20. kapitola

25 1 0
                                    

Pohled Caroline 

Seděla jsem zrovna s Hayley v kuchyni, přijely jsme si společně, konečně jsem vzhůru.

,,Ani nevíš jaký jsem měla strach, když šel Klaus skutečně ke tvému tělo s kolíkem. Skutečně jsem si myslela že tě na místě zabije" přiznala tiše Hayley. 

Vypila jsem další skleničku alkoholu a podívala jsem se upřeně na svoji teď už skutečně dobrou kamarádku. ,,Nedivila jsem se tomu popravdě, Klaus si vytrpěl skutečně hodně, já jsem byla v mrtvém spánku jak tomu říkal Kol, jeho druhá dcera se narodila mrtvá, byl strašně moc zoufalí a strašně moc trpěl. Navíc jste skutečně nevěděli jestli netrpím a Bonnie mu to přehazovala skutečně často. Asi bych na jeho místě udělala to stejné" odpověděla jsem upřímně. 

,,Jsem ráda, že jsi se probudila v ten pravý čas, měla jsme z toho neuvěřitelnou radost" pousmála se na mě Hayley.

***

Zrovna jsem si urovnávala oblečení které mi tu Elena dovezla ještě když jsem spala, když se ozvalo zaklepání a mezi dveřmi stále Rebekah.

,,Ještě jsme neměly čas si pořádně promluvit...vlastně jsem ti chtěla poděkovat, tolik jsi toho pro mě chtěla i obětovat, spolupracovat s Lucienem, Tristanem a Aurorou to chtělo odvahu a chci abys věděla že si toho vážím" promluvila Rebekah.

,,Hope si zasloužila poznat svoji tetu, nechtěla jsem aby vyrůstala bez tebe. Zaslouží si kompletní a milující rodinu" odpověděla jsem popravdě.

Rebekah se na mě pousmála. ,,Jsem ráda, že jsi mému otravnému bratrovi dala šanci a rozhodla jsi se s ním zůstat, i když to bude sakra těžké. Víš o tom?"

,,Samozřejmě, že vím že to bude těžké, ale já to zvládnu. Společně to zvládneme. Už jsem zvládli i sedm měsíců bez sebe když nevěděl co se mnou je" odpověděla jsem.

,,Má prostě štěstí že tě má a skutečně vám držím palce" řekla tiše a já jsem se na ni musela pousmát. Když byla Rebekah v Mystic Falls tak jsme spolu rozhodně neměly dobrý vztah a to chci napravit, chci abychom spolu vycházely a třeba časem budeme skutečně kamarádky. Není nakonec tak špatná jak jsem si myslela že je.

*** 

Hayley mě požádala jestli bych nepohlídala na chvíli Hope jelikož jela s Jacksonem rychle za Mary, která spadla a udělala si něco s nohou a nehojí se ji to dobře. Snažila jsem se najít Klause, kterého jsem už pár hodin neviděla a popravdě mi chyběl, chtěla jsem s ním mluvit. 

Nakonec jsem ho našla v pokoji který měl být pro Stellu, ve tváři se mu odrážela neskutečná bolest, ztráta dcery ho ještě stále ničila a mě tento pohled naprosto lámal srdce.

,,Někdo by tě chtěl vidět," řekla jsem tiše a Klaus se na mě otočil, když uviděl Hope, tak si ji vzal hned do náruče a políbil na čelo. ,,To co se stalo Cami a Stelle nebyla tvoje chyba, nikdo nemohl zabránit dřívějšímu porodu, udělal jsi všechno co jsi mohl, Klausi."

,,Co když jsem ale mohl udělat víc, co když jsem se málo o Cami zajímal, měl jsem si všimnout že je něco špatně, ale já se celou dobu zajímal jenom o tebe" přiznal tiše a mě zabolelo u srdce. Chce naznačit že Stella umřela kvůli tomu že se zajímal o mě?

Povzdechla jsem si. ,,Chápu tvoji bolest. Tento příběh moc lidem neříkám, ale kdysi jsem měla sestru, moje mamka ji zachránila od rodiny která ji týrala, dostala jméno Alison a-"

Moje slova byly přerušeny protože tam došla Cami. ,,Našla jsem způsob jak zachránit Stellu a oživit ji!" vykřikla a tím upoutala veškerou Klausovu pozornost. ,,Pojď se mnou!"

Ani na jednu sekundu nezaváhal, rychle mi vrátil Hope a upíří rychlostí s Cami odešel. Měla jsme radost že Cami našla způsob jak Stellinku oživit ale zároveň mě z nějakého důvodu strašně zabolelo u srdce.

*** 

Ukládala jsem Hope do postele a periferně jsem viděla že okolo pokoje prošel Finn, rychle jsem se narovnala a šla k němu.

,,Finne?" řekla jsem rychle a naštěstí se zastavil. ,,Neruším tě? Nespěcháš někam?"

,,Ne, neruším mě. Potřebuješ něco, Caroline?" odpověděl.

,,Nezačali jsme spolu zrovna dobře, v našem prvním hovoru jsem ti řekla že manželství s tebou by byla noční můra, neměli jsem zrovna dobrý vztah před tím než jsem upadla do mrtvého spánku. Ale chci říct, že jsem všechno viděla když jsem spala, sledovala jsem vás a viděla jsme tvoje chování. Sice o to manželství nikdy stát nebudu, ale nemyslím si, že by to bylo tak hrozné. Popravdě nejsi tak hrozný jak jsem si kdysi myslela, jsi skutečně fajn a jsem ráda, že díky svému opití jsem mohla poznat i tebe blíž" řekla jsem upřímně.

Finn se na mě pousmál. ,,Taky jsem rád, že jsi se dostal do toho šílenství a díky tomu jsi se stala manželka mého bratra. Jsem rád, že jsem tě mohl poznat a tvých slov si vážím, vnímám to stejně, taky jsem si o tobě dřív nemyslel dobré věci, ale dneska už vím že jsi moc fajn. Klaus má štěstí že jsi jeho manželka, sice omylem, ale hádám, že i o to se počítá" zasmál se.

,,Přátelé?" natáhla jsme k němu ruku.

,,Přátelé" přijal ji a mně to vykouzlilo úsměv na tváři.

Mohla jsem oficiálně říct že já a Finn Mikaelson jsme přátelé. A to mi dělalo skutečně velkou radost.

,,Kde je vůbec můj otravný bratr? Myslel jsme si, že se od tebe nepohne ani na krok potom co jsi se probudila" řekl Finn.

,,Odešel někam s Cami. Cami vytrhla do pokoje Stellinky a řekla, že našla způsob jak ji můžou oživit, takže s ní bez jediného váhání odešel" odpověděla jsem popravdě.

,,To musí být nějaká hloupost. Pokud skutečně našla nějaký způsob, tak to bude zatraceně temná a nebezpečná magie. Neměli by to dělat" řekl téměř vystrašeně Finn.

,,Nemyslím si, že by si Cami a Klaus chtěli pohrávat s temnou magii" řekla jsem. 

Finn mě chytil za ruku. ,,Caroline, musíš je zastavit. Camille chce šíleně moc zpátky svoje mrtvé dítě, co když by se kvůli tomu rozhodla ohrozit všechny jen aby její dítě bylo opět živé?"

,,To by neudělala."

,,Podle mě by to udělala" nesouhlasil Finn a mně to dalo brouka do hlavy.

Skutečně by nás Cami všechny ohrozila? Tak či tak všechny odpovědi se dozvíme moc brzo a taky se opět budu muset setkat s Lucienem a nebude to milé setkání.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 21 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mikaelsonová (Pozastavené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat