrandı.  

Düşünmeye devam edeceği sırada karşısındaki koltuğa oturan beden ile düşüncelerinden ayrılmak zorunda kaldı.

" Bu kadar derin ne düşünüyorsunuz Minho-shi ? "

" B-ben.. şey .. Ben sadece dalmışım bir şey düşünmüyordum. "

Minho karşısındaki, beyaz tenli adama bakarken aklındaki düşünceleri atmaya çalıştı. Zaten düşünse de dün akşam neler olduğunu tam olarak hatırlayamıyordu ya...

" Peki dediğiniz gibi olsun. " dedi Sehun ve gülümsedi. 

Minho bu adamdan pek de iyi enerjiler almıyordu bunu net olarak söyleyebilirdi. Kendine yakınlaşmaya çalışması ve samimi hareketleri ona sahte gibi geliyordu. Neden kendisine yakınlaşmaya çalışmasını da anlamış değildi ya... 

Sehun hala kendisine gülümseyerek bakmaya devam ederken Minho onun neden öyle baktığını anlamaya çalışıyordu.

" Akşam, maskeli balo olacak haberiniz var mıydı ? "

" Maskeli balo mu ? "

" Evet okul geleneksel kostüm partisi yerine maskeyi tercih etmiş. Bilmiyor muydunuz ? "

" Aslında biliyordum ama balonun bu akşam olduğunu bilmiyordum. "

Sehun hafif bir kıkırtı çıkardıktan sonra yüzündeki gülümsemeyi bozmadan konuşmaya devam etti.

" Bir kaş gündür dalgın görünüyordunuz o yüzden unutmuş olabileceğinizi tahmin etmiştim. "

Minho da yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirerek Sehun'a teşekkür etti.

" Peki gelmeyi düşünüyor musunuz ?"

Minho bu sorunun neden olduğunu bilmesine rağmen yine de kaşlarını çatarak Sehun'a sordu. " Şu anlık bir fikrim yok neden soruyorsunuz ?"

Sehun dilini dudakları üstünde gezdirerek gülümsedi ve gergince çenesini kaşıdı. 

" Neden olduğunu anlamışsınızdır diye düşünmüştüm."

"Anladım, ama neden bana yakınlaşmaya çalıştığınız hakkında bir fikrim yok."

" Bunun nedeni çok açık değil mi ? "

Minho gözlerini devirerek oturduğu yerden yavaşça kalktı. " Bu konuşma hiç yaşanmamış gibi davranmak sanırım daha iyi olur. "

" Tamam ama size bir şey sormama izin verin. "

Minho attığı bir kaç adım sonrasında bir şey söylemeden bakışlarını tekrar Sehun'a çevirdi.

" Akşam yanında gideceğiniz birisi yoksa eğer, birlikte gitmeye ne dersiniz ?"

*****

Yazdığım en saçma bölümmüş gibi hissediyorum... Zaten yoldayken yazmıştım çok da bir şey beklememek lazım... Sizleri seviyorum !! Kendinize iyi bakın !! ^^









Love to Hate Me | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin