Pohled Caroline
Zmateně jsem se dívala na Klause a Cami. Doufám, že v mých očích nejde vidět ta neskutečná bolest, kterou se momentálně cítila v srdci. Proč to tak bolí? Chtělo se mi neskutečně moc brečet, ale nemohla jsem.
,,Ou, tak to asi gratuluju. I když mít dítě s ním není moc velká výhra" řekla jsem a podívala jsem se na Klause, ten mě celou dobu pozoroval, v jeho očích šel vidět snad smutek. On není šťastný, že bude mít další dítě?
Cami se zářivě usmála. Splnil se ji sen. Bude mít dítě s mužem kterého miluje. ,,Sice se neznáme, Caroline," v Cami hlase jsem slyšela, že se ji to říkalo špatně. ,,Ale skutečně bych chtěla abys tady s námi zůstala."
,,Ne, děkuji. Nechci, ať to vyzní hnusně. Ale otec tvého budoucího dítěte se mi pokusil zabít nejlepší kamarádku, zabil tetu moji nejlepší kamarádky a jenom mně, moji přátelům ubližoval. Mého bývalého přítele proměnil v hybrida, aby si dokázal moc, nebo co," říkala jsem. ,,Tady Kol chtěl opět zabít moji nejlepší kamarádku a jejího bratra, naštěstí se ukázalo, kdo je lepší a silnější, takže oni zabili Kola, nevím proč jste ho oživili...nikdo z Mikaelsonových pro mě nebo moje přátelé neudělal nic dobrého. Tak proč bych měla oslavovat, že jich bude zase o jednoho víc?"
,,Moje dítě nebude jako jeho rodina" zašeptala tiše Cami.
Všimla jsem si, jak se na ni Klaus, Kol, Elijah a Hayley podívali. Dotklo se jich to? Nejspíš ano. Já jsem stále litovala toho co jsem řekla já. Potom jsem se podívala na Luciena, který tam jen tiše stál. ,,Nechceme se jít napít?" řekla jsem tiše a Lucien se na mě překvapeně podíval. ,,Přijdeš mi povědomý a možná dobrý parťák na pití" dodala jsem, viděla jsem jak Klaus vraždí Luciena pohledem.
,,S tím bych nikam nechodil, lásko" řekl chladně Klaus.
,,Nemyslím si, že je to tvoje starost s kým a kam půjdu, Klausi" řekla jsem. Ale chtěla bych, aby to byla jenom tvoje starost, Klausi. Chtěla bych ti říct všechno, že mám svoje vzpomínky a že mi už nevadí být tvoje manželka. Počkat, cože?
Z mých myšlenek mě vytrhl Lucien, který mě chytil za ruku a jemně mě táhl ven. Podívala jsem se za sebe. Všichni nás zamračeně sledovali.
***
,,Kdysi jsme byli přátelé, ale už ne" řekl Lucien.
,,Proč už nejste přátelé?" řekla jsem, i když jsem to moc dobře věděla. Věděla jsem, že nenávidí Elijahu za to co udělal a že na Klause je naštvaný kvůli Auroře. ,,Nepřišlo mi, že bys mu nějak vadil, když jsi tam dneska přišel."
,,Máme jeho sestru, máme Rebeku, chtějí zpátky, ale mi mu ji nedáme. Někdo po nich údajně jde. Rebekah přeměnila Auroru, kdyby zemřela Rebekah, tak Aurora zemře. To já ani Tristan nedovolíme," řekl Lucien a potom mu došlo, že nevím kdo je Aurora a Tristan. ,,Aurora a Tristan jsou sourozenci, Auroru miluju."
,,Zaslouží si to. Jen je nechte v nejistotě. Rebeku bych jim nedávala," řekla jsem a Lucien se na mě překvapivě podíval. ,,Nedívej se na mě tak, nemám celou tu rodinu ráda. Zasloužili by si aspoň trochu trpět."
Lucien se najednou zvedl. ,,Můžeš se přidat k nám, Caroline. Společně zničíme Mikaelsonovi. Co na to říkáš?" pousmál se a nabídl ji ruku.
,,Beru to" zašeptala jsem tiše a jeho ruku jsem podala.
Beru to, že pomůžu zachránit Rebeku, drahý Luciene. A já ji zachráním, věřím tomu. Hope bude mít kompletní rodinu a jednoho člena navíc. Z toho se mi stáhlo srdce. Bolelo to.
,,Tak se na to napijeme znovu?" pousmála se a Lucien se tomu zasmál.
***
Šla jsem společně s Lucien k němu na pokoj do hotelu, nohy mě trochu neposlouchaly, ale dokázala jsem jít sama. Lucien se mi smál. Zjistila jsem, že dokáže být skutečně fajn, ale na Klause nemá.
,,Klaus má k tobě city, Krásko. Víš o tom?" promluvil najednou Lucien, když mi otevíral dveře k němu na pokoj.
,,Já vím," řekla jsem jednoduše. ,,Je tu jenom jedna postel, půjdu se nechat ubytovat."
Chtěla jsem odejít, ale on mě chytil za ruku. ,,Chci abys tu zůstala. Co kdybychom spolu začali chodit?"
Cože to řekl? Zmateně jsem se na něho podívala. ,,Začali spolu chodit? Neznáme se téměř. Jsi fajn" mluvila jsem zmateně.
,,Klause to naštve, samozřejmě si oba můžeme spát s kým chceme. Nebudeme mít vážný vztah. Jenom chci aby Klaus věděl, že patří mně" řekl Lucien. Kdybych řekla ne, tak by mu hned došlo, že nejsem na jeho straně.
Dělám to pro Hope. ,,Tak tedy budu tvoje přítelkyně a ty budeš můj přítel" zašeptala jsem tiše, no a potom se stalo, co jsem absolutně nečekala. Lucien mě vášnivě políbil a začal líbat. Spolupracovala jsem. Ale celou dobu jsem myslela jenom na Klause.
Najednou jsem pod sebou cítila postel. ,,Nechci s tebou spát" zašeptala jsem tiše a k mému velkému překvapení, Lucien přikývl a pouze mě hladově líbal.
Tohle je začátek něčeho hodně špatného.
ČTEŠ
Mikaelsonová (Pozastavené)
FanficCaroline se ráno probudí vedle nahého Klause Mikaelsona, společně se svými přáteli byla v Las Vegas a bohužel toto město je proslulé svatbami, které trvají klidně jen několik minut. Ona se vdala za Klause Mikaelsona a nejhorší na tom je, že je čarod...