9.kapitola

181 11 2
                                    

Dorazila jsem na místo, kde na mě měl čekat Lucien. Nervózně jsem se rozhlížela okolo sebe. Co když to je past? Co když zjistil, že nejsem na jejich straně, ale jsem na straně Klause? Nervózně jsem začala pochodovat na místě a krve by se ve mně nikdo nedořezal teď. Kde ten Lucien sakra stále je? Může upír omdlít a zkolabovat?

,,Omlouvám se, že jdu později. Aurora mě zdržela," konečně došel Lucien. ,,Zdravím tě, krásko," vzal moji ruku a jemně mě na ni políbil. ,,Nemáš kvůli nám problémy s manželem?"

Aurora mu řekla o našem setkání dneska? ,,Vlastně mě dneska víceméně Klaus podvedl, po naši hádce, když jsme potkali ve městě Auroru, tak se vyspal s jednou dívkou. Asi doufal, že mi to ublíží, ale spletl se. Jen mě to utvrdilo v tom, co jsem si o něm myslela" rychle jsem řekla první věc co mě napadla.

,,A neublížil ti?" zeptal se starostlivě Lucien. Co tohle má znamenat? ,,Nik má v povaze ubližovat lidem, kteří ho neposlouchají, nebo mu odporují. Psychicky i fyzicky."

,,Ne, neublížil mi. Podle mě by mi neublížil," řekla jsem rychle a samotnou mě překvapilo, že jsem těm slovům skutečně věřila. ,,Tobě někdy ublížil psychicky nebo fyzicky?"

Lucien se zasmál. ,,Vlastně mi nikdy on sám neublížil. Když jsem je poznal, tak mě jeho sourozenci chtěli zabít, teda chtěl mě zabít Elijah a Kol. Rebekah a Finn mě chtěli nechat žít, to Nik nakonec měl rozhodnout o mém životě a on se ne rozhodl nechat žít. Potom se z nás stali nejlepší přátelé, měl jsem ho rád jako bratra a on mě taky. Avšak já v tu dobu miloval Auroru, z celého svého srdce. Zemřel bych pro ni. Bohužel jsem zjistil, že ona miluje Nika, viděl jsem jak se líbají. V tu chvíli tam však přišel Tristan, Nik stihl utéct díky jeho rychlosti, ale já ne. Tristan mě potrestal, protože si myslel, že mám něco s jeho sestrou. Přišel tam Nik a chtěl mi pomoci, ale nepovedlo se mu to. Potom mi však dal svoji krev a zjistili jsme, že léčí. Myslel jsem si, že jsem stejný, neposlouchal jsem volání Nika, který na mě křičel. Došel jsem za Tristanem a napadl jsem ho, stráže mě zabila. Potom jsem se probudil a jako prvního jsem uviděl Nika, který si myslel, že jsem zemřel. V jeho očích byla skutečná bolest. Potom co mi dal krev, tak se ze mě stal upír. On a jeho sourozenci mě všechno učili, časem i Aurora zjistila co jsou Mikaelsonovi zač a obelhala Rebeku, aby ji přeměnila. Rebekah to nechtěla udělat, ale Aurora se pokusila podřezat, ona ji našla a dala ji svoji krev, aby se uzdravila. Aurora potom vyskočila z větě a zemřela. Nějaký čas jsme žili spolu a radovali jsme se nějak. Potom však Finn zjistil, že se blíží jejich otec. Elijah mě, Auroru a nakonec i Tristana kterého přeměnil ovlivnil a my jsme si mysleli, že máme utíkat. Já jsme si myslel, že jsem Klaus, Aurora si myslela, že je Rebekah a Tristan si myslel, že je Elijah. Trvalo to sto let než to ovlivnění zmizelo. Vzali nám sto let našeho života. Tohle je můj a Nikův příběh. Od té doby jsme se neviděli, až teď" celou dobu jsem ho šokovaně pozorovala. Takový příběh jsem skutečně nečekala.

O tomto Klaus rozhodně neví, kdyby věděl, že Elijah ovlivnil Auroru, Luciena a Tristana, tak by dneska neměli tak krásný vztah. Nakonec Klaus podle všeho Auroru miloval z celého svého srdce. Zlomilo mu srdce, když s ním tenkrát neodešla a řekla bych, že znám už důvod. Elijah ji to zakázal. Ale proč něco takového udělal. ,,Je mi to líto, Luciene. Ztratil jsi sto let svého života společně s Aurorou a Tristanem. Kvůli tomu se jim chceš pomstít? Nebylo by pro tebe lepší se pomstít jenom Elijahovi?"

,,Nejradši bych ho zabil," zasmál se Lucien. ,,Ale to nemůžu. Když zemře původní, tak zemře celá jeho pokrevní linie. Tristan je z pokrevní linii Elijah. Aurora by mě zabila, kdyby se jejímu bratrovi něco stalo," zamyslel se a zkoumavě se na mě podíval. ,,Linie mezi sebou zápasí, někteří se určitě pokusí zabít původního, aby vyhladili pokrevní linii a zůstala pouze jedna. Já, Aurora a Tristan chceme původní zabezpečit, uzamknout je někde na klidně tisíc let. To je zároveň naše pomsta, vezmeme jim jejich svobodu."

,,Klaus má dceru, Luciene. Hope si zaslouží kompletní rodinu. Nemám je ráda, chci se jim pomstít, ale netrestej i tu malinkou holčičku. Ona si zaslouží něco lepšího. Klaus ani Hayley neměli šťastné dětství, proto chtějí pro jejich holčičku něco lepšího než měli oni" řekla jsem rychle a doufala jsem, že to nepochopil špatně. Mohl by si myslet, že jsem s Klausem.

Lucien chtěl něco určitě říct, ale najednou spadl k zemi. Zmateně jsem se rozhlížela okolo sebe. Co se to stalo? Nikoho jsem však neviděla, v tu chvíli mě však začala nesnesitelně moc bolet hlava a upadla jsem do temnoty.

*** 

Cítila jsem ohromnou bolest, když jsem se probudila, tak jsem byla přivázaná na židli. Snažila jsem se z toho dostat. ,,Nesnaž se, je to marné. Já to už zkoušel" ozval se najednou Lucien, který tam byl taky. 

,,Kde to zatraceně jsme?" zašeptala jsem tiše a rozhlížela jsem se okolo sebe. ,,Jak se dostaneme ven?"

Lucien se trošku zasmál. ,,Jak mám vědět kde jsme, krásko?" ušklíbl se. ,,Vím toho tolik, co víš ty," dodal a povzdechl si. ,,Jsem si jistý, že nás Tristan a Strix už hledají, už jsme tu nějakou chvíli. Jsi byla mimo několik hodin. A pokud tě má skutečně Nik rád, tak tě hledá už i on. Přece jen si musel všimnout, že jeho manželka je pryč."

Panebože, naštěstí jsem jim napsala ten vzkaz. Toho vzkazu se můžou chytit. ,,Jsem si jistá, že mě Klaus bude hledat, pokud si zrovna teda neužívá s tou dívkou" ušklíbla jsem se. 

,,Je to hlupák. Měl by být šťastný, že si omylem vzal zrovna tebe, jsi tak nádherná, Caroline. Jak to nemůže vidět?" odfrkl si Lucien. Já jsem se na něho překvapeně podívala. Tohle si skutečně myslí? ,,Avšak podle mě tě hledá. Doufám, že se Tristan a Nik nepotkají, mohlo by to všechno pokazit."

,,Když tak bychom jim řekli, že jsme se potkali. Já jsem se šla projít a když jsme byli kousek od sebe, tak nás někdo napadnul. Potom jsme se ocitli tady" navrhla jsem první plán, i když Klaus a celá jeho rodina budou znát pravdu, ale to Lucien neví a nikdy to nebude vědět. 

Než Lucien stačil odpovědět, tak do místnosti vtrhla dívka. Černovláska a hned za ní bylo asi tucet chlapů. ,,Jestli to není samotný Lucien Castle," ušklíbla se a udělala k nám jeden krok. ,,A jestli toto není samotná Caroline Forbesová, teda dneska již Caroline Mikaelsonová. Hádám, že nevíte kdo jsem já. Mám pravdu?" 

,,Je mi jedno kdo jste," odsekla jsem ji naštvaně. ,,Okamžitě nás pusťte!" dodala jsem a v tu chvíli mě prudce jeden z těch chlapů chytil za vlasy.

Černovláska, budu ji říkat černovláska protože neznám její jméno se zasmála. ,,Kvůli svému chování zažiješ teď peklo," mrkla na mě a já jsem ji nechápavě sledovala. Jaké peklo? Najednou se těch tucet chlapů začalo vysvlékat do naha. Co to zatraceně dělají? ,,Užiješ si pořádnou zábavu, zlatíčko," zašeptala sladce a něco zamumlala. Lucien byl najednou volný, takže je to čarodějka. Pokusil se utéct, ale ona ho zastavila a v tu chvíli byl i on nahatý. Jeden z těch chlapů mě rozvázal, ale já jsem nebyla schopná udělat krok. Tohle je nějaké šílené kouzlo? Černovláska ke mně dovedla Lucien. 

Nevím co přesně následovala potom, ale vím že jsem si prošla peklem. O několik minut později byl Lucien ve mně, potom první chlap a nakonec ten poslední. Plakala jsem a prosila jsem je, aby toho nechali. Přála jsem si jediné, aby to konečně skončilo. Lucien je taky prosil, aby toho nechali, aby mě ušetřili. Dokonce se s nimi snažil bojovat, ale ta mrcha čarodějka ho pokaždé zastavila. Potom si už pamatuji jenom temnotu. 

Mikaelsonová (Pozastavené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat