21 [ FİNAL ]

3.6K 334 161
                                    

Bazen hayatta gerçekten ilginç şeyler yaşanır, hiç beklemediğiniz anlarda karşınıza çıkan iyi şeyler gibi ya da tam tersi şekilde hayatınızın tamamen kötüye gitmesi gibi. Jisung hayatı boyunca şansının hep kötüye eğimli olduğunu düşünmüştü. Ama daha sonrasında bunun yanlış olduğunu savunan bir kaç şey çıktı karşısına.

Bunlardan ilki Minho ile tanışmış olmasıydı - aslında bunun hayatı boyunca sürecek bir eziyetle eş değer olduğunu düşünüyordu- . Her anlamda kendisiyle uyumlu birisiydi, ondan nefret ettiği yalanının arkasına sığınmıştı ya da ondan nefret ettiğini kendisine çok güzel inandırmıştı.

Bu durumun yanlış olduğunu anlamasını sağlayan şey ise kuzeni Chan'ın onunla yaptığı ufak çaplı konuşmasıydı. Chan'ın fikirlerine her ne kadar belli etmese de, her zaman önem veriyordu. O an onun söylediklerini umursamadan yanlış düşündüğünü savunmuştu ama tekrar oturup etraflıca düşündüğünde onun haklı olduğunu anlamıştı. Tabi bunda konuşmanın ardından o gecenin başrolü olan Lee Know ile yaşadığı yatak maceraları da etkiliydi.

İkinci olan şey ise tam olarak şuydu ;

Bilinmeyen Numara :

Bunu düşünerek bu fotoğrafı sana attım ve çeken kişinin telefonundan sildim, merak etme. Fotoğrafın başka yerlerde herhangi bir kopyasının olmadığından da emin oldum.

Ve artık beni telefonuna kayıt etsen iyi edersin Han Jisung! Tanrı aşkına babamın yaptığı hatayı benden çıkarmayı bırak !

Kim Jongin ! Beni korkuttun !

Her neyse beni artık affettin değil mi ? :)

-----

" Neye bakıp gülüyorsun sen ?! "

Jisung telefonunu elinden çekip alan çocuğa döndü ve onun sinirli ama tatlı haline gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Sinirliden daha çok tatlı görünüyordu onu nasıl bu şekilde ciddiye alabilirdi ki ?

" Han Jisung! Lanet olsun ! "

Minho mesajların tamanını görmeden sadece gördüğü fotoğraf yüzünden kalbinin ağzında attığını hissediyordu. Eğer bu fotoğraf okulda yayılırsa hayatı tamamen biterdi. Kim onları sınıfta görmüş ve fotoğraflarını çekmişti ki ? O duruma düşmeleri gerçekten büyük bir yanlıştı ve bu yanlışı da şimdi kariyeri ile ödeyecekti işte !

Küçük olan kucağından bir hışımla kalkan bedenin kollarından tuttu ve onu oturduğu kanepeye tekrar çekti. Ellerini onu rahatlatmak için kendi elleri arasına alıp okşamaya başladı. Ama bunun yetersiz olacağını hissetmişti bu yüzden onu tekrar kendisine çekerek kollarını onun heyecandan ve korkudan titreyen bedenine sardı.

" Biz bittik ! Ciddi anlamda bittik... Eğer bu fotoğraf okula yayılırsa bütün kariyerim biter cidden biter... Jisung ne yapacağız ? Ben seni bırakmak istemiyorum ki... Ama işimi de bırakmak istemiyorum... "

Jisung onun bu tarz düşüncelere kapılmasını istemiyordu, özellikle bu fotoğrafın okula yayılması bile söz konusu değilken. Kollarını Minho'nun bedeninden çekti ve bakışlarını korku dolu gözlere çevirdi.

" Bebeğim öncelikle sakin ol, bu fotoğraf okula yayılmayacak. "

" Nasıl yayılmayacak Jisung, baksana fotoğrafı çekip sa- "

Love to Hate Me | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin