14. kapitola

59 3 2
                                    

Pohled Caroline 

Seděla jsem v autě a mířila jsem do New Orleans, vytratila jsem se hned, co jsem tuto myšlenku dostala. Svým přátelům jsem jenom napsala, že mám pocit, že ta skupinka upírů míří do New Orleans zabít Klause a že ho jdu varovat. Nechala jsem jim to na papíře, psát esemesku by bylo sebevražedné jelikož by se u mě hned někdo objevil a zamkl by mě doma. Vím, že je tohle správné, ale mám neskutečně velký strach taky. Co když se mi vrátí ty vzpomínky? Nikdo nesmí vědět, že mám svoje vzpomínky a Klausovi se to nepovedlo. 

Z myšlenek mě vytrhlo to, že jsem konečně přijela před dům původní rodiny. Vyšla jsem z auta a vešla jsem dovnitř. Srdce mi bušilo jako splašené. ,,Je tady někdo?" řekla jsem dost nahlas a najednou se u mě objevil Kol.

,,Caroline?" zašeptal šokovaně a zkoumavě si mě prohlížel. Tak ráda bych ho obejmula. Skutečně jsem si ho oblíbila. Ale nemůžu. Takže jsem se na něho podívala chladně.

,,Kol Mikaelson, myslela jsem si, že tvůj nevlastní bratr ti znovu vrazil dýku do srdce. Minimálně by sis to zasloužil za Jeremyho!" štěkla jsem a doufala jsem, že to zní důvěryhodně. ,,Mimochodem mám pocit, že vám sem míří skupinka upírů, co nás napadli v Mystic Falls. Jdou po Klausovi, jelikož je to stvořitel moji pokrevní linie, tak bych nerada aby zemřel, i když by si to zasloužil." 

,,O tom napadaní jsem slyšel, jsi v pohodě?" zeptal se Kol a já se snažila neusmát.

,,To není tvoje věc" odsekla jsem. Chtěla jsem ještě něco říct, ale v ten moment z hlavních dveří vyšel Klaus a naše oči se potkaly. Chyběl mi. Chtěla bych ho obejmout. Ale nemůžu. 

,,Lásko?" zašeptal šokovaně a pomalu se ke mně blížil, dotkl se moji tváře. Tak ráda bych se dotkla té jeho, ale místo toho jsem ucukla a udělala jsem jeden krok dozadu. V Klausových očích se objevila bolest, což mě zamrzelo. ,,Proč jsi tady?" 

,,Kol ti to určitě řekne sám. Já bych už velice ráda odešla" řekla jsem sladce a bez dalších slov jsem skutečně začala odcházet, i když jsem tam chtěla zůstat.

Najednou byl Klaus přede mnou a chytil mě za ruku. ,,Venku je to nebezpečné. Máš za sebou dlouhou cestu hádám. Zůstaň tady jednu noc. Odpočiň si" řekl tiše a věděla jsem, že si z celého srdce přeje, abych tam zůstala.

,,Jenom jednu noc" zašeptala jsem tiše, viděla jsem že se Kol pousmál. 

,,Ukážu ti kde máš pokoj, lásko" zašeptal Klaus a rukou mi naznačil, ať ho následuji a já jsem ho skutečně následovala. Šli jsme potichu, i když jsem mu chtěla toho tolik říct. Pomalu jsem se k tomu odhodlávala, když jsem najednou uslyšela dva ženské hlasy.

,,To není možné!" to řekla Hayley. Tak moc ráda bych za ni šla. ,,Klausi!"

Klaus se zastavil. Slyšel to taky. ,,Já mám takovou radost!" tohle naopak řekla Cami. Proč Hayley hledá Klause a z čeho má Cami radost? Klaus mi otevřel dveře do mého starého pokoje a on sám odešel. Vešla jsem do pokoje, ale dveře jsem nezavřela. Slyšela jsem, jak Klaus dorazil za Cami a Hayley.

Já jsem si mezitím začala procházet po pokoji, vraceli se mi nějaké vzpomínky a nad některými jsem se musela pousmát. Nemyslela jsem si, že bych to tu někdy dokázala mít ráda, jelikož jsem se tu objevila kvůli manželství s Klausem. Ale svým způsobem jsem si to tu skutečně oblíbila. 

***

Když jsem vyšla dolů, tak tam byla Hayley, Elijah, Kol, Klaus a Cami. Všichni kromě Klause a Kola na mě koukali šokovaně a jako první ke mně šla Hayley, chtěla mě obejmout, ale já jsem sebou cukla. 

,,Caroline nás přijela varovat. Míří sem skupinka upírů, která ji a její přátelé napadla v Mystic Falls" řekl Kol a všichni hned pochopili, že nemám svoje vzpomínky zpátky. 

Cami se na mě usmála. ,,Budeš s námi slavit? Já vím, že se neznáme. Jsem Camille, ale všichni mi říkají Cami, jsem přítelkyně Klause" řekla nadšeně. 

,,Jestli jsi jeho přítelkyně, tak je mi tě upřímně líto" řekla jsme, i když jsem si to už nemyslela.

,,Klaus je náhodou skvělý" řekla hned Cami.

Klaus došel k nám a postavil se vedle Cami, díval se mi do očí, v jeho očích bylo něco jiného. Něco se stalo? 

,,Ráda bych podotkla, že bys neměla slavit, Cami" promluvila Hayley a já jsem se na ni nechápavě podívala. 

Všichni mě sledovali a mě to znervózňovalo. Klaus chtěl něco říct, ale v ten moment dovnitř vtrhl Lucien. Hned jak mě uviděl, tak se pousmál, ale Kol mu hned rukou naznačoval něco. Viděla jsem jenom jak se mu hýbe ruka. Nejspíš to Lucien pochopil.

,,Co za krásku tu mají původní? Nezaslouží si tě," řekl a ušklíbl se. ,,Moje jméno je Lucien Castle, jsem první přeměnění tady toho hybrida." 

,,Ou, za to ti mám pogratulovat, nebo co?" řekla jsem a úšklebek jsem mu vrátila. Klaus se tomu od srdce zasmál. Lucien se k tomu kupodivu taky zasmál. 

,,JÁ A KLAUS BUDEME MÍT DÍTĚ!" zakřičela najednou Cami a já jsem se na ni šokovaně podívala. 

Co to právě zatraceně řekla? 

Mikaelsonová (Pozastavené)Kde žijí příběhy. Začni objevovat