6.kapitola

217 14 5
                                    

Mnula jsem si nervózně ruce. Právě jsem byla na cestě k Tristanovi, kde bude nejspíš i Lucien. V ruce jsem držela svoji tašku, kde jsem schovávala už připraveny mobil, kdyby se cokoliv pokazilo a oni to prokoukli. Když jsem vešla do budovy, tak se u mě hned objevilo několik upírů, kteří jsou členové Strix a ptali se mě, co tu dělám a koho hledám. Když jsem jim vysvětlila, že potřebuji mluvit s Tristanem, tak mě tam dovedli. Ale celou dobu jsem cítila v zádech jejich nedůvěřivé pohledy.

Když jsem konečně došla až ke Tristanovi, tak jsem si všimla jeho pohledu, jak si mě prohlíží. ,,Moje jméno je Tristan de Martel, ale to již určitě víš. Co po mně chceš?"

,,Pomstu," začala jsem jednoduše a udělala k němu dva kroky. ,,Klaus Mikaelson mi zničil život a vzal mi moji svobodu. Slyšela jsem, že proti původním něco chystáte. Jdu do toho s vámi."

,,Kdo vůbec jsi?" ozval se druhý hlas a já jsem stála v tváři v tvář Lucienovi.

,,Moje jméno je Caroline Forbesová, jsem z pokrevní linie Klause," řekla jsem a potom jsem se bouchla do čela. ,,Ale kvůli rychle svatbě, která si uskutečnila když jsem byla opilá, tak moje skutečné jméno je Caroline Mikaelsonová, jsem manželka Klause. A čarodějky nás odsoudily k deseti letům manželství a je to všechno jeho vina. On mi vzal všechno, chci aby trpěl. Záleží mu na mně a proto pomstu ode mě nebude čekat."

,,Doufám, že jsem slyšela špatně. Nik se oženil!" uslyšela jsem ženský hlas a v tu chvíli sem vešla zrzavá upírka. ,,Jeho srdce patří mně!" zaječela a rychlím krokem šla ke mně. ,,Jsem Aurora, sestra Tristana a ztracená láska Niklause Mikaelsona."

,,Klidně si ho nechej, já ho nechci. O manželství s ním jsem nestála," odsekla jsem ji. Cítila jsem na sobě pohled Luciene, celou si mě stále prohlížel a mně to bylo skutečně nepříjemné. ,,Poznala jsem ho před pár lety v Mystic Falls, kde dokončil svoji proměnu a stal se hybridem, jeho vinou zemřel teta moji nejlepší kamarádky při tom rituálu, já dokonce kvůli tomu rituálu byla přeměněna v upírku a měla jsem být já obětována. Avšak můj kamarád, Damon Salvatore, mě stihl zachránit a já utekla smrti."

,,Spojenec uvnitř by se nám hodil, ale jak ti můžeme věřit?" ozval se nedůvěřivě Tristan.

,,Když jsem Klause poznala, tak jsem měla přítele, byl to vlkodlak. Udělal z něho prvního hybrida, ohrozil jeho život a potom když ho zradil, tak zabil jeho matku. Já kvůli němu o něho přišla a teď musím být jeho manželka, ani nevíte jak moc si přeju aby trpěl. Aby trpěla celá jeho rodina" řekla jsem chladně a celou dobu jsem se mu dívala do očí, musel moji lži uvěřit. Musím získat místo kde je Rebekah a ochránit Hope.

Viděla jsem, že mě Aurora sleduje a přemýšlí. Nakonec se pousmála. ,,Takže ti nebude vadit, kdybych měla něco s Nikem?" já jsem se na ni nevěřícně podívala. Skutečně se mě teď ptá na toto? 

,,Klidně s ním měj dítě, mně je to jedno," odsekla jsem ji a dala jsem si v ruce v bok. ,,Takže jsme spojenci?"

,,Na spolupráci s tebou se ohromně těším," pousmál se Lucien a mně projel mráz po zádech. ,,Ale dám ti radu, dávej si pozor. Jestli by Nik zjistil, že jsi ho zradila, tak by tě zabil. Taky bych si dal pozor na Elijahu." 

