13.kapitola

62 1 1
                                    

Pohled Caroline

Když jsem se ráno probudila, tak jsem okolo sebe slyšela nějaké hlasy, ale neměla jsem náladu, ani energii otevřít oči. Ale najednou jako kdyby mi někdo nasadil kůl do srdce a mně došlo co se stalo. Klaus se mi pokusil vymazat vzpomínky, ale nevyšlo mu to! Rychle jsem se zvedla a hned před sebou jsem uviděla Elenu.

,,Panebože, Caroline, už jsi vzhůru," řekla hned a uvěznila mě v objetí. ,,Měla jsem o tebe tak neskutečnou starost. Napadli nás upíří, nějaký velký klan Strix a ublížili ti" věděla jsem, že mi lže a mně došlo, jak užitečné to může teď být.

,,Kdo jsou Strix?" zeptala jsem se tiše a podívala jsem se zvědavě na Elenu, která na malý moment ztuhla. Podívala se na Damona, který tam právě přicházel taky a ten zakroutil hlavou. 

Damon si na mě podíval nedůvěřivě. Mohl by tušit že to jenom hraji? Když jsem čekala, co mi Elena odpoví tak jsem stále přemýšlela jak je možné, že se Klausovi nepodařilo vymazat moje vzpomínky. Co se stalo? 

,,Jak jsem řekla klan upírů, kteří nás napadli, ale naštěstí to dopadlo dobře" pousmála se Elena. 

Já jsem pouze přikývla a dívala jsem se okolo sebe. Chtěla jsem vstát, ale v ten moment mě zabolelo celé tělo. ,,Au" řekla jsme a Damon mě chytil za ruku.

,,Neměla bys vstávat, bloncko" řekl a pomohl mi zpátky do postele. 

Elena to zamračeně sledovala a viděla jsem, že mezi obočím měla vrásku. Mně najednou začalo bušit srdce jako o život. ,,Proč mě bolí celé tělo?" řekla jsem tiše,  i když jsem moc dobře důvod znala. I potom čase to stále bolí.

,,Při tom napadaní se ti stal úraz, byla jsi v bezvědomí, proto jsme se o tebe tak moc bála" odkdy je Elena tak dobrá lhářka? Avšak pouze jsem přikývla.

*** 

Večer konečně všichni odešli a já jsem byla sama. Přemýšlela jsem nad tím vším. Co asi dělá Klaus? Nechtěla jsem si to přiznat ale chyběl mi. Co mě uklidňovalo, že tam má Cami, která ho v každé situaci podrží. Najednou mi něco došlo. Rychle jsem vzala telefon a najednou jsem viděla těch tisíce zmeškaných hovorů od Klause. Tolikrát mi volal ten první den, když mě ta čarodějka unesla a když jsem společně s Luciusem zažila peklo. Zhluboka jsem se nadechla a rozhodla jsem se mu zavolat, měla jsem promyšlení dokonalý plán. 

,,Caroline?" ozvalo se z druhé strany telefonu, pousmála jsem se, ale hned jsem se zamračila, jeho hlas byl jiný.

,,Otevřela jsem mobil a měla jsem tu tisíc zmeškaných hovorů od tebe, jaký to má důvod?" zeptala jsem se a snažila jsem se, aby na mně nic nepoznal.

,,To asi bude nějaká chyba" zamumlal tiše Klaus.

,,A proč tě mám vůbec uloženého?" zeptala jsem se. ,,Protože si rozhodně nepamatuji, že bych někdy tvoji číslo chtěla. Vloupal ses ke mně a uložil sis moje číslo, mně jsi dal svoje a chtěl mě zaspamovat?"

Ozval se jemných smích. ,,Odhalila jsi mě. Co teď budu dělat?" řekl pobaveně Klaus. Ráda jsem slyšela jeho jemný smích.

,,To já nevím. Neměl bys to už nikdy dělat" řekla jsem rozhodně a v ten moment jsem si všimla, že sem míří Stefan. ,,Takže ty tvoje zmeškané hovory měly nějaký důvod a nebo to byl omyl?"

,,Byl to omyl" řekl tiše Klaus, ale na jeho hlasu jsem slyšela, že by mi nejradši všechno řekl. Proč? 

Proč jsem byla i zklamaná z toho že mi neřekl pravdu? ,,Dobře, stejně musím končit. Jde se Stefane. Sbohem, Klausi" řekla jsem tiše a bez toho, abych čekala na odpověď, tak jsem to položila. 

Musela jsem se s ním rozloučit. Musela. Je velká šance, že ho už nikdy neuvidím, i když bych si nejspíš přála ho opět vidět. Nakonec jsem stále jeho manželka. Pochybuji, že se mu povedlo, aby nás ta otravná čarodějka rozvedla. 

,,Caroline?" ozval se Stefan, který právě dorazil.

,,Stefane, já nepotřebuji chůvu" řekla jsem, když vešel ke mně do pokoje.

,,Já vím, ale pouze jsem tě chtěl vidět" řekl a jemně se na mě usmál. Taky jsem se musela usmát. Stefan byl vždycky tak starostlivý ke všem.

*** 

Stefan u mě nakonec zůstal až do rána. Přišlo mi to milé. Ráno když se však se mnou loučil, tak jsem najednou docela pocit, že sem nepatřím. Musím pomoc zachránit Rebeku. Hope si zaslouží kompletní rodinu. 

Musí se nějak dostat do New Orleans, ale nikdo nesmí vědět, že má svoje vzpomínky. Jak to má zatraceně udělat? 

Mikaelsonová (Pozastavené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat