Probodávala jsem Elenu i Bonnie naštvaným pohledem. Bonnie jako jediná z nás byla při smyslech, takže řídila. Já jsem však ve svoji hlavě nadávala každý směrem. Elena si hned všimla mého prstenu a tak jsem ji musela říct hned pravdu. Ani jedna tomu nechtěla věřit a já se jim upřímně nedivím, taky bych jim to nevěřila. Avšak bohužel je to krutá realita a já nejsem vůbec šťastná. Přemýšlím jak jsem mohla být tak hloupá a vdát se za původního, krutého a bezlítostného hybrida. Jela jsem si do svého domu sbalit pouze všechny moje věci a odstěhovat se ke Klausovi. Byla jsem naštvaná sama na sebe, že jsem se opila tak moc, že jsem se vdala.
,,Tváříš se jako kdybys chtěla spáchat sebevraždu, Caroline" zasmála se Elena a já se na ni hned naštvaně podívala. A co by asi tak ona dělala na mém místě? Skákala by radostí? To sotva. Zrovna Elena by z toho zešílela.
Odfrkla jsem si a naštvaně jsem se na ni podívala. ,,Co by jsi dělala na mém místě ty, kdyby ses třeba vdala za Kola Mikaelsona?"
Na moji kamarádce šlo vidět, že ji tato otázka zaskočila, ale nenechala se rozhodit. ,,Samozřejmě by se mi to nelíbilo a hledala bych zadní vrátka, ale potom bych se s tím nějak smířila, že s ním musím nějakou chvilku vydržet a budu znovu volná, navíc vzala sis Klause Mikaelsona, ten dokáže hodně ublížit. Toho bych využila. Až ti ublíží, tak běž zlomeně za tou čarodějkou, řekni ji že už nemáš na nic sílu a já jsem si víc než jistá, že vás rozvede dřív."
,,Nelíbí se mi, jak chytře to zní" zamumlala jsem, ale to Elenu a Bonnie strašně moc rozesmálo.
***
Sbalila jsem si všechny svoje věci a unaveně jsem si promnula obličej. Už několikrát mi Klaus psal jestli má pro mě přijet a že to jeho sourozence společně s Hayley a Jacksonem vědí. Já tu vlkodlačí mrchu nechci vidět. Já jsem mu však napsala, že pojedu sama autem, protože autem tam budu až za několik hodit a letadlem to trvá myslím jen něco před hodinu. Můj výběr by určitě každý pochopil.
,,Ale koho nám to tu čerti nesou, paní Mikaelsonová," když jsem se šla rozloučit se Stefanem a Damonem, tak mi k moji smůle otevřel Damon, který se na mě šklebil. ,,Snad na mě nezavoláš svého manžela."
,,Sklapni, Damone!" štěkl jsem na něho naštvaně. ,,Přišla jsem se rozloučit."
Pro moje i Damonovo štěstí se tam objevil Stefan, který mi slíbil, že kdybychom cokoliv potřebovala, tak mu můžu zavolat a on mě přijede zachránit. Taky mi řekl, že musím zůstat silná a hlavně se nenechat vyprovokovat. Já jsem pouze přikývla a pevně jsem ho naposledy obejmula. Budou mi tak moc všichni chybět. Dokonce i ten stále nesnesitelný Damon mi bude chybět.
Doufám, že nebudu mít nutkání někoho zabít hned svůj první den v New Orleans. Klaus mi ve zkratce řekl co za problémy tam mají, ale já jsem tomu stále nemohla uvěřit. Nebo abych byla přesnější nemůžu uvěřit tomu, že někdo má odvahu se postavit původní rodině, která je teď v plné sestavě. Finn a Kol jsou zpátky. Je tam Elijah, Klaus i Rebekah. Teda Rebekah je ještě bůhví kde, má ji nejspíš Strix, ale je to zvláštní.
Skutečně tam chci jet a takto na sebe upozornit? Tisíce nepřál Klause může jít po mně. Tak to rozhodně ne. Hned při každém představení řeknu, že jsem si vzali omylem, čarodějka nás donutila spolu strávit nějaký čas a rozhodně se nemilujeme. Ano, přesně tohle všem řeknu!
Klaus Mikaelson nikdy nebude můj manžel, kterého bych milovala!
ČTEŠ
Mikaelsonová (Pozastavené)
FanfikceCaroline se ráno probudí vedle nahého Klause Mikaelsona, společně se svými přáteli byla v Las Vegas a bohužel toto město je proslulé svatbami, které trvají klidně jen několik minut. Ona se vdala za Klause Mikaelsona a nejhorší na tom je, že je čarod...