,,Elijahu zvládnu. Objevila jsem jednu jeho slabinu a hodlám toho využít," pousmála jsem a mrkla jsem na něho. ,,Celá původní rodina potom bude prosit o milost, všichni konečně zaplatí za to všechno co udělali."

,,Pojď prosím se mnou, rád bych si s tebou promluvil o samotě" řekl najednou Lucien a já jsem z toho měla stále nepříjemný pocit, něco se mi na něm nelíbilo.

Jemně jsem se pousmála. ,,Řekla jsem Klausovi, že se jdu pouze projít. Určitě mu je už teď divné, kde jsem tak dlouho a všichni víme, že je paranoidní. Necháme ten hovor na někdy jindy" rychle jsem se vymluvila.

,,Budu se těšit na náš hovor a rád bych tě i někam pozval, ukázal ti hromadu výhod, které přináší být náš spojenec" mrkl na mě Lucien, ale potom bez dalších slov odešel, společně s tím odešel i Tristan, který se omluvil, že potřebuje něco zkontroloval.

Zůstala jsem tu sama s Aurorou. ,,Vlastně ti možná trošku závidím, Caroline. Kdybych byla na tvém místě, tak bych byla tou nejšťastnější ženou pod slunce. O svatbě s Nikem sním už tisíc let" ozvala se Aurora.

,,Klidně si to s tebou vyměním" řekla jsem jednoduše a doufala jsem, že budu už moct odejít.

Aurora se zasmála. ,,Neváhala bych," řekla a odkašlala si. ,,Nikovi na tobě skutečně záleží? Záleží mu ještě na někom dalším v romantickém směru? "

,,Jedna dívka k němu něco cítí, ale Klaus k ní necítí nic. Myslím si, že jenom ke mně něco cítí, nebo o nikom dalším nic nevím" odpověděla jsem klidně a pravdivě. 

,,Dobře, jsem ráda, že jsi ke mně upřímně," pousmála se Aurora. ,,Už bys měla jít, Nik na tebe určitě čeká."

,,Ráda jsem tě poznala, Aurora," zalhala jsem a falešně jsem se na ni pousmála. ,,Věřím, že budeme dobří spojenci" bez dalších slov jsem raději odešel, nečekala jsem ani na její odpověď.

Mířila jsem konečně domů.

*** 

Když jsem dorazila domů, tak jsem potkala Hayley v kuchyni, která si zrovna do skleničky dávala whisky. ,,Nalej i mně, prosím," řekla jsem hned a sedla jsem si kousek od ní. ,,Z toho setkání je mi strašně špatně." 

,,Stalo se tam něco?" zeptala se hned Hayley a podala mi skleničku.

,,Vlastně ani ne, ale ta celá atmosféra tam byla strašně nepříjemné. Potom jak se na mě Lucien díval, tak to mi taky bylo strašně nepříjemné. Potom ten Tristan a Aurora. Aurora se mě snad třikrát zeptala jestli může mít něco s Klausem, bylo mi to celkem nepříjemné. Doufám, že další setkání s nimi bude až za několik dnů" řekla jsem klidně a napil jsem se ze skleničky.

,,Myslela jsem si, že jsi se měla setkat jenom s Tristanem a Lucienem. Kdo je Aurora?" zeptala se mě zmateně Hayley.

,,Aurora je sestra Tristana, dřív s Klausem něco měla, co jsem tak pochopila," odpověděla jsme ji klidně. Najednou jsem si odkašlala. ,,Nevíš kde je Klaus? Potřebovala bych s ním mluvit."

,,Moc bych za ním nechodila, hned jsem ji odešla, tak jsi vzal flašku whisky a odešel" ozvala se starostlivě Hayley.

Já jsem nad tím jenom mávla rukou. ,,To zvládnu. Je u sebe v pokoji?" Hayley přikývla a já jsem se ladným krokem vydala do jeho pokoje.

Kdybych jenom tušila co se v následujících minutách stane, tak bych tam rozhodně nešla.


Mikaelsonová (Pozastavené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat