- Rok później -
Spojrzała z niedowierzaniem na swoją twarz w odbiciu. Łzy które spływały po skórze dawały o sobie znać po pierwszym zaparciu wdechu. Nigdy nie umiała wyobrazić sobie innej rzeczywistości zwłaszcza po zniknięciu osoby na której jej zależało.
Z każdym dniem zaczynała wątpić w to, że wróci po tych kilku dłużących się miesiącach.
A: Dziękuję. - była skupiona patrząc w lustro. Niepostrzeżenie drzwi się otworzyły, a zaciekawienie tym kto mogłoby wejść wzrosło.
Seoguk: Ambar Taylor? - powiedział skupiony gdy ta odwróciła się w jego stronę. Pielęgniarki wraz lekarzem opuściły pomieszczenie.
A: Jungkook juz wrócił? - zmieniając temat rzuciła na niego wiodącym spojrzeniem.
Seoguk: Jeszcze nie... wyglądasz o wiele lepiej. - emocje jakie w niej panowały były mocniejsze niż zwykle. Złość wzrastała z każdym wdechem.
A: Minęły trzy miesiące. - usiadła zrezygnowana na łóżku szpitalnym.
Seoguk: Po mimo tego, że operacja była kilka tygodni temu to wszystko już w porządku?
A: W porządku?! Seoguk nic nie jest w porządku. Nawet nie wiem czy on żyje..
- uciszył dziewczynę przykładając palec wskazujący do swoich ust.Seoguk: Dziś pracownicy z twojej firmy świętują, lepiej żebyś się tam zjawiła zwłaszcza, że jesteś jak nowo narodzona.
A: Myślisz, że mając nową twarz może się coś zmienić? - zapytała zrezygnowana nie mając ochoty świętować.
Seoguk: Ja nie myślę tylko to wiem. - westchnął lekko się uśmiechając zaraz potem opuścił sale.
A: Co temu idiocie tak do śmiechu? - patrząc na zachód słońca zaczęła się szybkim ruchem pakować.
Otworzyła drzwi i zaraz potem opuściła całkiem budynek czerpiąc trochę świeżego powietrza.
Nie spodziewając się nadjeżdżającego czerwonego bugatti zrobiła krok w tył wracając z powrotem na parking. Niepostrzeżenie szyby samochodu zsunęły się ukazując twarz poważnego Scott'a.
Scott: Zanim cokolwiek powiesz, nie to nie mój samochód. - objęła go wzrokiem od razu wsiadając do samochodu.
A: Jak mnie rozpoznałeś? - ruszył ramionami zostawiając to pytanie bez odpowiedzi.
Scott: Ładnie wyglądasz. - zamilkł ubierając okulary przeciw słoneczne. - Myślę, że dziś wszystko zaczniemy od zera.
A: Co masz na myśli? - robiąc niewinną minę wiedziałam, że coś przede mną ukrywa.
Scott: Przekonasz się...- uśmiechnął się przyspieszając. Nieoczekiwanie zauważyłam, że samochód się zatrzymuje. Rzuciła okiem na starszego patrząc jak wychodzi ze samochodu.
- zaraz wracam. - odrzekł dobitnym głosem.Dziewczyna otworzyła drzwi patrząc na zachmurzone niebo. Słońce po zachodzie słońca przestało świecić krwawą łuną, a lekki wiatr rozrzucał strony gazety po pustym asfalcie. Wysiadła zniecierpliwiona ze samochodu zastanawiając się czy jest w tym mieście całkiem sama.
CZYTASZ
The Aftermath || Jeon Jungkook ✔
Short StoryZastrzeżenia: Słownictwo obsceniczne / 18+ Jeon Jungkook - opowieść zakończona Główna bohaterka zostaje wciągnięta w bałagan, który stworzyła jej bliźniacza siostra. Kelly Taylor poszukiwana przez cztery gangi oraz policję. Chcę zatuszować po sobie...