POHLED KLAUSE
Vešel jsem do pokoje, kde měla spala moje sladká Caroline, došel jsem k ní a pohladil jsem ji po tváři. Za pár okamžiků přijede dvojnička, Stefan a čarodějka. Odvezou moji sladkou Caroline zpátky do Mystic Falls. Nemohl jsem dovolit, aby čelila takovému riziku znovu. Ta čarodějka musí mít nenávist ke mně, k moji rodině, k Lucienovi, k Tristanovi, nebo komukoliv s kým je teď Caroline kvůli záchraně Rebece ve spojení. Tohle všechno byla moje vina. To já mohl za to peklo, co si musela prožít. Neochránil jsem ji. Jsem přece její manžel, moji povinností je ji ochránit.
,,Klausi?" najednou jsem uslyšel ten otravný hlad, došel za mnou Jackson. Postavil se vedle mě a taky pozoroval moji spící manželku. Dneska nás musím nechat rozvést. ,,Nebyla to tvoje vina, Klausi. Nemohl jsi tušit, že se toto stane a Caroline do toho chtěla jít sama. Vím, že kdybys mohl, tak bys tím peklo prošel za ní. Je to až obdivuhodné, co bys pro ni byl ochotný udělat. Konečně vidím tu tvoje pozitivní stránku a ne jenom tu temnou."
,,Nechápeš to. Moje rodina je starší tisíci let, Tristan a jeho parta je téměř stejně stará jako já a moji sourozenci. Mohl jsem tušit, že by se mohl objevit jeden z našich silnějších nepřátel. Ta čarodějka Caroline skutečně ublížila. Jsem stále její manžel a mojí povinností bylo ji ochránit. Zklamal jsem. Musí se vrátit do Mystic Falls, tam bude v bezpečí" zašeptal jsem tiše a stále jsem tomu nechtěl věřit, že budu muset svoje Caroline skutečně dát sbohem. Rozvedu se s ní. Ještě nevím jak to s tou čarodějkou udělám, ale možná když ji řeknu co se nám stalo, tak by ji to mohlo obměkčit a zruší to šílené kouzlo, že spolu musíme být deset let. Pamatuji si, jak na samém začátku jsem byl z toho kouzla nadšený.
Caroline si nezasloužila takový osud, jaký ji potkal za těch pár týdnů se mnou. ,,Caroline by ti to určitě za vinu nedávala. Tohle všechno totiž dělala pro Hope. Ta malá princezna si získala její srdce, Klausi. Skutečně si tvoje manželka tvoji dceru zamilovala" řekl upřímně Jackson a potom bez dalších slov odešel.
Povzdechl jsem si. Naposledy jsem došel ke Caroline a věnoval jsem ji polibek na čelo. Potom jsem rychlím krokem odešel. Když jsem vešel do kuchyně, tak jsem tam uviděl Cami, svoji přítelkyni. Tohle si nezasloužila ani ona, protože ji nikdy nedokážu milovat celým svým srdcem, když mám nějaké city ke Caroline.
,,Klausi," řekla vesele Cami a hned mi padla do náručí. Hned poznala, že si to dávám za vinu. ,,Není to tvoje vina, víš o tom?"
,,Nechci o tom už mluvit," odsekl jsem ji trošku otráveně. Nechtěl jsem na ni být nepříjemný, ale ani ona mě nechápala. ,,Nechápeš mě. Caroline je moje manželka, měl jsem ji ochránit."
,,Už dlouho tvoje manželka nebude, já mám Caroline taky ráda a měla jsem o ni starost, když byla pryč a nikdo jsme nevěděl jestli žije. Ale musíš se dívat do budoucnost. Odjede a nebude to už dlouho trvat. Potom musíš začít žít život bez ní a ona bude v bezpečí, kde ji žádné riziko hrozit nebude" šeptla tiše Cami a potom bez dalších slov odešla. Věděl jsem, že ji štve, že jsem se oženil. Proti Caroline nikdy nic neměla, věděla, že to není její chyba, ale štvalo ji to, protože ke mně něco cítí, možná mě dokonce miluje.
***
Seděl jsem zrovna v křesle a pil jsem whisky, když došla dvojnička, čarodějka a Stefan. Hned jak došli, tak šli za Caroline. Odložil jsem svůj pohár a rychlím krokem jsem došel do pokoje Caroline.
,,Nikdy jsem ji neměla dovolit, ať sem odjede!" hned na mě začala křičet dvojnička. ,,Manželství s tebou ji málem stále život!"
,,Eleno, uklidni se. Odvedeme Caroline konečně do bezpečí" ozval se Stefan a snažil se dvojničku uklidnit. Já jsem se na ni pouze mračil. Proč jsem je vůbec zval?
,,Nikdy se k ní už nepřiblížíš je ti to jasné, Klausi!" zakřičela dvojnička, když Stefan bral do náruče Caroline, aby ji odnesl. Aby ji odvedl ode mě. Chtěl jsem něco říct, ale neměl jsem na to sílu a proto jsem jenom sledovala, jak Stefan s Caroline pomalu mizí. Když jsem slyšel, že odešli, tak mě pohltil smutek. Caroline je pryč, ona se už nikdy nevrátí. Rozbrečel jsem se. Skutečně jsem se rozbrečel a začal jsem ničit nábytek, který jsem měl pryč.
Já jsem ji miloval, já jsem ji skutečně miloval, miloval jsem ji a teď je pryč, moje srdce je kompletně zlomené.
ČTEŠ
Mikaelsonová (Pozastavené)
FanfictionCaroline se ráno probudí vedle nahého Klause Mikaelsona, společně se svými přáteli byla v Las Vegas a bohužel toto město je proslulé svatbami, které trvají klidně jen několik minut. Ona se vdala za Klause Mikaelsona a nejhorší na tom je, že je čarod...